▪︎《Capitolul 12》▪︎

199 12 23
                                    

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

- Incantat!spune acesta dupe ce iti saruta mana galant ,ca un adevărat gentleman.

- Credeti ca m-ati putea ajuta?spui tu prefacandute a fi o fata prostuta care tânjește dupa o aventura cu un om bogat.

- Cu ce va pot ajuta domnisoara?spune asta foarte magulit,fiind sigur ca deja vei ajunge în patul lui,fiind mândru de asta,apreciind acest lucru precum un trofeu.

Dintr-o data incepe o muzica lenta,dar foarte cunoscuta în antichitate !

- Imi acordați acest dans?întreabă bărbatul care sta în fata ta,luandu-ti mana în a lui,semn ca te invita la dans,toate astea sub privirea lui Kai,care părea foarte,dar foarte gelos si înfuriat,cea ce te face sa razi,dar incerci sa te abti,pentru plan.

- Desigur,spui tu făcând o plecăciune eleganta .

Kai oftează zgomotos si da ochii peste cap.

Acesta te conduce pana în mijlocul sali de dans ,unde toate privirea sunt pe voi,ei bine...de fapt toate privirile sunt pe voi deoarece ești tu acolo!

Se apropie foarte mult de tine,apoi te apuca de talie destul de agresiv,cea ce il nemulțumește pe Kai,care vrea sa riposteze,dar cu o singura privire il potolești .

Acesta încearcă sa te seduca prin pași de dans,se poate vedea pe fata lui cea ce își dorește.

La un moment dat te apropi de urechea lui si ii șoptești!

- Imi puteți arata unde sunt camerele ?vai....chiar nu le găsesc!am cautat atata timp!spui tu prefacandu-te foarte naiva pentru el.

Acesta se uita victorios la tine,analizandu-te mai bine din cap pana în picioare.

- Cu mare placere!spune acesta intr-un final,acesta te conduce nerabdator catre camere.

Tu ii faci semn lui Kai ca ai reușit,inainte de a ieși din sala inca plina cu oameni care se distrează de minune!

Acesta intra în camera cu tine,împingându-te catre pat,tu picand pe asta ,el în tit acest timp isi deschidea nasturi la camasa .

Incepi sa razi ,dar ceva era înfricoșător la rasul tau...cea ce il face pe omul in costum sa se oprească,uitandu-se mirat la tine .

In continuare începi sa razi galagios.

Acesta se uita confuz la tine .

- Inca nu sti cine sunt?spui tu ridicandu-te dupa pat,învârtindu-te încet,periculos  pe lângă acesta .

Se poate simți frica ce este emanata de catre acesta,chiar dacă nu stie cine este mai exact,ii este frica ,frica de moarte ,cea ce este cel mai rau pentru un supraviețuitor.

- Nu imi este frica de tine,chiar dacă nu stiu cine esti ,nu îmi este frica de tine !!tipa el la tine .

Apoi isi apleacă privirea in podea ,ce patetic .

- Uita-te in ochii mei și spune-mi ca nu iti este frica!spui tu ,aparandu-ti un zâmbet malefic pe fata .

Acesta nu își ridica privirea,văzând asta ii ridici bărbia cu mana ta ,obligându-l forțat sa se uite la tine,dar acesta continua sa se uite în alta parte !

- AM SPUS UITA-TE LA MINE!tipi tu la el,acesta fixandu-si imediat ochii pe chipul tău și rămâne masca .

Poate vedea toata ura din ochii tai,toata suferinta ,forta si curajul,cea ce il sperie mai rau ca niciodată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Poate vedea toata ura din ochii tai,toata suferinta ,forta si curajul,cea ce il sperie mai rau ca niciodată.

Dar înainte de a mai spune ceva peste voi in camera intra Kai.

- Pe bune?am ratat toata distracția?spune acesta amuzat văzând in ce hal arata "prietenul" lui.

Ii dai drumul,el fiind incontinuare intr-o stare de soc.

- K-K-Kai??!spune el uimit!

Kai ii face cu mana în semn politicos si maschin ca de obicei ,zâmbindu-i cu gura pana la urechi .

- C-Cum poti sa-mi faci asta?suntem prieteni!!!spune acesta revoltat .

Kai pufnește vizibil iritat ,vrând sa se dupa peste el și sa-i dea un pumn direct în fata ,in fata "prietenului " lui.

Dar tu il oprești,doar uitandu-te la el,și punandu-i mana pe piept.

- S-si - Si tu cine naiba esti?spune intr-un final omul in costum.

- Sunt regina ta !spui tu cu foarte multa modestie ,zâmbindu-i malefic .

Acesta se uita confuz la tine .

- Regina mea?cum îndrăz-

Dar nu apuca sa termine fraza  ca tu il  izbești foarte tare de perete ,facandu-l sa se prăbușească.

- Nu iti permit sa-mi vorbești asa!tipi tu la el,apoi te întorci cu spatele la el,fiind gata sa pleci din camera,dar nu înainte de a spune ceva....sau ei bine....a mai face ceva....

- Kai asigurate ca invitatul meu are cazare in cea mai mare  celula din conac !spui tu zambind si plecând,lasandu-l pe Kai sa se ocupe de asta pentru tine ,in curând vei avea informațiile care iti trebuie,cea ce te face încrezătoare,foarte încrezătoare.

Pleci de acolo plina de putere și hotarare,ai de gand sa distrugi Golul acelea pentru tot ce ai pățit.

Dintr-o data te ia ameteala mergand spre conac singura,si fara sa vrei ......

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

BUNAA,VA PLACE NOUL CAPITOL?💚💚❤🖤🖤🤍🤍🔪🔪🎱♟♟

Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum