▪︎《Capitolul 14》▪︎

153 6 19
                                    


- Ce crezi ca faci??spui tu nesigura de sentimentele pe care le ai pentru Kai.

Acesta nu-ti răspunde si continua sa se plimbe cu mana pe talia ta.

- Kai...apuci tu sa spui printre gemete.

Ceva nu era inregula cu corpul tău...si tu simti asta ....La fiecare atingere de a lui simți cum corpul este pe cale sa-ti ia foc.

Dintr-o data tot sângele pe care îl aveai in organism vine înapoi.

Il impingi pe Kai dupa tine și te duci grabita la baie.

Unde versi tot sângele pe care îl aveai in organism.....Kai vine grabit in baie,se sperie la imaginea ta ,dar vine grabit sa te ajute. Iti apuca parul de la spate astfel in cat sa nu te mai incomodeze .

Dupa ce termini ramai pe gresia rece ,dar uitandu-te intr-un punct fix,gandindu-te ce ai pățit,ești pe moarte?nu iti mai prieste sângele sau ..?

Kai in tot acest timp se uita la tine dezorientat , nesigur si milos.

Iti muti privirea pe fata lui vazand tot ce exprima .

- Ahh....te rog..nu-mi spune ca îți este mila de mine!spui tu ironica.

Acesta tace....dar si tăcerea este un răspuns.

- Nu am nevoie de mila nimănui!spui tu ridicandu-te încet de pe gresie si încercând sa nu-ti pierzi echilibrul.
Dar nu-ti iese....iti pierzi echilibrul,dar din fericire Kai te prinde .

- Am zis ca ma descurc singura!!!spui tu nervoasa eliberandu-te din mâinile lui Kai.

-Y/N ar trebui sa te odihnești!spune Kai cand treci pe lângă el aproape picand din nou

Tu pufnești vizibil enervata.

Acesta te ia pe sus,contra voinței tale și te pune încet pe pat.

- Ce naiba ....faci?spui tu când acesta ia plapuma de pe pat si te învelește,aratand inca o data din punctul tău de vedere mila,dar oare este asa??sau e altceva .....???

Te uiți în ochii lui ,chiar dacă nu realizezi ca faci asta .

Acesta te saruta pe frunte,la atingera lui tresari si te uiți nedumerita la el.
Acesta iti zâmbește pervers si iese din camera și uite asa te lasa.... nedumerita ...îngândurata.....pentru a te gândi la asta toata noaptea....

Cand somnul te fura ,auzi usa de la intrare .Gandindu-te ca ar putea fi cineva din clanul Șefului care a murit pe mana ta si a lui Kai te grăbești cu viteza de tribrid catre parter .

Dar acolo da-i de Rebekah,care părea îngrijorată,dar tot o data bucuroasa ca te vede .

- Rebekah m-ai speriat !spui tu relaxandu-ti mușchii.

- Y/N ..eu te-am speriat.?!asta-i bună....spune ea râzând.

Dar nu apuci sa-i zâmbești ca parca amețești din nou,dar de data acesta te prinde Rebekah.

- Y/N esti bine??!!intreba acesta îngrijorată.

- Da...doar ca nu ma simt prea bine zilele astea!

Aceasta te așează pe canapea cu grija și analizeaza situația.

- Mai ai alte simptome inafara de ameteala ?spune aceasta aducându-mi o punga cu sange 0 negativ.

O iei din mana fara a mai spune nimic si incerci sa bei,dar imediat vomiti totul.

Aceasta se uita ingrijorata in timp ce tu te ștergi la gura cu maneca pijamalei.

- Asta...se mai întâmplă!spui tu enervata de situație.

Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum