▪︎《Capitolul 9》▪︎

235 19 24
                                    


▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

- Nu am ce detali sa-ti dau !spui tu  taios uitandu-te insistent la matusa ta,Rebekah.

- Nu cred aceasta minciuna!spune Rebekah facandu-ti cu ochiul .

Tu dandu-ti plictisita ochii peste cap,apoi te așezi langa ea.

- Poftim!spune Rebekah inmanandu-ti  paharul ei cu vin.

Il iei fara a mai spune nimic,rămânând cu privirea in gol.

- Ai mai multa nevoie de el,decat am eu nevoie !spune amuzata ,încercând sa te înveselească si sa te enerveze în același timp.

Se lasă o liniste asurzitoare intre voi doua,dar este sparta de Rebekah care avea chef de vorba .

- Deci...chiar te-ai distrat ...,dar sincer nu ma așteptam ...mai ales cu Kai....spune râzând si lovindu-te încet cu cotul.

Atunci fara sa vrei ai început sa razi și  tu....

- Seara fetelor se pare..!spune Kai care apare în fata voastră,el având același zâmbet enervant ca întotdeauna.

- Asa se pare!nu puteam risca sa fie a ta toata noapte ,nu?spune matusa ta Rebekah înainte de a mai spune tu ceva ,facandu-i cu ochiul lui Kai .

- Rebekah,este o placere spune Kai saratandu-i mana lui Rebekah ,ca un "gentleman" adevărat.

Te uiți puțin confuza si serioasa la cei doi,fiind putin geloasa ,Kai uitându-se cu coada ochiului la reacția ta .

Dar incerci sa pari nepăsătoare.

- Si cum de sti?intreba el ?confuz ,dar având incontinuare zâmbetul pe buze .

- Pereții au urechi!spune Rebekah râzând.

- Cu ce onoare ai venit tu aici?spune Rebekah schimband subiectul care te deranja ,nu știai ce simți pentru Kai...tu nu trebuie sa ai sentimente,uitandu-se la tine și la Kai,spunand  totul cu zâmbetul larg  pe buze .

- Am venit aici sa o aju- dar înainte de a mai spune ceva il tragi dupa tine în bucătărie.

Si strigi din bucătărie:

- Venim imediat,am ceva de vorbit cu Kai!spui tu cât de relaxata poti .

- Se pare ca ești foarte geloasa Y/N Mikaelson !spune Kai zâmbindu-ti .

Crezand ca motivul pentru care l-ai adus în bucătărie este gelozia...poate și asta...,dar nu vrei sa recunoști.

Atunci ii dai o palma peste fata ,o palma care nu ia lasat urma ,nu asta iti era intenția de data acesta.

Vrea sa spună ceva ,dar ii faci semn sa taca din gura .

De duci pana la multiblender si il pornești!

- Ce naiba faci ?spune Kai încercând sa te oprească din a mai face zgomot.

Dar ii dai una peste mana.

Te apropi de el ,de urechea lui în timp multiblender-ul  inca făcea zgomot.

-  Rebekah nu trebuie sa știe ca eu caut răzbunare asupra  Golului,ea crede ca am trecut peste ,pentru siguranță mea,dar nu este asa !spui tu serioasa uitandu-te in ochii lui Kai.

Atunci Kai si-a dat seama de ce pornisei multiblender-ul,nu voiai sa matusa ta Rebekah sa te audă,ea fiind vampir original acest lucru era greu de făcut.

- Bine...,dar asta nu semnifica de ce ești geloasa..!?spune Kai aratandu-ti din nou zâmbetul lui.

Kai oprește multiblender-ul.

Se apropie de tine,dar când sa-l saruti tu treci  pe langa el prefăcându-te inofensiva in fata lui.

Si incepi sa razi intorcandu-te înapoi langa Rebekah.

- Ce este atata fericire pe tine ?spune ea nedumerita ,dar și amuzata in același timp de tine .

- Pot spune ...ca eu câștig mereu!spui tu râzând incontinuare.

- Familia Mikaelson asa va face mereu!spune Rebekah,apoi bateți palma in semn învingător.

Te simți prost ca nu poți sa-i spui matusei tale ce ai de gand sa faci, ea nu te va lasa,dar tu vrei răzbunare.
Fara sa-ti dai seama  cât de grav este incepi sa-ti recapeți  umanitatea...iar acest lucru de inspaimantata.
Nu vrei sa ai sentimente.

Iar fix în acel moment ,in care te gândeai doar la umanitatea ta, intra Kai pe usa ,părând suparat pe tine!

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

BUNAA,VA PLACE NOUL CAPITOL?💚💚🖤🖤🧛‍♀️🧛‍♀️🍷🍷🥃🥃

Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum