▪︎《Capitolul 5》▪︎

255 16 21
                                    

- Deci ...cum avem de gând sa învingem Golul??!abordezi  din nou acesta întrebare.

El se uita plictisit la tine.

- Azi trebuie sa ma întâlnesc cu un prieten care ar trebui sa ne ajute .spune el intr-un final strangandu-si farfuria din care a mâncat.

- Perfect!Ma duc sa ma pregătesc !spui tu ridicandu-te de la mana ,dar el nu te lasa,te prinde de încheietura,tu normal ca te poți împotrivi,dar nu vrei ....

- Y/N ,tu nu vi cu mine!spune el serios dansu-ti drumul la mana.

- Cum adică?De ce?te plângi tu ca un copil mic.

El se apropie de tine și se uita fix în ochii tai ,tu uitându-te speriata in ochii acestuia ....poate te întrebi" de ce speriata ?"(adica ești Y/N Mikaelson,ești tribrid,)....deoarece pe zi ce trece începi sa-ti recapeți sentimentele.
Cea ce te terefia cel mai mult .
Sti ca iubirea te face slab....,dar oare este si adevărat??

- Deoarece încă nu ești stapana pe tine spune el intorcandu-ti spatele.

Cea ce te-a enervat teribil .

- Hey....NU-MI INTORCI TU SPATELE !!!tipi tu la el .

Se întoarce iar cu fata catre tine .

Atunci tu te apropi amenințător de mult de el,între voi  mai fiind doar 1 cm distanta .

- Eu nu am nevoie de aprobarea nimănui!Merg si gata!spui tu serioasa și nervoasa in același timp .

Apoi treci pe lângă el ,lovindu-l ușor cu cotul.

Inainte sa părăsești camera te întorci cu fata catre el,el stand  fixat  cu fata la tine și profiți ca acesta este atent la tine .

- Si ...Kai?!spui tu atrangandu-i atenția mai mult .

- Da??!spune el mutându-si privirea in alta parte și uitandu-se in gol,probabil gandindu-se la ce vei spune .

- Nu uita cine sunt !il ameninti tu si ii faci cu ochiul .

Apoi iesi din  camera foarte îndrăzneață si feminina .

- Am revenit Bitches !trigi tu destul de tare incurajandu-te .

Urăști sa ai sentimente,dar acum...in acest moment în care tu l-ai confruntat pe Kai ,te simți foarte puternica,îndrăzneață.....te simți din nou tu.....cea fara sentimente.

Intri în camera ta ,unde te duci direct la baie ,unde iti faci un dus fierbinte.
Te simți atat de bine în acest moment...nimic nu poate distruge ziua asta minunata ....iti spui tu in minte.

Ieși din dus având doar în prosop pe tine ,care iti înconjoară corpul de regina .
Esti cu fata la dulap încercând sa te gândești cu ce te îmbraci.

Ii simți prezenta  lui Kai foarte aproape de tine ,dar nu bagi în seama acest lucru ,gandindu-te ca poate merge in camera de oaspeți.

Cand peste tine în camera intra Kai ,tu fiind in continuare doar intr-un prosop.

- O vai!spune Kai intorcandu-se cu fata catre usa ,punandu-si mana la ochi.

Tu razi amuzata de reacția lui .

- Ce-ai pățit Kai??!ti-a mancat pisica limba??!razi tu de el în timp ce te apropi prea promitator.

Ajungi in dreptul lui ,ii pui mana pe umar intorcandu-l cu fata catre tine.

- Stii...tot nu mi-ai spus unde ne întâlnim cu prietenul tău!ii șoptești tu la ureche.

Cea ce il face pe Kai sa primească fiori pe sina spinării.

- Am...pai...pa...La..La..  clubul lui!spune Kai foarte bâlbâit.

Atunci un zâmbet malefic iti apare pe fata .

- Kai...nu cumva iti este frica de mine nu?spui tu apropiandu-te foarte mult de el.
Fetele voastre aproape se atingeau .

-Nu..!spune Kai fara a ezita .

- Demonstrează!spui tu serioasa.

Acesta isi ia mana de la ochi și te analizează din priviri.

- Kai...care crezi ca este cel mai periculos lucru din acesta lume??!intrebi  tu îndepărtându-te de el.

- Barbati !spune Kai curajos.

- Vezi tu ...Kai....incepi tu .

Apropiandu-te  periculos iar de el
Ii pui mana pe umar si incepi sa te învârti încet in jurul lui .

-Exista ceva pe lumea asta ...ceva mai puternic decât barbati...te apropi de urechea lui si ii șoptești.
- Femeile puternice!ii spui tu.

Acesta înghite in sec.

Atunci te îndepărtezi cu un zâmbet pervers de fata ,mergi catre dulap .

Te uita cateva clipe il el apoi iti găsești o rochie neagra ,decoltata .

Kai in tot acest timp are privirea fixata pe tine,iar tu profiți de asta.

Incepi sa te drazbraci ,nabagandu-l in seama pe Kai .

-Y/N!se plânge  Kai intorcandu-se iar cu fata catre usa.

De parca nu iar plăcea ce vede .

- Ce-ai pățit Kai ,nu ai mai vazut fete dazbracate !razi tu de el

- Ba da ...dar nu pe tine !spune el .

Atunci razi zgomot,aparandu-ti si pe fata un zâmbet malefic,tipic tie .

Te-ai îmbracat in rochie ,dar nu puteai închise fermoarul de la spate ,asa ca te gândești sa-l mai chinui putin pe Kai .

Te așezi in fata lui si spui:

- Ma poți ajuta ,te rog?spui tu intorcandu-te cu spatele catre el .

El sta si se gândește cateva clipe ,probabil blocat de actul facut de tine .

- Deci..??!spui tu nerăbdătoare încercând sa-l trezești pe Kai la realitate.

Acesta iti da parul la o parte și încet iti închide fermoarul de la rochie .

- Multumesc!spui tu inspititoare si iesi victorioasa,încrezătoare din camera .

Simti  cum incepi sa-ti recapeti controlul ,din nou eu ...cea fara sentimente.

In gândul tau《Ce-mi place sa ma joc cu barbati !》si razi malefic.

Dar întrebarea adevărate este:
Chiar doar te joci cu el??
Sau incepi sa ai sentimente pentru el??

BUNAA,VA PLACE NOUL CAPITOL??❤❤🍷🍷🥃🥃🔮🔮👑👑💚💚🧛‍♀️🧛‍♀️🖤🖤🤍🤍⛓⛓🐾🐾⚰

Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum