▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Dintr-o data te ia ameteala mergand spre conac singura,si fara sa vrei ......
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Si fara sa vrei leșini,nu sti ce se petrece cu tine,tot ce vezi este negru....negru absolut .
Cand dintr-o data auzi si simți o respirație calda pe ceafa,care te trezește la realitate .
Tresari din somn și dai de fata unui mare varcolac,are blana neagra ca noaptea ,dar ochii lui sunt roșii.
Acesta începe sa mârâie la tine și fix când este gata sa te atace se oprește în fata ta,apoi te adulmeca preț de câteva momente si pleacă de acolo agitat,pierzându-și urma in padure .
Te ridici magmura de pe pământul rece,încercând sa-ti dai seama ce se petrece ,unde este acel varcolac si de ce a fugit,in plus ce avea de gând sa-ti faca?nu ar avut curaj sa te raneasca ,nu?
Pana la urma ajungi la conac,unde ești întâmpinată fara sa vrei de Kai.
- Unde ai fost?!întreabă Kai îngrijorat.
Tu treci pe lângă el prefacandu-te xa nu l-ai auzit .
- Y/N!spune acesta vazand ca nu-l bagi în seama .
- Kai , te rog,doar de data acesta,nu am chef de nimic,vreau doar sa ma intind.spui tu continandu-ti drumul către camere .
- A murit!spune Kai cand tu ești pe scari!
Te întorci catre el,vazandu-i expresia lui de pe fata ,este foarte panicat .
- Cine?!spui tu nedumerita.
- Seful de la bal!Y/n ,a murit și ma jur ca nu i-am făcut nimic!spune acesta intr-o rasuflare.
- Repeta!!spui tu strangandu-ti pumnul foarte tare încercând sa te calmezi .
Acesta nu spune nimic.
- Kai am spus sa repeti!!!tipi tu la el.
- Nu stiu ce s-a întâmplat!chiar nu știu,pur și simplu cand m-am dus la el l-am găsit fara suflare .
Atunci pleci nervoasa ,treci pe lângă Kia ,ignorând-ul ,mergi direct în subsol unde ar trebui sa fie cadavrul șefului in costum,de unde ar fi trebuit sa aflai informații importante,esențiale.
Il vad pe acesta inconjurat de o balta de sânge și o întrebare iti invadează capul:cum a fost asta posibil.
Te duci la el și de nervi iti pierzi controlul,incepi sa-i dai palme doar sperând ca acesta se va trezi.
- Trezește-te ticălosule !tipi tu la el încă încercând sa-l trezești ,dandu-i palme .
In acel moment intra Kai in încăpere.
Si te oprește din al mai rani,dar mai ales din a te mai mobiliza singura,a te obosi singura .
- Y/n OPRESTETE!tipa acesta,dar tu continui sa-l ignori si sa ai o criza nervoasa .
- Y/N !!mai tipa o data Kai!
De data aceasta te oprești din criza ,curgând pe obraji tai câteva lacrimi sărate.
- Y/N stiu ca treci prin multe,dar acest om nu ti-a facut nimic personal!spune Kai uitându-se în ochii mei.
- Vrei sa spui ca nu a făcut nimic?!spui tu încă având lacrimi în ochii si fiind dezamăgită de Kai.
Kai nu zice nimic.
- Oricine are legătură cu dispariția familiei mele este vinovat !si va plăti ,te asigur de asta!spui tu cu curaj.
- Y/N......vrea sa spună Kai ceva ,dar tu il întrerupi.
- Uita-te in ochii mei și spune-mi ca sunt lacoma!spui tu parca nemaiavând nici o urma de sentimente.
- SPUNE!!tipi tu la el și incepi sa-i dai pumni in abdomen!
Acesta te oprește și te îmbrățișează fara acordul tău,dar prin surprindere accepți îmbrățișarea.
Stati asa preț de câteva momente,apoi te desprinzi din imbratisare realizând ce ai făcut.
- Adica...stai ...nu fac bine ....nu e bine!spui tu indepartandu-te de Kai.
Acesta înaintând un pas in fata încercând sa te calmeze .
- Y/n vreau sa te ajut!spune Kai părând sincer .
- Nu ....stai departe de mine!spui tu speriata!
Esti speriata deoarece nu vrei sa ai sentimente pentru Kai.
- Te rog,Lasa-ma putin singura ,ii spui lui Kai.
- Dar....
- Gata!te rog!te uiți la el,inspirand mila,cea ce nu ai mai făcut niciodată.
Pleci în camera ta unde trântești usa si te trântești direct în pat si te gândești fara sa vrei la Kai....apoi imediat ce-ți dai seama iti dai o palma .
- Nu!nu ....gata!spui tu ridicandu-te din pat.
Iti aduci din dulap o cutie in care iti pui rochia de la bal.
Doar te gândești la fata lui Kai cand era gelos....incerci sa-ti dai seama ce simți....ce vrei ....ce nu vrei ....
Stand cu ochii la cutie,in gandurile tale adanci,auzi o bătaie in usa,știind ca după aceasta este Kai....care parea curios si ingrijorat .
Acesta intra fara a spune tu ceva.
- Ai de gand sa bati la usa?te iei tu de el .
- Nu!spune clar Kai.
- si daca ma schimbam?!il interoghezi pe Kai.
- Vrei sa știi?întreabă Kai cu o fata malefica .
Te uiți la el știind la ce se refera.
- Nu mersi!spui tu revenind cu ochii pe cutie.
Acesta vine langa tine și ia din cutie masca care ii apartinea de la bal,pe care tu ai pus-o acolo ca sa-ti amintești,chiar dacă nu vrei sa recunoști.
- Frumoasa Rochie spune Kai..
Ii arunci o privire răutăcioasa crezand ca glumește.
Vrei sa-l intrebi de ce face mișto de tine,dar acesta te apuca dintr-o data de talie .
BUNAAA,VA PLACE NOUL CAPITOL??❤❤❤🖤🖤💚💚💀💀🧛♀️🧛♀️👑👑🤍🤍
CITEȘTI
Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃
VampirosTu ești Y/N Mikaelson ,ești unica ,ești cea mai puternica finta dupa pamant ,ești un tribrid (Vampir,Varcolac si Vrăjitoare ) Familia ta este recunoscuta de toti si de toate ,istoria familiei tale fiind una sângeroasă. Esti cunoscuta pentru puter...