- Tu sti cu cine vorbești?il intrebi tu foarte serioasa .- Tu esti fica lui Klaus Mikaelson si fica lui Hayley Marshall. Spune Kai.
- Pleaca de aici!tipi tu la el.
- Y/N ,avem aceleași dusman!
-Golul!
- Doar stiu cat ai suferit din cauza lui!continua Kai.- Nimeni nu știe mai mult ca mine cât am suferit!!!!il ameninti tu
apropiandu-te foarte mult de el.
Incercand sa-l intimidezi.El nu spune nimic,cea ce te face sa te simți ca o învingătoare.
Il observi cum se uita in ochii tai,fara a spune nimic.- Acum ca am stabiliti ce avem de stabilit .....spune-mi de unde ai acel medalion!spui tu îndepărtându-te de el ,lasandu-i lui Kai mai mult spațiu.
- Dupa cum am spus,tatal tau mi la dat!spune Kai încrezător.
- Minciuni!!tipi tu la el și ii dai o palma peste fata .(ca în telenovele)
- Tatal meu nu ar da ceva asa important unei persoane necunoscute!tip eu la el.
- Eu si tatal tau am fost prieteni!tipa intr-un final Kai la tine .
- Eu ii știu pe toți prietenii și dusmani tatălui meu,dar cum de tine nu am auzit nimic??!il trebi tu dandu-i târcoale,încercând sa-l intimidezi.
- Dar stai...tu ești nimeni!ești un intrus ,care dacă nu pleacă în 10 secunde sigur va fi mort,la fel ca ceilalți!spui tu foarte încrezătoare si stăpâna de tine!- Cine a spus ca nu sunt si eu cineva?crede-mă Y/N Mikaelson sunt mult mai puternic decât ai crede!
De aceea stiu ca impreuna puteam opri Golul!Il putem învinge!spune Kai catre tine ,având foarte mare încredere în spusele lui.- A da?demonstrează!spui tu si cat ai clipi il lovești destul de tare!
Dar el nu se lasă.El reușește sa te prinda de mana si iti zâmbește malefic ,în secunda următoare simti cum mana te doare foarte mult,atunci îl trântești de perete cu ajutorul puterilor tale de Tribrid.
Te uiți la mana si vezi cu acesta ti-a lăsat o urma destul de adanca .
Te uiți la rana așteptând sa se vindece ,dar ceva nu este inregula,durează mult mua mult ca de obicei !
In tot acest timp el reușește sa se ridice dupa lovitura pe care i-ai dat-o .- Ce naiba mi-ai făcut ???!De ce durează atat de mult sa se vindece??!il intrebi foarte nervoasa apropiandu-te furioasa de el,ii prinzi gulerul cămăși și il lipesti de perete,corpurile voastre fiind aproape lipite .
- Ti-am spus ca nu sunt un nimeni!zâmbește el la tine.
Nu-ti vine sa crezi ca vorbești cu un asemenea prost .
Te apropi mai mult de el,buzele voastre fiind la un centimetru distanta ,dar faci asta doar sa-l intimidezi .....nu-i asa??sau este mai mult...???
- Cine naiba esti!tipi tu la el.
- Eu sunt Kai Parker si sunt unul din ultimi gemeni Coven!spune el mândru.
- Imposibil!spui tu dandu-i drumul la guler si indeparatandu-te de el .
- Nimic nu este Imposibil,cum crezi ca te-am putea rani altfel?de obicei te vindeci in aproximativ 5 minute fiind tribrid,dar acum uite ...au trecut mai mult de 5 minute și tu tot inca ai acea rana !spune Kai încrezător,poate prea increzator .
- Esti un prost !spui tu uitandu-te la rana și apoi la el.
- Poate ...dar știu ca nu sunt un mincinos!spun el.
Esti prea obosita pentru a mai purta o conversație civilizata cu el asa ca hotărăști sa te duci la somn.
Dar nu înainte de a vorbi cu Kai.- Sti ceva ....azi nu am starea necesara pentru a memora tot ce spui tu acolo!
-Dar mâine vreau informații!!il ameninti tu!Da-i sa pleci,dar ceva nu te lasa ,cea ce este foarte ciudat pentru tine.
- Ai unde sa stai?il intrebi tu intorcandu-te cu fata catre el!
Acesta nu-ti raspunde ,cea ce înseamnă că nu are unde.
Oftezi zgomotos apoi ii faci semn sa vina după tine.
Il conduci pana intr-o camera ,unde va sta el.
- Poti sta aici!spui tu aratandu-i camera .
- Dar doar în noaptea asta!!il aduci la cunostinta .Si pleci din camera .
Te duci la tine în camera,unde te schimbi și te bagi în bat .
Nu poți sa nu te gândești la Kai....iar faptul ca iești tribrid nu te ajuta,auzi tot cea ce face....si in plus ii simti si sângele,ii auzi sângele cum ii pulsează in vene .
Faptul ca era ranit te facea sa-i simțit mirosul de sânge mult mai in profunzime .
Oftezi zgomotos si te dai jos din pat.
Te duci pana la baie de unde iei trusa de ajutor pe care nu aveai nevoie sa o folosești,pana atunci a stat acolo doar de decor .
Fiind tribrid nu aveai nevoie de ea.Intri cu increde la Kai in camera ,nu aveai de gand sa bati la usa,pana la urma este in casa ta ...nu?
- Y/N ce cauți aici?spune Kai
uitandu-se debusolat la tine .Tu te așezi pe marginea patului si deschizi trusa de primul ajutor.
- Duhnesti a sange in toată casa!spui tu indignata la el .
El nu spune nimic,doar se uita in ochii tai și te lasa sa-l bandajezi .
Cand termini te ridici din pat si vrei sa pleci,dar Kai te prinde de încheietura maini tale .
- Multumesc !spune el.
Iti dai ochii peste cap apoi tu iti desprinzi mana din a lui si pleci fara a spune nimic.
Ce pot sa zic....ești foarte încăpățânata!!
Te întorci în camera ta .
Vrei sa te așezi in pat doar ca ceva iti atrage atenția,lanticul cu care a venit Kai si care iti aparține acum este pe masa.
《Sigur Kai a pus asta aici...》spui tu in gândul tău.
Te uiți fermecata la el,apoi iti faci curaj și ti-l pui la gat .
In sfarsit lănțișorul este la proprietarul lui de drept.
Te duci la oglinda și te uiți în ea facandu-se dor de mama și tatal tau.- O ,nu....nu....nu am sentimente,nu am sentimente...continu-i sa-ti spui asta uitandu-te in oglinda .
Dintr-o data o furie te cuprinde,si fara sa vrei lovesti oglinda care se sparge in mii de bucatele .
- Minunat ....spui tu nervoasa ,dar cu ajutorul magiei cureți totul.
Si iti faci un dus,care te ajuta sa te liniștești.
Apoi te pui în pat ,unde adormim cu gândul la Kai,cea ce te enervează teribil.
BUNAA,VA PLACE NOUL CAPITOL??💚💚🖤🖤🤍🤍⛓⛓🐾🐾❤❤🍷🍷🍷🥃🥃🥃⚰🧛♀️🧛♀️
CITEȘTI
Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃
VampireTu ești Y/N Mikaelson ,ești unica ,ești cea mai puternica finta dupa pamant ,ești un tribrid (Vampir,Varcolac si Vrăjitoare ) Familia ta este recunoscuta de toti si de toate ,istoria familiei tale fiind una sângeroasă. Esti cunoscuta pentru puter...