▪︎《Capitolul 8》▪︎

236 17 20
                                    

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Acel sarut se transforma din ce în ce mai mult intr-un sarut pasional ,brutal ,dar și plăcut pentru amândoi.

Cu viteza ta de tribrid in doar o secunde erați deja la conacul Mikaelson,mai exact în camera lui,camera de oaspeți ,unde continuati sarutul fara oprire.

Ati uitat pentru prima oara de tot planul de răzbunare,revasna ,v-ati concentrat pe prezent ,nu trecut .

Pentru prima oara după atâția ani grei ,ti-ai arătat sentimentele,cei drept unui om care abea l-ai cunoscut,dar e ceva la el care te atrage .

O mie de gânduri iti trec acum prin minte ,dar când buzele lui Kai fac contact cu gâtul tau ,toate dispar .

Iti lasa saruturi moi pe gat ,cea ce te face sa suspini de placere,dar faci asta si cu gândul la Kai....suspinele tale il înnebunesc.

Iti desface fermoarul din spate de la rochie ,rochia căzând pe jos ,alături de tricoul lui care este inlaturat de tine .

Acesta te trântește pe pat fara mila,apoi inainte sa-ti dai seama ce se intampla este peste tine ,unde iti aplaseaza din nou saruturi pe tot corpul.

Intra brutal in tine,cea ce putem spune ca nu te deranjează,chiar din contra .

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Te trezești,inca fiind intuneric afara,nu știi exact de ce te-ai trezit asa de devreme,dar te ridici din pat,foarte discret ,încercând sa nu-l trezești pe Kai,care acum dormea langa tine .

Iti iei rochia dupa jos ,nefăcând nici un zgomot și pleci din camera de oaspeți,acum fiin practic camera lui Kai.

Am ajuns la tine în camera unde te-ai băgat la un dus fierbinte,cand erai în cada tot te gândeai la Kai...La noaptea petrecuta cu el,te gândești cu groaza la el....de ce cu groaza ?deoarece nu vrei sa-ti recapeți latura umana și totuși ti-ai recuperat-o .....dar ai de gand sa schimbi asta ,tot incerci sa te convingi ca noaptea petrecuta cu Kai a fost o greșeală sau ca nu a însemnat nimic....dar știm amândouă ca minti .

Dupa o baie lunga in care doar te-ai gândit speriata de ziua de mâine,în care o sa dai ochii cu Kai,te îmbraci în pijamale si te pui în pat,cu gândul de a dormi putin .

Dar nu poți sa adormi...pur și simplu nu poți.

Cu ajutorul auzului de tribrid il auzi pe Kai din camera lui  ,inca dormind .

Dar pe tine nu te lua somnul...asa ca hotărăști sa cobori jos ,pana la bucătărie sa iei ceva de mâncare.

Coborand treptele in graba deoarece acestea făceau un zgomot neplacut care l-ar putea trezi pe Kai.

Ajunsa in bucătărie iti iei din frigider o punga de sânge,grupa 0 ,deoarece acea era preferata ta .

Te plimbi cu punga de sânge dupa tine prin tot conacul,ei bine...doar etajul de jos...nu puteai risca sa-l trezești pe Kai...nu voiai sa ai o conversație acum cu el....deoarece nu ai sti ce sa spui .

Pana la urma te oprești la fereastra ,uitandu-te neajutorata pe geam....nu sti ce o sa-i spui lui Kai cand il vei vedea și asta te sperie .....
Urasti sa ai sentimentele umane din nou ...te gândești ca ar fi fost mai bine fără ele....dar totuși nu te oprește nimeni sa le stingi din nou.....sau poate ca te oprește cineva ....acel cineva fiind Kai....iti este frica de ce iai putea supune daca nu ai mai avea sentimente sau ce iai putea face,dar...nu cumva ai reușit sa te îndrăgostești de el și atunci când nu aveai sentimente??

Încerci sa-ti găsești răspunsuri la întrebările tale,dar mai rau faci,ba chiar mai adaugi cateva .

Cum stai tu sa privești le fereastra o mana iti atinge umărul,cea ce te face sa tresari .

Dar te liniștești atunci când o veni pe matusa ta Rebekah.

- Matusa Rebekah m-ai speriat!te plângi tu insistent .

Dar ea nu-ti baga un seama comentariul,isi desface o sticla de vin din care isi toarnă in pahar ,asezandu-se pe canapeaua de langa voi .

- Se para ca te-ai distrat în acesta seara !spune Rebekah facand mișto de tine,zâmbind si vrând detalii.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum