El se așează lângă tine,tu mutandu-te mai aproape de matusa ta Rebekah.- Ok!sti ceva?eu ma bag la somn!spune Kai catre tine,vizibil deranjata de comportamentul tău,de gestul tău facut mai devreme .
- Pai cred si eu ca ai obosit după atâta munca!spune Rebekah facand mișto de el,cand acesta se îndepărtează
- Nu uita sa închizi usa!spui tu si mai amuzata,asezandu-te mai confortabil pe canapea.
Începeți amandoua sa râdeți dupa ce auziti un suspin de a lui Kai,un suspin nervos și trist in același timp.
Când te apleci sa iei paharul cu vin pe care l-ai pus pe masa de cafea din fata ta ,parca toată camera se invarte cu tine .
Rebekah observand clar ca ai pățit ceva tot te striga,te întreabă dacă te simți bine,dar nu primește nici un rămaspuns de la tine.
Dintr-o data ti se face greata ,si fara sa mai faci un efort sa te duci la baie ,din cauza ameteli vomiți acolo unde pe afli,doar ca pe pantofii Rebekahai .
- Ce Naiba!spune Rebekah repede văzând ca ai vomitat peste pantofii ei.
Se duce repede la baie ,unde lasa pantofii cu voma ,dar se întoarce foarte repede cu ajutorul vitezei sale de vampir original,fiind acum desculță.
- Y/N esti bine?întreabă ea asendu-se langa tine , când vede ca nu primește nici un răspuns iti pune mana pe frunte ,pentru a vedea dacă ai febra .
Dar nu ai febra...e foarte ciudat...
- Nu ai febra....Haide intindete!spune ea ajutandu-te sa te întinzi pe canapea ,apoi aduce o patura pufoasa cu care te învelește.
Se așează lângă tine,privindute oarecum îngrijorată.
- Ma doare rau capul...spui tu dintr-o data ,având vocea ragusita .
Matusa ta,Rebekah,se ridica încet de pe canapea,pentru a nu face zgomot,apoi se duce pana la frigider unde iti ia de acolo o punga cu sange , din grupa ta preferata.
- Cred ca asta te va ajuta!spune ea asezandu-se iar langa tine înmanandu-ti punga cu sange .
Mirosi punga de sânge dupa care o deschizi imediat și in doar câteva secunde o golești.
- Cuiva ii era foamea !spune ea privindu-te cu un zâmbet mic pe fata.
Iti pui mana la cap ignorând vorbele Rebekahai ,gandindu-te ce se intampla cu tine ....
- Ai nevoie de ceva?întreabă Rebekah dupa o lunga pauza in care nu s-a mai auzit nimic.
- Sincer?spui tu uitându-te la ea cu ochii intredeschisi.
- Da,zâmbește Rebekah.
- Mai mult sânge!spui tu intorcandu-te pe partea cealaltă a canapelei ,asezandu-te mai comod .
In doar câteva clipe adormi,dar simți cum ești purtata in somn de cineva ....,dar durerea de cap nu te incurajeaza sa te trezești,asa ca hotărăști sa dormi incontinuare.
BUNAA,VA PLACE NOUL CAPITOL??💚💚💚🖤🖤🤍🤍🧛♀️🧛♀️🥂🥂
CITEȘTI
Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃
VampirTu ești Y/N Mikaelson ,ești unica ,ești cea mai puternica finta dupa pamant ,ești un tribrid (Vampir,Varcolac si Vrăjitoare ) Familia ta este recunoscuta de toti si de toate ,istoria familiei tale fiind una sângeroasă. Esti cunoscuta pentru puter...