Dupa toata întâmplarea cu Kai din camera ta ,cea in care ai ieșit victorioasa din camera,ai coborât scările așteptându-l pe Kai sa plecați,dar el nu mai apare ....de ce Kai nu mai apare?Pana la urma hotărăști sa-l strigi!
- KAI,NU AVEM TOATA ZIUA LA DISPOZIȚIE!!!tipi cat de tare poti astfel in cat sa te audă.
Peste câteva secunde isi face apariția si Kai,te uiți nervoasa la el ,cat ii ia unui bărbat sa se pregătească??acum pe bune....
- Ce e ?spune Kai uitându-te la tine,văzând ce fata nemulțumita ai.
-Nimic...hai mai repede ca intarziem !spui tu in continuare nervoasa ,aruncându-i priviri taioase lui Kai.
Dupa aproximativ doua ore de condus ajungeți la destinație.
In masina a fost foarte ciudat pentru amândoi....nici unul dintre voi nu ati scos nici un cuvânt ,doar asti ascultat muzica și ati așteptat sa ajungeți la destinație.Cand ajungeți în fata usi Kai te ajuta și iti deschide usa ca un adevărat gentleman.
Ii arunci un zâmbet mic ,doar ca să nu creadă ca te atașezi de el .
Dar intrebarea este ....Tu chiar te atașezi de el??Kai te indruma pana la bar ,unde luați loc amândoi.
Toate lumea de acolo de distreaza ,dansează,bea.
Doar tu cu Kai sunteți trezi ,deocamdată.Chiar dacă nu te uiți la ceilalți simți cum privirile unor baieti sunt ațintite spre tine,dar alegi sa nu le dai importanta ,in schimb ce Kai pare destul de deranjat de acest lucru .Oare de ce...?hm....?
Stia si te gândești la Gol pana ce barmanul te intrerupe .
- Doamna si domnul doresc ceva?întreabă barmanul uitandu-se la tine și la Kai
- Nu !spune Kai serios,probabil nu mai suporta atmosfera de acolo...nu știu exact de ce....abea aștepta să vina amicul lui si sa plece ,cel mai probabil .
- Eu da!spun zâmbindu-i malefic lui Kai.
- Whisky ,te rog!spui zâmbitoare.
Kai se uita la tine suspect ,nu sti de ce,dar îți place !
- Sti ca o sa te îmbeți?nu?spune el printre gene .
- Sti ca nu-mi pasa ,nu?spui tu dandu-ti ochii peste cap.
Peste câteva secunde barmanul sosește cu un pahar stransparent si o sticla de Whisky.
Iti umple paharul cu Whisky si vrea sa plece cu sticla ,dar tu il opresti .
- Asta rămâne aici!spui tu zâmbitoare uitându-te in ochii barmanului.
- Ok,spune acesta amuzat si isi întorce privirea catre alti posibili cumparatori ,clienti.
- Chiar vrei sa bei toata sticla de Whisky?întreabă Kol îngrijorat.
- Cine ma va opri ?razi tu de intrebarea pe care ti-a putut pune Kai .
In doar câteva secunde paharul care era plin cu Whisky acum este gol.
Asa ca nu mai aștepți o invitație și iti umpli din nou paharul.- Mai ușor Y/N ,inca nu a ajuns partenerul nostru ....spune Kai râzând pe tine .
Iti dai ochii peste cap vizibil deranjata de comentările lui.
Peste aproximativ 10 minute vine insfarsit un bărbat inalt si bine făcut care se așează lângă Kai.
Acesta ii spune ceva la ureche și il cheama pe Kai dupa el,Kai facandu-ti semn sa-l urmaresti si asta ai și făcut.
《Vino dupa mine》ia spus acesta lui Kai.
Ii urmăresti pana intr-o camera,unde intri fara nici pic de rușine,intri cu incredere .
- Ea cine este ??Nu poate sta aici!!!spune prietenul lui Kai serios și putin nervos .
- Trebuie sa plece !spune el înainte ca voi sa mai spuneți ceva .
-Asta nu va fi necesar!spui tu zâmbind malefic,aratandu-i ochii tai de tribrid.
Acesta se uita cu spaima la tine.
- Issac ....nu te speria ,ea este ..
- Y/N Mikaelson,imi pare bine,te prezinti tu înainte de a spune Kai cine ești.
BUNAAA,VA PLACE NOUL CAPITOL???💚💚❤❤⚰⚰🍷🍷🍷🥃🥃⛓⛓🐾🐾⚰🧛♀️🧛♀️🔮🔮
CITEȘTI
Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃
VampireTu ești Y/N Mikaelson ,ești unica ,ești cea mai puternica finta dupa pamant ,ești un tribrid (Vampir,Varcolac si Vrăjitoare ) Familia ta este recunoscuta de toti si de toate ,istoria familiei tale fiind una sângeroasă. Esti cunoscuta pentru puter...