▪︎《Capitolul 2》▪︎

407 19 15
                                    


Dupa cum spuneam :

Tu savurezi cina de seara ,bucurându-te de suflete oamenilor,nepasandu-ti de ei .

Pana ce in camera apare unghiul tau Kol.

- Cand o sa te maturizezi Y/N?tot ce faci de cand au murit este sa te hrănești cu sângele oamenilor și sa cauți răzbunare.

Atunci te oprești din mancat ,lasand corpul unei fete neînsuflețite sa pice pe jos.

- Si ce as putea face altceva?spui tu foarte îndrăzneață zâmbind malefic.

- Sa-ti trăiești viata!Chiar dacă Klau-

Dar nu apuca sa termine ce ai de zis ca-l întrerupi .

- Nici sa nu te gândești sa le spui pe nume in fata mea!tipi tu atat de tare încât încăperea a început sa se cutremure .

Astea pleacă din încăpere,intelegand ca nu are cu cine vorbi,iar dacă ar incerca sa mai vorbească cu tine probabil l-ai fi aruncat de la etaj .

Te așezi înapoi pe canapea .
Stai si te uiți la corpurile neînsuflețite de pe podea .
Si te întrebi.

《Oare ce o sa fac eu cu viata mea?》
《Oare tatal meu este mândru de mine?Dar mama ?》

Atunci fara sa-ti dai seama iti curge o lacrima pe obraz,care se prelinge pana pica pe jos.

Atunci te speri .

- Nu....nu...nu vreau sa-mi recapat sentimentele ,nu vreau sa-mi repornesc unanimitate!!!strigi tu nervoasa si incepi sa arunci cu lucruri prin camera cu ajutorul magiei !

Dupa mult timp in care ți-ai descarcat sentimentele pe toate obiectele din jurul tău,te uiți prin camera .

Peste tot sunt numai obiecte sparte,stricate si oameni .

Atunci iti dai seama ca ar fi bine sa te calmezi,nu vrei sa darami tot conacul Mikaelson!!

- Ok....sunt bine...este doar o lacrima ,asta nu înseamnă ca incep sa am din nou sentimente!iti spui singura.

Te apropi de o oglinda,care era sparta ,tu ai spart-o.
Te uiți în ea,te vezi plina de sânge la gura ,dupa toata masa pe care ai luat-o.

- Eu sunt Y/N Mikaelson!!!
-Nu am nevoie de nimeni și de nimic!!!!
- Nu pot învinsă sau omorâtă !!!

Tipi foarte tare in oglinda .

- Te voi face mândru tata!
- Va voi lua revansa!

Spui într-un final .

Apoi pleci de langa oglinda .

Te duci in camera ta ,trântești usa foarte tare,dar acesta nu pica ,din fericire .

Te duci și îți faci un dus fierbinte,care te relaxeaza !

Dupa ce iesi din baie te îmbraci în pijamalele tale comode.
Si te pui în pat,dar nu iti este somn.
Stai în pat aproximativ 30 minute,in așteptarea somnului,dar nimic...

Pana ce simți o prezenta în conac,una foarte puternica,dar nici pe departe la fel de puternica ca tine .

Atunci fugi pana la acea persoana,ajungi într-o secunda acolo ajutorul vitezei tale de Tribrid.

Si vezi in fata ta un bărbat.

Si vezi in fata ta un bărbat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Care părea ranit .

- Tu cine naiba esti?spui într-un final le un ton foarte agresiv.
Din privirea ta se poate observa puterea pe care o ai în tine.

- Deci este adevărat.....celebrul Klaus Mikaelson are o fica !spune el zâmbind malefic catre tine .

- Te-am întrebat ceva!te rastesti la el .

Cand ești pe cale sa-i rupi capul te oprește .

- Stai...stai...am venit cu gânduri pașnice!spun el încă zâmbind.

In mintea ta erai foarte derutata si nervoasa,de fapt tu esti nervoasa mereu .

Dar înainte sa m-ai spui ceva iti arata un obiect pe care nu-l credeai ca o sa-l mai vezi in viata ta .

Dar înainte sa m-ai spui ceva iti arata un obiect pe care nu-l credeai ca o sa-l mai vezi in viata ta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- De unde ai asta?spui foarte nervoasa si agitata!

Acesta nu iti raspunde,cea ce te enervează mai tare .

- Te-am întrebat de unde il ai!tip catre el .

Conacul începe sa se zguduie .

- De la tatăl tău!spun el serios.

Atunci ramai incremenita.
Din fericire pentru tine și Kai conacul nu se mai zguduie.

- Y/N ...avem aceleași dusman incomun,putem sa ne unim forțele și sa-l dobaram !

- Nu!Nu am nevoie de nimeni!spui tu serioasa și sigura pe tine!

- Serios?pentru ca nu asa pare !spune el apoi te ia de mana ,nu ripostezi ,chiar dacă ai putea ,si sti foarte bine asta .

In secunda următoare sunteți in sufragerie unde ti-ai savurat masa de seara și unde ti-ai descarcat nervi.

- Vezi !Nu ești stapana pe tine!Nu ești stapana pe sentimentele tale !!continua Kai catre tine .

- Care sentimente?spui tu zambinu-i malefic.

- Cele pe care le ascunzi!spune Kai serios.

- Minciuni!tip foarte tare la el.

Daramanduse si ultimul tablou care mai era prins de perete .(din sufragerie)

- Atunci de ce nu iti poți controla furia?întreabă acesta fara frica .

In cap iti vin foarte multe întrebări:
《CUM INDRAZNESTE SA-MI VORBEASCA ASA??》

《Cine se crede?》

《De ce tatal meu iar da cel mai prețios lucru al meu ?si apoi mi l-ar inapoia ??》

Toate aceste întrebări din mintea ta te fac foarte confuza .

BUNAAA,VA PLACE NOUL CAPITOL?🥺💚💚💚🖤🤍🐍🍷🍷⚰⛓👑👑👑

Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum