Jest to jedna z najbardziej efektywnych, najprostszych i najczęściej stosowanych metod.
Często łączona z Pillow Method.
---------------------------
Przed próbą shiftingu:
- Przygotuj wcześniej skrypt.
- Nawodnij się - mózg wtedy lepiej pracuje.
------------------------------
krok 1 pomedytuj (opcjonalnie) (tyle ile jest ci to potrzebne. Ważne by twój umysł był oczyszczony)
krok 2 Połóż się (na łóżku oczywiście). Rekomendowana pozycja to rozgwiazdy (na plecach, ręce i nogi się nie stykają) ale nie musisz jej stosować - ważne by ci było wygodnie.
krok 3 zamknij oczy, zrelaksuj się. Jeżeli chcesz - włącz muzykę (subliminal 432hz albo piosenki, które ci się kojarzą z miejscem do którego chcesz się przenieść)
krok 4 zacznij wolno liczyć do 100. Co każdą liczbę mów afirmację (1 I'm gonna shift 2 I will shift 3 I am shifting itd...)
krok 5 w trakcie liczenia wyobrażaj sobie że jesteś w swoim DR. Bądź na tym skupiony/a.
krok 6 powinnaś/powinieneś czuć oznaki shiftingu (mrowienie, uczucie spadania, nudności, uczucie wyjścia z ciała) jeżeli jednak ich nie czujesz - nie przejmuj się!
krok 7 kiedy czujesz już oznaki shiftingu skup się bardzo na swoim DR - pomyśl jak wyglądasz, z kim jesteś, kogo lubisz - ogólnie o DR.
krok 8 powinnaś/powinieneś obudzić się w swoim DR
---------------------------
rozdział dedykowany @_borysewicz
sorki za wszystkie powtórzenia :/