Καψούρα είναι

11 3 0
                                    

   Την υπόλοιπη μέρα, δεν βγήκα καθόλου από το δωμάτιο. Είχα πολύ δουλειά να κάνω κι όσο το νωρίτερο τελείωνα, τόσο το καλύτερο. Ο Ιάσωνας παρήγγειλε πίτσα και μου έφερε στο δωμάτιο. Μουρμούρησα ένα ευχαριστώ χωρίς να πάρω τα μάτια μου από την οθόνη του υπολογιστή. Εκείνος καταλαβαίνοντας το φόρτο εργασίας μου, με χάιδεψε στην πλάτη κι ύστερα δεν με ξανά ενόχλησε παρά μόνο κάποιες ώρες αργότερα που ήρθε να ελέγξει αν ζούσα. Με βρήκε πάλι στην ίδια θέση, όπως με είχε αφήσει νωρίτερα. Γέλασα που με μεταχειριζόταν σαν μωρό. Αλλά δεν παραπονέθηκα. Μου άρεσε καταβάθος. Πήρε το άδειο πιάτο μου, με φίλησε στα μαλλιά και με καληνύχτησε. Ανταπέδωσα την καληνύχτα και συνέχισα να πληκτρολογώ στον υπολογιστή.


      Πέρασαν αρκετές ώρες που το μόνο που άκουγα ήταν ο ήχος των πλήκτρων στο πληκτρολόγιο. Σήκωσα τα χέρια μου και κροτάλισα τα δάχτυλα μου. Ένιωθα τα μάτια μου να καίνε. Η ώρα στην οθόνη του υπολογιστή, έδειχνε τέσσερις τα ξημερώματα. Βόγγηξα κουρασμένα και τεντώθηκα. Ένιωθα όλο μου το σώμα μου να πονάει. Αλλά ήμουν ικανοποιημένη. Είχα καλύψει μεγάλο μέρος της δουλειάς. Αν συνέχιζα με τον ίδιο ρυθμό, θα τελείωνα όλα όσα είχα να κάνω σε τρεις μέρες το πολύ. Αρκετά ήταν, όμως, για εκείνη την μέρα. Σηκώθηκα από την καρέκλα και τέντωσα την πλάτη μου. Όντας με τις πυτζάμες από το πρωί, σύρθηκα μέχρι το δωμάτιο του Ιάσωνα. Μου καλάρεσε που είχα κοιμηθεί δίπλα του το προηγούμενο βράδυ. Νοιώθωντας πως ήταν κοντά μου, κοιμήθηκα πιο καλά. Από μικρή το είχα το κουσούρι αυτό. Πήγαινα στο σπίτι της γιαγιάς και του παππού και τρύπωνα στο κρεβάτι τους την νύχτα. Περπάτησα σχεδόν στις μύτες των ποδιών μου, ανέβηκα στο κρεβάτι του.

"Αχ! Καμέλια, να χαρείς! Άσε με να κοιμηθώ σήμερα!" μουρμούρισε. Γέλασα σιγανά.

"Καμία συζήτηση σήμερα, αδερφούλη! Να κοιμηθώ μαζί σου;". Μούγκρισε κάτι που δεν κατάλαβα κι έκανε χώρο. Χαμογέλασα και ξάπλωσα δίπλα του. Και κοιμήθηκα ύστερα από λίγα δευτερόλεπτα.


   Η επόμενη μέρα ξεκίνησε ακριβώς όπως η προηγούμενη. Ξύπνησα κι ο Ιάσωνας είχε ήδη σηκωθεί. Κι όπως και το προηγούμενο πρωί, γύρισα πλευρό για να κοιμηθώ ξανά. Μα λίγα λεπτά αργότερα, σηκώθηκα. Κατέβηκα στην κουζίνα. Ο Ιάσωνας ήταν εκεί κι είχε απλώσει ένα σχέδιο στο τραπέζι, το οποίο και μελετούσε με μια κούπα καφέ στο χέρι.

"Καλημέρα!" είπε χωρίς να σηκώσει το κεφάλι του για να με κοιτάξει. Του αντεπέδωσα την καλημέρα πνίγοντας ένα χασμουρητό. Σέρβιρα γαλλικό καφέ σε μια κούπα κι έκατσα σε ένα σκαμπό κοντά του. Ήπια μια γουλιά καφέ και τον κοίταξα. Δεν φαινόταν να έχει όρεξη σήμερα. Δεν φαινόταν να έχει όρεξη γενικά σήμερα.

Αγάπη είναι...Where stories live. Discover now