Έβαλα το ταψί στον προθερμασμένο φούρνο. Είχα φτιάξει ρολό κοτόπουλο με πατάτες και το είχα περιχύσει με μια σως από πορτοκάλι, μουστάρδα και μέλι. Στην συνέχεια σιγύρισα λίγο την κουζίνα και ξεκίνησα να ετοιμάζω την σαλάτα. Ο Ιάσωνας δεν μπορούσε να σταθεί ακίνητος σε ένα σημείο. Πήγαινοερχόταν σε όλους τους χώρους του σπιτιού μες στην νευρικότητα. Σταμάτησα ότι έκανα και πήγα και στάθηκα μπροστά του.
"Μπορείς να ηρεμήσεις, επιτέλους;" σχεδόν του φώναξα. Έπιασε με το χέρι του το κεφάλι του και ξεφύσησε.
"Έχω την αίσθηση πως το σπίτι είναι άνω κάτω!". Κοίταξα γύρω μου εκνευρισμένη.
"Τι το άνω κάτω βλέπεις, πες μου!". Απομακρύνθηκε από κοντά μου κι έφτιαξε τα μαξιλάρια του καναπέ. "Έχω χάσει το μέτρημα πόσες φορές τα έχεις τακτοποιήσει σήμερα..." σχολίασα.
"Έχεις δίκιο, εδώ είναι όλα καλά! Πάω να τσεκάρω το μπάνιο!"
"Και το μπάνιο μια χαρά είναι Ιάσωνα! Ήταν το πρώτο που τακτοποίησα το πρωί!". Μου έριξε ένα βλέμμα. Ύστερα πήγε στην κουζίνα.
"Κοίτα εδώ, όλα αυτά τα πιάτα!". Ένιωσα να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
"Ποια πιάτα ακριβώς; Τα καθαρά; Μπορείς αν θέλεις να με βοηθήσεις να τα βάλω στην θέση τους! Κι όσο για τα μπολ και τα άλλα, μαγειρεύω ακόμα αν δεν το έχεις καταλάβει! Δεν είναι ότι τα έχω παρατήσει και κάθομαι αραχτή στην πολυθρόνα!". Ξεφύσησε έντονα φουσκώνοντας τα μάγουλα του. Πήρα μια βαθιά ανάσα. "Μπορείς να ηρεμήσεις;" είπα κατεβάζοντας αισθητά τον τόνο της φωνής μου. "Το σπίτι είναι μια χαρά, όλα είναι μια χαρά και δεν χρειάζεσαι να αγχώνεσαι για τίποτα! Για σένα θα έρθει η Νεφέλη! Όχι για να παίξει το υγειονομικό στο σπίτι!"
"Ναι... Ναι, εντάξει έχεις δίκιο. Πές μου τι να κάνω!". Στριφογύρισα τα μάτια μου. Με ακολούθησε στην κουζίνα κι άρχισε να τακτοποιεί τα καθαρά πιάτα στα ντουλάπια.
"Τι ώρα της έχεις πει;"
"Σε κάνα μισάωρο θα είναι εδώ". Έκλεισε το ντουλάπι και με κοίταξε αγχωμένος. "Πως είμαι;". Φορούσε ένα μπλε σκούρο μπλουτζίν κι ένα λευκό πουκάμισο, στο οποίο είχε γυρίσει τα μανίκια ως τον αγκώνα.
"Σαν γαμπρός!" με πιάσαν τα γέλια. Με κοίταξε σοβαρός για λίγο κι ύστερα γέλασε κι εκείνος.
Τελείωσα την σαλάτα και καθάρισα τον πάγκο κι ότι άλλο υπήρχε πάνω.
"Πάω να αλλάξω μια γρήγορη. Έχε το νου σου στο φάγητο μέχρι να 'ρθω!"
YOU ARE READING
Αγάπη είναι...
RomanceΔύο άνθρωποι που χτυπήθηκαν από την ζωή πολύ δυνατά. Που οι καρδιές τους είναι γεμάτες ουλές και ράμματα. Έχοντας βιώσει την απόρριψη και την προδοσία σε όλο της το μεγαλείο, ψάχνουν να βρουν την αληθινή αγάπη, σε έναν ψεύτικο κόσμο. Η σχέση τους θα...