Jungkook
Sandara'nın hasta olmasının üstünden birkaç gün geçmişti. Jennie, dediği gibi eve gelip bir güzel fırça atmıştı hepimize. Tabi bu birkaç gün içinde yetimhane ile ilgili gerekli evrakları imzalamıştım yakında yetimhanenin çalışmalarını başlatacaktım.
Yetimhaneyle ilgili çok güzel fikirlerim vardı. Çocukların gerçek olmasa da ev gibi hissettirdiği bir yerde yaşamalarını istiyordum.
Ben bunları çalışma odamda aynı zaman da Jennie'ye yaptığım kıyafetin çizimini tamamlıyordum. Neredeyse bitmişti tek kalan Hoseok'a verip Jennie'ye söylemeden benim için dikmesini istemekti.
Elbisenin üstünde ki son noktaları çizerken kapı kulpu birden zorlanmaya başlanmıştı. Elimde ki kalemi bırakıp ayağa kalktım. Kapıyı yavaşça açtım. Karşıma yuvarlak, parlak gözleriyle ve acayip giyinişiyle Sandara çıkmıştı.
Haline gülüp kucağıma aldım. "Sen ne yapıyorsun burada? Çizgi film saatin değil miydi?"
Sevimli bir şekilde başını aşağı yukarı salladı. "Özetini izleyecekmişim TaeTae amca dedi."
"Niye izlemene izin vermedi ki?"
Kucağımda duran kızımla çalışma odamda ki kitaplığın dibinde ki koltuğa oturdum. "Hayır onun yerine onun mükemmel moda anlayışıyla bunları giydirdi bana."
Tekrardan giydiklerine bakıp yüzümü buruşturdum. "O mu mükemmel moda anlayışı olduğunu söyledi?"
"Evet. Beğenmedin mi?" beklenti dolu gözleriyle bana bakıyordu ve ben tabi ki kızımın üzülmesini istemeyerek, "Harika olmuş bebeğim çok güzel olmuşsun gel bir fotoğrafını çekelim senin."
Kucağımdan indirerek fotoğrafını çektim.
Sandara'ya dönüp, "Benim az işim kaldı. Gelip sana muzlu süt yapacağım. Sen de o sırada Tae amcana bir daha modaya girişmemesi gerektiğini söyle tamam mı bebeğim?"
Yine sevimli bir şekilde kafasını salladı ve önde ki tavşan dişleriyle gülümseyerek odadan çıktı.
🍒
vantaekim, handsomejin ve 150.500 diğer kişi beğendi
jeonjk kızımı mükemmel (!) moda anlayışın için işlerine alet etme vantae
11.345 yorumun tümünü gör
vantaekim hah senden daha iyi giydirdiğim belli
↪️jeonjk aynen sen yüzlerce insanın aldığı elbiselerin çizimini yapıyorsun ya 😇
seojoon jeon bu yarışta olacak mısın? ona göre gelirimm
hansung hangi arabayı kullanacaksın Jeon? Kesin yine ezip geçersin 🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brave Children • Jikook
Fanfiction[tamamlandı] Küçükken bazı nedenlerden dolayı ayrılan, büyüyünce kaderin tekrardan karşılaştırdığı ve bu sefer engellere beraber göğüs geren iki cesaretli genç. Gömmek birer birer cesetleri, Ölüp de dirilmek bir şekilde, Muzaffer olup mağlup olmak...