Bölüm 9

668 61 75
                                    

Jungkook

Yangın olayının üstünden tam tamına bir hafta geçmişti. Arkadaşlarım hala dinlenmem gerektiğini söylese de sadece iki gün evde kalabilmiştim. Bir gün arkadaşlarım tehdit ettiği için diğer gün Sandara kalmamı çok istediği için. Bu sırada Y&J şirketi de bizim şirketimize yerleşmişti.

İki günlük tatilimden sonra beş gün kalan törenin hazırlıklarını yapmak için doğru düzgün şirkete uğramamıştım yani böylelikle Jimin'i de görememiştim.

Şimdi ne mi yapıyordum? Bugünkü dünya çapında konuşulacak törenin kontrolünü en az beşinci kez yapıyordum. Siyah tişörtüm, deri ceketim, siyah dar pantolonum ve boynumda, ellerimde gözüken dövmelerimle pek ceoya benzemiyordum. Görevliler bile kendimi açıkladığımda inanmamışlardı. Taehyung o sırada kapıdan girmiş ki o durumu açıklamıştı.

Düşüncelerimi Tae'nin kalın sesi bölmüştü. "Kook, sen ne zaman gitmeyi düşünüyorsun hazırlanmak için?" bir şarap bardağının yerini değiştirmeden önce sordu.

Duvarda asılı hafif yamuk tabloyu düzeltirken cevap verdim. "Birazdan çıkarım yukarıya. Kargo Jennie'ye ulaştı değil mi?"

Başını sallayarak, "Evet, gitti. Hala aramamasına şaşırdım doğrusu" dedi.

"Telefonum yanımda değil de ondan. Sen yanımdayken niye ihtiyaç duyayım ki beni merak eden seni arar ulaşır boşa ağırlık yapmasın" dedim omuz silkerek.

Elinden gelse ışın fırlatmak istercesine gözlerini kısarak bana baktı. "Farkında mısın sen ceosun? Hem de Kore'nin gelmiş geçmiş en büyük şirketinin aynı zamanda babanın şirketinin yarı ortağısın rahatlığından biraz bende de olsa keşke."

Tavsiye vermek istercesine elimi omzuna atıp ona eğildim. "Umursama. Tamam ben de dikkatliyim ama bazen akışa bırakmak gerekiyor TaeTae, dediğimi anlıyorsun değil mi?" diye sordum.

Anlayışla başını salladı. "Daha geçen de her şeyi sorgulayan sendin şimdi bu akışa bırakma düşüncesi de ne?"

Bileğimde ki bilekliğin yanında ki saate bakarken cevap verdim. "Sadece o konuda akışa bırakmamaya karar verdim." Tam söze atlayacak iken konuşmasına izin vermedim. "Ve bu konuda haklı sebeplerim var sende biliyorsun" tekrardan anlayışla başını sallayınca gülümsedim. Beni anlamasını, her daim yanımda olmasını seviyordum.

Birkaç şeyi daha kontrol ettikten sonra törenin yapıldığı kendi otelimizin büyük lobisinden çıktım. Üçümüz içinde tek kişilik giyinmek için odalar vardı. İkimiz de kendi odalarımıza çıkıp hazırlanmaya başladık.

yoongimin, jenniekim ve diğer 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yoongimin, jenniekim ve diğer 2.560.780 kişi beğendi
handsomejin yakışıklı olmak çoook zor
265.760 diğer tüm yorumu gör
jeonjk evet açıklama senin uydurman
↪️handsomejin hah ben neyi uydurmuşum??
↪️jeonjk yakışıklı oldugunu?
jenniekim açıklama ve görsel bozukluğu gözlerimi ağrıttı 🤏🏽👓🙂
yuji kim seokjin sen bir şahesersin

Brave Children • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin