"Is there a reason you look like you want to murder me? Not particularly. You have that effect on people."
Prošlo je par dana i zapravo je već bio tjedan u kojem se Brianna udavala. Montana i Nate su došli među prvima taj isti tjedan te su sada odsjedali u ogromnoj kući koja je bila u vlasništvu njenog zaručnika.Kuća je izvana izgledala kao palača. Bila je smeđe boje i zaista je bila prekrasna. Kada si ušao unutra, odmah si mogao osjetiti mirise pačulija i tamjana zbog čega se Montana osjećala da je on zapravo neki duhovni vođi. Također je mrzila miris tamjana. Uvijek ju je podsjećao na crkvu.
Zidovi unutra su bili žućkaste boje, toliko svijetle da nije znala da ta boja postoji. Također, činilo joj se kao da je netko uzimao inspiraciju od Hotel Californije. Slika, ukrasa i glinenih posuda i kipova na sve strane. Neki kipovi su joj bili užasno jezivi. Osjećala je kao da ju prate pogledom. Htjela je što prije pobjeći od njih no bilo je nekako još gore kada je ušla u svoju i Nateovu sobu.
Njihova soba je mirisala ili bolje rečeno, smrdila po jasminu i ruži. Odmah je otvorila prozor koji je brzo zatvorila jer se smrzavala. Nije znala kako će preživjeti u ovom smradu tjedan dana.
Ogledala se oko sobe i vidjela jednu sliku poviše kamina. Bila je jedna od normalnijih slika koje je ovdje vidjela. Podsjećala ju je na stare kaubojske filmove te joj se učinilo, ako zažmiri, da će vidjeti Clinta Eastwooda na svom konju. To ju je nasmijala te se je bacila leđima na krevet gdje je vidjela oslikani strop. Nije mogla vjerovati u što gleda. Ovaj strop je njoj bio užasan. Cijela kuća, ako se tako mogla nazvati, joj je bila užasna. Kao da je netko spojio viktorijanski štih s kaubojskim te na kraju pokušao to uklopiti s modernim stilom. Sve je izgledalo naopako. Strop je izgledao kao loša verzija Siktinske kapele.
Digla se s kreveta i otišla na balkon gdje je vidjela dvije biljke, svaka sa druge strane ograde. Barem su biljke bile normalne.
Znala je da se ne smije previše žaliti jer su ovdje odsjedali besplatno no rado bi platila za neko ljepše mjesto makar bilo sat vremena udaljeno.
Tjedan dana je brzo prošlo i bila je subota, dan kada se Bri udavala. Od ranog jutra je bio kaos jer su djeveruse i dvije kume trebale imati spremnu frizuru i šminku. Vjerojatno po prvi put u životu su se Mona i Montana složile kakve će haljine nositi. Možda nije nešto posebno česta boja, no ta svijetlo zelena boja je bila prekrasna. Lijepa boja svijetle mente.
Montana je bila prva gotova i sviđalo joj se kako joj je frizura izgledala. Ovo nikada sama ne bi mogla niti pokušati. Odmah nakon toga je uskočila u svoju haljinu i cipele te je odmah išla potražiti Natea koji je bio s drugim muškarcima. Lagano je pokucala i otvorila vrata te vidjela Natea s mladoženjom. Zazvala ga je i on se okrenuo. Licem mu se odmah prelio osmijeh i došao ju do nje te ju snažno zagrlio. Dao joj je jedan veliki poljubac pa ju zavrtio oko sebe.
»Izgledaš savršeno.«
»Hvala. I ti izgledaš isto tako lijepo. Ova kravata je super detalj.«
»Da, htio sam da se slaže s tvojom haljinom.«Montana se sjetila one večere kada je Logan otvarao svoju novu tvrtku. On je isto tako uklopio svoju kravatu s njenom haljinom. Svi muškarci su se uklopili sa svojim pratiljama tu večer. Sljedeći dan je Nate saznao za njen povratak i to je bio novi početak njihove priče.
»Lijepo bi izgledala i crna, znaš.«
»Da, znam. Nisam imao crnu košulju.«
»Ne treba ti crna košulja.«
»Znam, ali ja volim da mi je sve u jednoj boji. Kao Men In Black.«
»Drukcija stvar, Nate.«
»Nebitno. Znaš što sam mislio. Ali htio sam ti reći da je Julian stavio crnu leptir-mašnu i dobro mu stoji.«
»Da, a ti ne voliš takve.«
»Fora su, ali ne bi ju nosio.«
»Dobro, da. Uredu. Kako mladoženja izgleda?«
»Odlično. Zaista mislim da je spreman oženiti se.«
»Što misliš hoće li on i Bri biti ovakvi kao ja i ti na našem vjenčanju?«
»Nadam se da hoće.«
»Nemoj misliti da ja tebe tjeram na nešto ili da te požurujem. Jer nisam! Samo volim misliti o tome. Nama i našem braku.«
»Da? Često misliš o tome?«
»Ne baš prečesto. Kada nemam što raditi na poslu.«
»Misliš o meni samo kada ti je dosadno?«
»Ne! O tebi stalno mislim.«
»To je slatko.«
»Misliš li ti o meni?«
»Dvadesetcetiri sedam.«
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Opsesija 4 (18+) - ZAVRŠENA
Любовные романы"Obsession is the wellspring of genius and madness." Logan Ampir uz to što je bio opsjednut sa ženom koja nije bila njegova i što je okorjeli kockar, sad je i otmicar. Glavno pitanje je, je li i ubojica? Montani se zakleo više puta da će ubiti Natea...