"Is it better to have your life ended by someone who hates you or someone who loves you?"
Godina dana je prošla. Godina dana nakon što je Montanina noćna mora završila. Otkako je njen bivši zaručnik Logan Ampir završio iza rešetaka u Koloradu. Otkako ju je njen dečko zaprosio, što je ona i prihvatila. Ponovno. Godinu dana nakon toga je bila supruga Nathaniela Holidaya. Bila je ono što je trebala biti prije četiri duge godine. Iako nije nosila njegovo prezime, bila je ponosna što je njegova supruga. Što je bila supruga bivšeg najboljeg igrača nogometa i sada uspješnog poduzetnika. Ovaj put su sada imali nešto zajedničko. To je bila njihova tvrtka kojoj je zadnjih šest mjeseci super išlo. Prvih šest mjeseci je bilo teško jer nisu mogli pronaći savršeni prostor no to se promijenilo jedan dan kada su slučajno pronašli jednu zgradu gdje je bio savršeni, prazni prostor. Montana i Nate su znali da je to to. Odmah su ga uzeli i sve riješili u dva tjedna. Ostatak je došao nakon toga i život je bio bajka. Barem u odnosu na ono što je bilo šest mjeseci prije toga. Sada je sve bilo stoput bolje i Montana se mogla okrenuti planiranju vjenčanja kakvo je htjela. Također, ona i Nate su vrlo brzo našli savršeno mjesto za živjeti pa je i taj problem bio riješen. Sada je ostalo ono što je bilo treće na listi - savršeno vjenčanje. Za to je uz sebe imala moje prijateljice koje su joj pomagale u svemu tome. Barem, koliko su mogle.
Mona je bila skroz drukčija osoba nego kada je prekinula s Julianom. Ostavila je muškarce i veze je trenutno stavila sa strane. Trenutno se fokusirala na sebe i na putovanje na koje je otišla. Nešto slično kao Bri nakon što je prekinula jednom zauvijek s Kaijem.
Bri se vratila s medenog mjeseca u Argentinu gdje je i dan danas sa svojim suprugom no samo zbog Montane je dolazila u Philly kada god je mogla. Montani je to zaista puno značilo, kao i mišljenje njene najbolje prijateljice dok je Bri bila sretna što joj može pomoći.
Britt je bila u isto tako dobroj situaciji. Život joj se popravio i imala je jednu dobru vijest. Moulin joj je bio najbolji partner kojeg je imala iako joj je zadnja dva mjeseca zapravo bio zaručnik pa je i njoj dobro došao razgovor o vjenčanju. Ona i Montana su dijelile ideje i zamisli te što i kako učiniti te što ne učiniti. Bri je po tome bila nekako najiskusnija.
Jenny je iza Montane možda imala najbolji život. Promijenila je posao dok je njen dečko promijenio klub. Nažalost, taj klub više nije bio u New Yorku no Jenny to nije smetalo jer je s njim otišla i u novom gradu našla super posao. Često se javljala svojim prijateljicama i zvala ih preko video poziva. Ona je njima pokazivala Seattle dok su druge cure njoj pričale priče dok su se družile na Times Squareu. Montana je vidjela da Jenny nikada nije bila sretnija nego sada. Priznala je da jednom mjesečno ode na grob od Pana jer joj je značio. Makar i kao prijatelj jer ga zapravo nikada nije voljela. No značilo joj je što je bio uz nju u nekim trenutcima kada joj je trebao. Stvarno joj je bio dobar prijatelj dok je bio živ.
Nate je bio najsretniji muškarac na svijetu iz mnogo razloga. Prvo, oženio je djevojku svojih snova. Djevojku koju je volio otkako ju je prvi put vidio. A sada mu je bila supruga. Iako nije uzela njegovo prezime, Nate se nadao da hoće jednog dana. A ako ne, neće se nimalo ljutiti. To je njeno pravo. Samo da je ona sretna.
Moulin je isto bio sretan. Iako je bio zarucen, nije mu se žurilo ući u brak. Htio se još malo složiti u životu da bude siguran. Da ima još malo više novca pa da može naći dobro mjesto za život. Htio je zaista najbolje za sebe i svoju buduću suprugu. Osjećao se malo loše kada bi vidio Monu jer je davno mislio da će mu ona biti supruga. Srecom, ona je više bila na putovanjima nego u New Yorku pa i nije mislio na to. Zaista jest volio svoju partnericu no rijetko bi pomislio i na onu budućnost koja je mogla biti s Monom. U jednom trenutku je shvatio da je prekasno jer je ona bila s Julianom, a on je tugovao za njom. No trenutak koji je prelomio sve i kada je shvatio da ju prestaje voljeti je bilo kada joj je bio prijatelj. Onaj dana kada mu je plakala zbog svog dečka. Dečka koji je bio najgora osoba za koju je čuo. Odmah iza Logana Ampir.
YOU ARE READING
Opsesija 4 (18+) - ZAVRŠENA
Romance"Obsession is the wellspring of genius and madness." Logan Ampir uz to što je bio opsjednut sa ženom koja nije bila njegova i što je okorjeli kockar, sad je i otmicar. Glavno pitanje je, je li i ubojica? Montani se zakleo više puta da će ubiti Natea...