IX

82 18 0
                                    

"You are enough to drive a saint to madness or a king to his knees."

Montana i Nate su skoro istrčali iz Nateovog novog stana kojeg je jedva zaključao. Montana je tek počela biti u trudovima no Nate je daleko više panicario. Nije znao kako ni gdje, samo je znao da mora doći što prije u bolnicu iako mu je Montana govorila da se smiri i da je tek početak, ali Nate nije mogao. Tek se malo smirio kada ga je udarila u ruku. Ona je svima javila da moraju brzo doći u bolnicu i svi su odmah odgovorili... osim Logana. Njemu se poruka čak nije ni poslala. Pokušala ga je nazvati no mobitel mu je bio isključen. Samo je frknula i pogledala Natea.

»Što sam ti rekla?«
»Što je bilo?«
»Mobitel mu je isključen. Rekla sam ti da mu je sve bitnije od mene i djeteta. Ne trebaš se više praviti da znaš da mu je stalo. Njemu je stalo više do sebe, svoje slike i imidža nego zarucnice.«, rekla je i pogledala u svoj prsten. »Mislim da je ovo beskorisno sada.«

Nate je na tren pogledao u njenu ruku pa opet u cestu.

»Skinuti ćeš ga?«
»Isto mi je. Ionako nemam zaručnika.«

Taman kada je on htio nešto reći, Montana ga je zgrabila snažno za ruku.

»Mene boli tebe tako vidjeti.«
»Sama sam si kriva. Nisam trebala ovako daleko otići.«
»Sad je kasno.«
»Nikada nije kasno.«
»Ne možeš pobaciti.«, sapne joj kao da će ih netko van auta čuti.
»Ne mogu to. Ali mogu ga dati na usvajanje. Netko tko će ga zapravo htjeti.«
»Ne misliš to.«
»Ako ne mislim, zašto to onda želim zadnja dva mjeseca?«

Nate je duboko udahnuo i više ništa nije rekao nego je samo nastavio voziti.

»Nate, prerano je za mene. Moja mama je mene dobila u tridesetima i ništa joj nije nedostajalo. Uostalom, tko želi ženu u tridesetima s djetetom? Nitko normalan.«
»Što ako bi ja ostao s tobom? Teoretski.«
»Ništa nam ne bi nedostajalo. Uživali bi u životu. Ovako sam žena s 26 godina i dvama propalim zarukama. Tko se s tim može pohvaliti?«, upita i počne plakati pa zajauče. »Mrzim sve! I sebe, ovaj grad, Logana, njegov posao i dan kada sam ga upoznala! Taj jebeni čovjek mi je uništio život u zadnje dvije godine više nego itko u 26 cijelih!«, Montana je plakala dok je bila u bolovima. Nate ju je samo slušao i nije ništa govorio jer nije ni znao što reći.

»Kako sam upala u ovu crnu rupu? Ovo je pakao na Zemlji. 2 godine u paklu sam provela i taman kada sam se htjela toga riješiti, krene još gore! Iskreno, uopće me nije briga živi li Logan ili ne. Jer on je najobičnije đubre. On može biti jebeni kralj đubradi kakav je. Ljudi trebaju uzimati lekcije od njega.«

Nate je nagazio na papučicu gasa jer je htio doći u bolnicu što prije. Montanu su očito prale emocije i nije znao kako ju smiriti.

»Da sada umrem, na ovoj cesti, njega uopće ne bi bilo briga. Dobio bi poziv od policije i rekao bi im nešto kao: "moja zaručnica je poginula? dobro, neće drugi put. ja se moram vratiti na posao, nazvati ću vas kasnije." I onda se ne bi javio i zaboravio bi na mene. Jer me ne voli. Nikada i nije. Volio je sliku mene. Onakvu kakvom me zamišljao prvi put kada me vidio. I kada poslije nisam bila takva, prestao je davati pažnju. Od tada sam mu bila samo kao ukras. Zato me i je zaprosio tako rano. Da ne bi imala snage za otići. I nisam do ove godine. Ove godine sam shvatila tko i što mi treba. Netko kao ti, Nate.«, kaže mu i pogleda ga. On joj se nasmije, ali je ne pogleda dok vozi. Samo joj da njenu ruku koja ona prihvati i stavi njegovu ruku na svoj trbuh.

»Ovo bi bilo toliko drukčije da je tvoje. Ali ja nažalost znam da nije tvoje. I to je tako tužno jer ja ne želim ništa više od Logana. Spremna sam boriti se protiv njega. Jer ja želim normalan život. Svoj stari život.«

Opsesija 4 (18+) - ZAVRŠENADove le storie prendono vita. Scoprilo ora