XIII

75 18 0
                                    

"nobody's ever been arrested for a murder; they have only ever been arrested for not planning it properly."

Tulum je bio u punom jeku i bilo je kasno u noć. Iako se svatko družio sa svakim ipak su parovi bili ti koji su najviše vremena proveli zajedno. Brittany možda nije bila toliko zainteresirana u vezi Moulina koliko on u vezi nje. Bri i Kai se napokon nisu svađali, a Montana i Nate su bili kao oni stari. Jenny je bila u razgovoru sa svojim prijateljem. Sve u svemu, svima je bilo dobro.

»Kažeš da je ovo njegov stan, a ona živi tu?«
»Aha.«
»Zašto?«
»To ti je duga priča.«

Iako je Jared bio Jennyin prijatelj dugo godina, nije mu ništa htjela govoriti. Nije baš bila sigurna može li mu sto posto vjerovati. Pogotovo uz sve što se događa.

»Gledaj, pitaj Montanu ako želiš znati. Ja znam, ali nije na meni da kažem.«, kaže mu i ode od njega dok Jaredje pogleda put Montane koja je bila u nekakvom ljubavnom zagrljaju s Nateom.

»Vidiš Nate, ovo je život.«
»Nije to život bez glazbe.«
»Da nisu četiri sata ujutro, možda bi i bilo glazbe.«
»Meni je dosta da sam s tobom.«
»Htjela sam te nešto pitati.«
»Što?«

Izvuče mu se iz zagrljaja i stane ispred njega.

»Cijelu ovu večer sam razmišljala. O nama, o našim prijateljima. Našem životu prije i poslije nas...«
»Nadam se da ovo ide na dobro.«
»Naravno da ide. Pusti me da ti kažem.«
»Uredu.«
»Znaš i sam da sam ti već rekla da te volim kao partnera i osobu s kojom želim provesti život. Želim da znaš da je to iskreno. Ne zbog toga što želim napakostiti Loganu ili nešto tako. Nego zbog toga što želim biti tvoja. Želim ponovno biti tvoja djevojka. Zaručnica. Žena.«

Nate se malo pridigao na kauču na kojem je sjedio i ozbiljno ju pogledao. Makao joj je kosu s lica i toplo joj se nasmijao jer joj je vjerovao. To je osjetio i sam. Znao je da je istina. Vidio joj je u očima.

»Znam to. Vjerujem ti. Ja želim istu stvar zadnjih godinu i pol dana. No nisam se gurao. Nisam žurio. Jer sam te morao pustiti da bi mi se opet vratila. I jesi.«
»Je li to tvoj način da mi kažeš da i ti to isto hoćeš?«
»Ne. Ja ću to reći na ovaj način. Montana Archibald, bila bi mi čast kada bi mi opet bila djevojka.«

Ona se na to nasmijala kao malo dijete i napokon ga poljubila. Na jedan kratki tren je zaboravila da ima ljudi oko njih. Odmakla se od njega i opet mu se nasmijala.

»Gle, gle, gle! Što se to događa? Nisam vas zadnjih par mjeseci vidjela tako sretne.«, kaže im Brianna koja iz kuhinje sjedne na jedan dio kauču nedaleko od njih. Montana pogleda u nju, pa u Natea, pa opet u nju.

»Okej. Nemoj poludjeti, ali... ja i Nate smo opet zajedno. Od prije pet minuta.«

Bri izdreci oči te ih gleda bez ijedne rečene riječi. Montana se boji njene reakcije ali joj brzo lakne kada vidi da se Brianni licem prelije osmijeh. Tiho vrisne pa skoči do njih dvoje da ih zagrli.

»To je tako super! Tako vas volim kao par! Tako ste zgodni!«

Montana i Nate se počnu smijati kada do njih dođu druge dvije plavuše.

»Je li sve okej?«
»Montana i Nate su opet zajedno!«, od sreće prva kaže Brianna no Jenny i Brit ih pogledaju.
»Da, da. Istina je.«,potvrdi im Nate na što one počnu skakati i skvičati. Dovoljno glasno da tri muškarca dođu do njih.

»Što se ovdje događa?«

Montana i Nate su se pogledali jer nisu znali bi li im rekli jer je Moulin i dalje bio Loganov prijatelj.

Opsesija 4 (18+) - ZAVRŠENAKde žijí příběhy. Začni objevovat