2 | Bölüm

301 466 504
                                    

Multimedia ~ Bölüm Parçası: Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ölsem Yeridir

Yeniden merhabalar dostlarım.
Bölme hızla başlıyoruz, satır arası yorumlarınız benim için önemli orada bulaşalım hadi..

Keyifli okumalar dilerimm...

*

Oldukça büyük olan ortak bahçede oturmuş, kulaklarımda kulak üstü büyük kulaklıklarım ile arkamdaki ağaca sırtımı yaslamış müziğimi dinliyordum. Gelip giden, derslerine yetişmeye çalışan çimlere uzanmış aylaklık ve gevezelik yapan banklarda, çardaklarda kalabalık ya da tek tük takılan bir sürü öğrenci vardı.

Hepsini çok rahat bir açıdan görebiliyordum. Günün güneşli bir hava da olmasından istifade ders dışında herkes kendini dışarıya atmıştı. O da dışarıdaydı. Tam karşımdaydı hem de.

Az ilerimdeki çardakta kalabalık olan geneli erkek ağırlıklı arkadaş grubuyla, şansıma yüzü bana dönük bir şekilde oturuyordu. Hararetli bir şekilde konuştukları konu her neydi bilemiyordum ancak tahminim doğruysa aralarında yaptıkları oyun maçlarıydı. El hareketleri ve yüz ifadesinden çok memnun ve hatta biraz da hınzır bir anında olduğunu anlayabiliyordum.

En son dün akşam ona yazmıştım. En son dün akşam sesini duymuştum, ve hatta onunla konuşmuştum. O benim, ben olduğumu bilmese de program sayesinde, normal de bile sesimi duysa tanımazken biz konuşmuştuk. Bu bir gerçekti ve bu gerçek hala benim canımı yakıyordu.

Elimde duran telefonum beni cezp ediyordu. Yeniden cesaret armama gerek yoktu.

His: Yine kazanmışsın. Tebrik ederim. (13.22)

Tahminimin doğru çıkma ihtimali yüzde yüzdü. Elini cebine atıp telefonuna baktı. Önce kaşları çatıldı sonra gülümsedi. Belli ki keyfi yerindeydi.

Cihangir: Pes etmiyorsun demek. Peki konuşalım bakalım. :)

Cihangir: Teşekkürler evet kazandım.

Cihangir: Bunu nereden biliyorsun diye sormayacağım bile. Çünkü beni tanıyorsun.

Cihangir: Asıl soru ben seni tanıyor muyum?

His: İstediğimiz cevapları her zaman hemen alamayız maalesef ama sorgulaman güzel. 

His: Benim kadar sabırlı biri olursan eğer, belki bir gün tanırsın sende beni.

His: Bu aralar kazanmaya devam et çünkü az bir zamanın kaldı.

His: Kaybetmeye hazırlansan iyi olur. 

Cihangir: Bu bir tehdit mi? 

Cihangir: Eğer tehditse ona göre karşılık vereceğim. 

His: Sadece gerçekler.

His: İstediğin gibi karşılık verebilirsin.

His: Buna kadar hazırım tahmin bile edemezsin. 

Gözlerimle onu kontrol ettiğim de mesajın gelmeyişinden anlamıştım. Duraksamıştı. Elinde duran telefon ile hala çevrimiçiydi. Ancak cevap vermiyor, düşünüyordu.

Yüz ifadesi ve kaşlarından birini kalkmıştı bu ondan beklediğim bir ifadeydi. İşaret parmağı ile telefonun yan kısmında çok ufak ritim tutuyordu. Ona bu denli bir meydan okumayı neden yaptığımı sorguluyor olabilirdi. Arkadaşları hala konuşmalarına devam ederken onu kendi haline bırakmışlardı.

His Radio | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin