PART 1

844 25 4
                                    

את האמת? לא הופתעתי לגלות שיש גבר בשירותים שלי, " היא נהנתה " מילמלתי לעצמי בראש, וצחקתי.

" היום הראשון את מתרגשת? " אמי שאלה אותי,
" מאוד " מילמלתי בציניות.
" מי זה הגבר שבשירותים שלי? " שאלתי אותה בתוקפנות
" זה אלכס הו.. " אלכס שבא בדיוק עצר את אמי מלהגיד את המשפט.

הוא הכין לנו ארוחת בוקר, כמה מפתיע.
" טוב אני סיימתי פה ", אמרתי לאמא שלי ולקחתי את הסוודר.

היה יום יפה דווקא, השמש החמה שעל העורף שלי, אני אתגעגע לתחושה הזו.

הגעתי לבית ספר וראיתי את כולן מרוחות על הבנים, לא מפתיע, ניסיתי להתרחק מכל האנשים האלו שבהו בי כשנכנסתי.
כבר שנאתי את הבית ספר, הבנתי שהוא לעשירים מפונקים.
היה לי לשירותים אז חיפשתי את התאים של הבנות, " גם ליידי צריכה להשתין " מילמלתי לעצמי בראש וצחקתי.

כשנכנסתי לתא, ראיתי מישהי שבקושי לובשת משהו עליה, בולעת איזה מישהו, הוא היה נראה טוב, אבל לא הטעם שלי.
הם עצרו ובהו בי כמה שניות, " את מפריעה " הילדה הזו זרקה לעברי עם טון מתנשא.
" מצטערת שאני צריכה להשתין ואתם מזדיינים באמצע השירותים " מילמלתי לעברה, אותו בן צחק והעיף אותה ממנו.
כשהוא הסתובב לכיווני המבטים שלנו נפגשו, איזה חמש שניות בערך, שמתי לב לעיניים שלו, היה בהם משהו מיוחד.
" נתראה " הוא מלמל וצחק ויצא מהשירותים כולו מלא היקי.

התחיל שיעור ביולוגיה והתיישבתי באחד מהשולחנות שהיו שם.
אותו איש שראיתי בשירותים נכנס באיחור אופנתי לשיעור, ובחר לשבת לידי, איכ.
" בוקר טוב " המורה אמרה לו בחיוך, " בוקר " הוא ענה לה בחיוך מזויף.
המורות האלו ככ אובססיביות אליו.
" היי פריקית " הוא אמר והתיישב לידי, " הי שוב " עניתי לו כשאני מגלגלת עיניים.
" תגידי, מה הקטע של השיער הורוד? "
" אין שום קטע " עניתי לו כשאני מחייכת חיוך מאולץ, אני לא סובלת אנשים ששואלים אותי על זה.
" סתם זה מגניב " הוא אמר בביטחון וצחק
" תודה " מילמלתי
ויצאתי מהכיתה לעבר הקפיטריה.

התיישבתי בשולחן פנוי שראיתי שם, נאנחתי שמצאתי שולחן פנוי סוף סוף, עד עכשיו.
מישהו התיישב לידי וכולו היה שמח, הלוואי עליי.
" היי ורודה " הוא אמר וצחק, חייכתי אליו וצחקתי.
" דבר ראשון, אני גיי אז אל תחשבי להתחיל איתי בובה " הוא מלמל בטון ציני, צחקתי עד שכאבה לי הבטן, זו הייתה הרגשה טובה.
ישר ידעתי שאנחנו נהיה חברים טובים.
" תומר " הוא אמר לי, " מאיה " עניתי לו וחייכתי.

" תגיד, מה הקטע של ההוא שיושב שם? " שאלתי את תומר לגביי הילד שישב לידי בשיעור.
" הא הוא? "
" תנסי שלא להתקרב אליו " הוא ענה לי בחשש.
" מה למה " שאלתי אותו.
" כולם מכירים אותו פה בגלל המעשים שלו, הוא זיין כל בחורה אפשרית בבית ספר הזה, עזבי את זה שהוא שתיין ומכור לסמים, הוא דווקא ממש חתיך אבל "
" הייתי רוצה לזיין אותו " תומר אמר לי מרוצה.
צחקתי כל כך שכל הילדים הסתובבו לראות מי צוחק ככה.
" נשמע שכיף חיים איתו " אמרתי לתומר וצחקתי.
" בעיקר במיטה " הוא ענה לי עם מבט " שובב ".

תומר הלך לשיעור שלו, ונשארתי לבד בקפיטריה, מחכה עד שהשיעור שלי יתחיל.
התחלתי לכתוב ביומן, לשחרר קצת עצבים.

" יומני היקר, היום היה לי יום ראשון בבית ספר החדש, הילדים פה בהו בי כאילו אני חייזר.
נמאס לי, אני חושבת כבר על היום הזה, מתי שאני אמות, ומה שאחרים יחשבו.
הכרתי פה מישהו, תו..... "
כשבאתי לכתוב את השורה ילדים חסונים ומפחידים נכנסו מהדלת,ובניהם אותו ילד.
הם התחילו להתקרב אליי ואחד מהם ישב לידי, הוא ראה שאני כותבת יומן אז הוא חטף לי אותו מהידיים והעביר אותו לחברים שלו כאילו זה כדור.
" בוא נקרא מה הפריקית שלנו כתבה " אחד מהם אמר וצחק.

" יומני היקר, היום היה לי יום ראשון בבית ספר החדש, הילדים פה בהו בי כאילו אני חייזר. "
הוא מלמל וכולם צחקו, גם אותו ילד.
ואז הוא המשיך לשורה שלא רציתי שאנשים יקראו.
" נמאס לי, אני חושבת כבר על היום הזה, מתי שאני אמות, ומה אחרים יחשבו "
את עד כדי כך מוזרה? הוא אמר וצחק.
" תביא לה את זה " אותו ילד שהתיישב לידי צעק עליו.
" עכשיו " הוא צעק שוב.

" טוב בסדר, תרגע " הוא אמר והביא לי, סידרתי את הדברים בזמן שכולם הלכו חוץ מאותו ילד.
באתי ללכת אבל הוא עצר אותי,  הוא החזיק לי ביד, המגע הזה עשה לי צמרמורת טובה.
הסתכלתי עליו בעיניים, מנסה להשתחרר.
אני לא הבנתי למה הוא עזר לי.
" דן " הוא אמר
" ת..תודה " גמגמתי
" זה לא היה בשבילך, אל תתלהבי " הוא אמר ועזב את היד שלי.

נקודת מבט - דן

היה משהו בילדה הזו, משהו לא פתור.
לא אמרתי לדניאל לעזוב את היומן כי דאגתי לה, זה רק בגלל שהרגשתי את מה שהיא כתבה, ואולי היא היחידה שתבין אותי.
הבית ספר הזה מלא זונות וזה די טוב בשבילי, זה גורם לי לשכוח מהכל.
כולן רוצות לשכב איתי אז אין לי מחסור בבנות, יצא אפילו ששכבתי עם המורה לספרות, דווקא כוסית.

רציתי לגשת אליה ולדבר איתה, אבל האגו שלי עצר אותי, היא הרסה לי זיון עם סטפני, סטפני היא הכי כוסית בבית ספר הזה, כוסית אבל זולה.
בחיים לא הייתי רוצה שהאישה שלי תתלבש ככה, אני לא אתן לה.

לא הצלחתי להוריד את העיניים שלי ממנה, אני אפילו לא יודע איך קוראים לה.
אני מתנהג כמו כוסית, אף פעם לא חשבתי על ילדה כל כך הרבה זמן, אבל היא די שווה את זה.
היא לא הטעם שלי, היא ילדה תמימה, לא כמו הבנות פה, ובכלל היא פריקית עם שיער ורוד.

היא דיברה עם תומר, הילד הכי גיי בבית ספר, היא שנה מתחתיי זה מה שידעתי עליה.
היא חייכה אליו, אבל ראיתי שזה לא היה חיוך אמיתי, העיניים שלה הראו כאב ופחד.

אף פעם לא חשבתי על בחורה בצורה כזו, אני לא רוצה בת זוג וטוב לי ככה, אני מעדיף לזיין כל היום מאשר להיות מחויוב למישהי, זה חירפן אותי.
גם הבנות האלו לא שוות את המחויבות שלי אני אגיד את האמת.

{ בתמונה זה דן  }
היי אהובותת, ותודה לכן שאתן הגעתן לפה!!
אשמח לשמוע ביקורת, ולדעת איפה אפשר לשפר ואם הפרק טוב לדעתכן, תודה רבה מראש❤

I'm really sorry that I'm not that GIRLWhere stories live. Discover now