Önsöz/Açıklama

1.8K 61 26
                                    

"Anne bana yardım et!" Dedi, ağlayarak.

  Yaşlı olmasına rağmen genç duran kadın, dolu gözleriyle, kendisine sarılmış çığlıklar atarak ağlayan oğluna baktı. İlk defa oğlunu bu hâlde görüyordu. Onun oğlu, Arda, duygularını hiç belli etmemişti ki...

  Peki şimdi onu bu şekilde ağlatan şey neydi? 

"Ben onu seviyorum ama o başkasıyla evleniyor!" Genç çocuğun çığlığı komşuları bile rahatsız ederken, cümlede bahsi geçen kişi, müstakbel nişanlısıyla alışverişte geziyordu...

"Yalvarırım beni bu acıdan kurtar!" Bir kez daha bağırdığında annesi şaşkınlığından kurtulmuş ve sıkıca oğluna sarılmıştı. 

"Aşk bu." Dedi, oğlunun sırtını okşarken. "Mutluluktan havalara uçurduğu gibi, kavuşamayanları bir kalp ağrısında kıvrandırır." 

-----

  Hellooo!

  Asla durmuyorum ve yine bir şeyler yazıyorum. Kim bilir bunu ne zaman yayımlayacağım? 

  Hikayeyi bir şarkıdan esinlenerek yazdım. Onur Koç'tan, Yılan (cover) şarkısını dinlerken şarkı sözleri çok anlamlı geldi. Zaten sözleri de tamamen hikayeyi yansıtıyor. 

  O zaman, Arda ve Çağlar'ın aşkını anlatan Yılan (cover) şarkısı için siyah kalplerinizi bekliyorum🖤

  Bu çokça övdüğüm şarkıya, hikaye bölümlerinde değineceğim. 

  Bu hikaye; kavuşamayan iki gencin, sürekli engellerle karşılaşan iki çocuğun hikayesi. Zaten dışlandığımız bu dünyada, bir de çocukluk arkadaşına aşık olarak ikinci bir darbe yiyen Arda'nın hikayesi...

  Asıl birinci bölüm bugün gelecek🖤

Sen ve Ben  |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin