8|Unutma Planları

651 68 23
                                    

17.05.2021 - 🖤

"Anne ben çıkıyorum." Dedi Arda, gömleğinin düğmelerini iliklerken. Evden çıkmadan önce aynanın önünde durdu ve son kez kendisini kontrol etti.

Siyah saçları dağınık bir şekilde alnına düşmüştü ve hoş bir görüntüsü vardı. Giydiği lacivert keten gömlek bol olduğu için ön kısmını pantolonunun içine sokmuştu ve kollarını dirseklerine kadar katlayıp güzel bir görünüm elde etmişti. Siyah pantolonu ise dar olduğu için yapışmış ve şekilli bacaklarını daha da belirgin kılmıştı.

Omzundan geçirdiği beyaz renkteki bel çantası ise gömleğinin rengiyle uyumluydu. Ayrıyeten, aksesuar olarak da ince bir bileklik ve saat takmıştı.

Şık olduğuna emin olunca ayakkabılarını aldı ve evden çıktı. Üniversiteden arkadaşı Begüm'le buluşacaktı.

°°°°°

Yaklaşık yarım saat sonra Begüm'le bir kafede buluşmuş ve kahvelerini sipariş etmişlerdi.

Begüm, bitmeyen enerjisiyle Arda'ya sorular soruyor ve aylardır görüşmediği arkadaşının özlemini çıkartıyordu. Arda ise en yakın arkadaşı olarak gördüğü bu kızın bütün sorularını cevaplıyor, bazen de kahvesinden içiyordu.

"... Yani anlayacağın, gereğinden fazla yakın davranıyor ve bu durum beni çok zorluyor. Onu birçok defa uyardım ama hiçbir zaman dinlemedi." Dedi Arda ve içmek için havada tuttuğu kahvesinden küçük bir yudum aldı.

Begüm'e, İlker'i ve onunla geçirdiği bütün zamanları anlatmıştı.

"Peki sen bu durumdan ne hissediyorsun?" Büyük bir dikkatle Arda'yı dinleyen Begüm ise hem İlker'in Arda'ya olan yaklaşımını, hem de Çağlar'ın Arda'ya olan yaklaşımını kıyaslamıştı.

"Emin değilim... Yakın olmamız güzel hissettiriyor ama aynı zamanda o benim patronum. Hem, İlker'e karşı, onun bana hissettiği şekilde şeyler hissedemiyorum. Ona daha fazla ümit vermemek için de uzak durmaya çalışıyorum ama o inadına daha da yakın davranıyor."

"Peki, hislerinin zamanla oluşabilme ihtimali var mı?" Dedi Begüm ve kaşlarına kaldırarak karşısında oturan gence baktı.

Arda ise gözlerini kaçırmakla yetindi. Bu sorunun cevabını o da bilmiyordu. Zamanla İlker'e karşı bir şeyler hissedebileceğinden emin değildi ve İlker'i bir deneme tahtası gibi kullanmakta istemiyordu.

"Şöyle sorayım, zaman geçtikçe Çağlar'ı unutabileceğine inanıyor musun?"

Arda, hızla Begüm'e döndü ve kaşlarını çatarak konuştu.

"İlker'in bana yakın davranmasıyla Çağlar'ın ne ilgisi var?"

"Yıllardır Çağlar'ı seviyordun ve o bunu bilmese de onu sevmeye devam ediyorsun. Eh, anlattıklarına göre İlker'de sana karşı boş değil. Ve sen de İlker'e karşı ne hissettiğini bilmiyorsun çünkü arkadaştan fazlası olduğunuzdan eminsin. Ama İlker'i sevgilin olarak da kabul edemiyorsun çünkü Çağlar'ın yıllardır platoniğisin.

Eğer Çağlar'ı unutup tamamen hayatından çıkarırsan yeni aşklar arayışına girersin. Ve ilk fırsatta gözüne çarpacak olan kişi de yanı başındaki İlker olur. Çağlar'ı unutup kendine odaklanmaya ne dersin?"

Derin bir nefes aldı Arda ve kahvesinde içti. İlker'in kendisine olan hislerini sorun etmesindeki en büyük sebebin Çağlar'a olan hisleri olduğunu o da biliyordu.

"Çağlar'a bu kadar aşıkken nasıl İlker'e karşılık verebilirim ki?" Dedi, Arda.

"Az önceki sorduğum soru da buydu işte. Çağlar'ı unutabilir misin? Ona olan hislerini, çocukluğunuzu unutabilir misin?"

Sen ve Ben  |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin