5|Meyhane

682 74 45
                                    

15.04.2021 - 🖤

  Çıt bile çıkmayan arabada gecenin karanlığına ilerleyen İlker ve Arda, kaçamak gözlerle birbirlerine bakıyordu.

"İlker Bey, gerçekten gerek yok." Dedi Arda, dakikalar sonra konuşabilme yetisini kazandığında.

"Arda, kaç defa uyarmam gerek bilmiyorum ama bana iş dışındayken Bey deme. Dediğin şeye gelecek olursak, madem bir aşk acısı yaşıyorsun, o zaman gerekenleri yapmamız lazım." 

"Gereken şeyler ne?" 

"Bol bol içki içip kalp acısını bastırmaya çalışmak." Büyük bir gülümsemeyle konuşan İlker, yan gözle Arda'ya baktıktan sonra tekrardan yola döndü. 

"Aşk acısı çekmiyorum ki." Diye mırıldandı Arda.

  Onun bu söylediğini duyan İlker, sadece gözlerini devirmişti.

  'Aynen, kesin aşk acısı çekmiyorsun!'

°°°°°

  Geldikleri yeri inceleyen Arda, birkaç adım arkasından gelen İlker'e döndü ve çatık kaşlarla baktı.

"Meyhane? Cidden getirdiğin yer meyhane mi?" Gülümseyerek kafasını salladı İlker ve Arda'nın omzundan vurarak ilerlemesini sağladı. 

  Dakikalar sonra boş bir masaya oturan ikiliden Arda, sessizce etrafı izliyordu. İlker ise yanlarına gelen garsona birkaç şey söyledikten sonra önündeki bedene dönmüştü.

"Mekanı nasıl buldun?" İlker'in sesiyle çevrede gezdirdiği bakışlarını çeken Arda, derin bir nefes aldı.

"Güzel bir yermiş." Yavaşça kafasını salladı İlker ve garsonun getirmeye başladığı mezelere göz gezdirdi. 

"Öyle. Sürekli geldiğim bir mekandır burası." Kaşları çatılan Arda kollarını masanın üstüne çıkardı ve öne doğru eğildi.

"Garip, sürekli içki tüketen birisine benzemiyorsunuz." İlker, duyduğu şeyle ufak bir kahkaha attı ve Arda gibi kollarını masanın üstüne koyarak öne eğildi.

"İçki içen insanları nasıl anlayabiliyorsun ki?" 

"Anlayamam. Sadece, işten geç çıktığımız hâlde düzenli olarak buraya geliyorsanız gece hayatınız var demektir.  Ve sizi iş yerinde hiçbir zaman geceden kalma olarak görmedim. Veya, uykusuz kaldığınız için yorgun olduğunuzu da görmedim. Her zaman dinç bir şekilde geliyorsunuz. Bu dinçliğinize bakacak olursak, gecenizi evinizde güzel bir uykuyla geçirdiğinizi tahmin etmek zor değil. 

  Bu durumda, buraya gelebilmek için boş vakti nasıl buluyorsunuz? Bildiğim kadarıyla siz pazar günlerini de şirkette geçiriyorsunuz." 

  Ağzı şokla aralanan İlker gözlerini bile kırpmadan karşısındaki gence baktı. 

"Gözlem yeteneğin müthiş." 

  Su içtiği bardağı dudaklarından çeken Arda gözlerini kırpıştırarak İlker'e baktı ve yavaş bir şekilde bardağı masaya bıraktı.

"Fazla bir şey yapmadım. Her gün iş yerinde sizi gören birisi bunları tahmin edebilirdi." Kafasını iki yana sallayan İlker geriye yaslandı ve rahat bir şekilde konuştu.

"Bu kadar şeyin farkına varmış olamazdı. Bu saydıklarını bilmek için gerçekten de güzel bir gözlem yeteneğine ihtiyaç vardır." Gözlerini deviren Arda tabağının yanındaki çatalı aldı ve oynamaya başladı.

"Eee, anlattıklarımın doğruluk payı ne peki?" Dedi Arda, bakışlarını elinde çevirdiği çataldan çekmeden. Dikkatli bir şekilde Arda'yı izleyen İlker gülümsedi ve gözlerini kapattı.

Sen ve Ben  |BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin