18.04.2021 - 🖤
Medyadaki şarkıyı açarak okuyabilirsiniz
-
Sen!
Yaşadığım tek pişmanlığım
Yüzümdeki çizgim kalbimdeki ahım
Sığındığım liman sarıldığım yılan
Bi' baş belasıSen!
Her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın, sen!Ve ben!
Bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsız delice seven
Bugünlerde seni kalem kalem silenYine ben!
Kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığınSen!
Her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın, sen!Sen!
Her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın, sen!Ve ben!
Bir gülüşün uğruna dünyayı veren
Karşılıksız çıkarsız delice seven
Bugünlerde seni kalem kalem silenYine ben!
Kaçırdığın belki de en büyük şansın
İlk göz ağrın hesapta yol arkadaşın
Şimdilerde izine az rastladığınSen!
Her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın, sen!Sen!
Her gördüğümde acıyarak baktığım
Ve ağıtlarla arkamda bıraktığım
Hayatımın en büyük hatasısın, sen!Ağlayarak şarkıya eşlik eden Arda, kafasını cama yaslamış ve akıp giden yolu izlemişti . İlker ise hem şaşkınlık hem de hüzünle Arda'yı dinlemişti.
Şarkı bittiğinde ağlamaktan kızaran gözlerini kırpıştırdı ve yan koltuktaki patronuna döndü.
"Nasıl?" Dedi Arda, buruk bir gülümsemeyle. "Tam da benim durumumu anlatıyor. Beğendin mi?"
"Güzel ama, biraz fazla kasvetli bir şarkı."
"Öyle... Kişinin yaşadığı aşk acısını anlatabilmek için fazlasıyla kasvetli ve can yakıcı olmak gerekiyor. Aşkın, anlatıldığı gibi mükemmel bir şey olmadığını belli etmek için bu kadar iç karartıcı zaten."
Daraldığını hisseden Arda camını açtı ve derin nefesler almaya başladı. Gecenin karanlığında araba farının aydınlattığı yolda ilerliyorken, gözünden akan bir damla yaşın dudağına bulaştığını hissetti. Alışık olduğu tuzlu tadı yine aldığında gülümsedi ve gözlerini kapattı.
Sert rüzgar yüzüne çarparken aklında dolaşan düşünceleri serbest bıraktı. Saatlerdir düşünmemek için çabaladığı şeyler bir bir gözünün önünde canlanırken kıkırdadı ve işaret parmağıyla yanağını kaşıdı.
"Ne diyor şarkıcı; Sen, yaşadığım tek pişmanlığım. Sığındığım liman, sarıldığım yılan... Çağlar'da benim için böyle. Hayatım boyunca pişmanlık duyduğum birisi olarak hafızamda canlanıyor. Sığındığım bir liman gibi ama kaçtığım yılan da kendisi. Ona olan hislerimden kaçıp onun arkadaşlığına sığınıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen ve Ben |BxB|
Teen Fiction- "Anne bana yardım et!" Dedi, ağlayarak. Yaşlı olmasına rağmen genç duran kadın, dolu gözleriyle, kendisine sarılmış çığlıklar atarak ağlayan oğluna baktı. İlk defa oğlunu bu hâlde görüyordu. Onun oğlu, Arda, duygularını hiçbir zaman belli etmem...