Sneak peek

16.5K 417 23
                                    

----------------------------------------------> Katrina (Kate)

***************************************************************************************************************************

Hengitykseni oli raskasta, tunsin kuinka veripisarat valuivat otsassani. Lisäsin vauhtia kuultuani kenkien ääniä takaa. Aloin panikoida, en tiennyt minne juosta. Hädissäni etsin laukustani puhelinta, viileät kyyneleet alkoivat virrata naamassani. 'En mä näin halunnut kuolla, missä vitussa mun puhelinkin on' ajattelin mielessäni. Pimeä katu jatkui vain, ketään ei missään, olin aivan yksin. Viimein löysin puhelimeni ja nostin sen tärisevin käsin lähelleni. Näppäilin nopeasti ainoan ihmisen, jonka tiesin osaavan auttaa minua. Puhelin korvan vierelläni juoksin ja juoksin eteenpäin, hengitykseni oli raskasta, joka paikkaan sattui. Kuulin takaani auton ääniä ja lopulta autonvalot loivat minuun valokehän juostessani tiellä. Pysähdyin kauhusta, tiesin juoksemisen olevan turhaa. Samalla hetkellä kuului ääni puhelimen toisesta päästä.

"Heei Katkat mistäs sain tämän kunnian!?" Käännyin varovasti ympäri ja auto tuli näkyviin, laskin saman tien katseeni alaspäin.

"Kate ooks sä siellä?" kuului Jessen ääni.

"Jesse, auta mua. Ne löysi mut!", sanoin nopeasti ennen kuin auton ovet aukesivat, tiesin kuka oli astunut ulos ilman katseen nostamista.

Kyyneleet jatkoivat edelleen vuotamista, otsassani olevaan haavaan sattui. En uskaltanut nostaa katsettani, vaimeasti kuulin Jessen huolestuneen äänen taustalla.

"Prinsessa, miksi noin surullinen? Mitä sä siinä asfaltissa näät, luulen, että jos katsoisit ylöspäin, voisit nähdä vähän jotain komeampaa", kuului tumma ilkeä ääni edestäpäin.

Kuinka mä vihasinkaan tuota lempinimeä. Hitaasti nostin kasvoni ja näin ällöttävän miehen naaman, joka joskus mulle oli ollut niin tärkeä.

"Eihän se ollut niin vaikeaa", mies sanoi virnistäen minulle.

Mies otti muutamat askeleet eteenpäin ja nappasi puhelimeni kädestäni. Olin pelosta kankea, en tiennyt mitä tehdä, vältin katsekontaktia. Vihasin häntä niin paljon. Kuinka hän voi pilata näin pahasti elämäni. En antaisi hänelle ikinä anteeksi!

SAVE ME (In finnish) ON HOLDDonde viven las historias. Descúbrelo ahora