11

893 87 39
                                    

Isaac ve Stiles, Malia ve Lydia'yı evlerine bırakmıştı. Stiles bir an Isaac'e baktı, yolu izliyordu ve bir şeyler düşündüğü belli oluyordu. Stiles onun bir şeyler sakladığını biliyordu, neden böyle davrandığını öğrenmek istiyordu. Onunla konuşabilmek için uygun olduğunu düşündüğü yere doğru arabayı sürmeyi başladı. Yolun değiştiğini fark eden Isaac bir anda Stiles'a döndü.

- Ne oldu? Eve gitmiyor muyuz?

- Hayır ondan önce halletmemiz gereken bir şeyler var.

- Ne?

Stiles soruyu cevapsız bırakarak arabayı sürmeye devam etmişti. Isaac ise merakla ona bakıyordu ama anlamıyordu. Ne işleri olabilirdi ki? Böyle düşünürken bir anda Stiles arabayı durdurdu.

- Hadi in bakalım.

- Neden buraya geldik?

- Konuşmak için.

- Ne konuşacağız?

- Senin ne sakladığını konuşacağız.

- Bir şey saklamıyorum Stiles.

- Buna inanmıyorum Issac şimdi in şu arabadan.

Isaac, Stiles'ı kandıramayacağını çok iyi biliyordu. O asla böyle şeylere kanmazdı. Pes ederek arabadan indi. Soğuk iliklerine işlemeye başladığında ellerini ceketinin cebine soktu. Stiles'ın konuşmasını bekliyordu. Kendisi o sormadığı sürece konuşmak istemiyordu.
Stiles bunu fark ettiğinde konuşmaya başlamıştı.

- Evet şimdi bana neden bugün bu kadar mutsuz ve düşünceli olduğunu anlatır mısın? Gerçekten bilmek istiyorum ve çekinmene gerek yok. Bana anlatabilirsin biliyorsun.

- Evet biliyorum...Tamam anlatıyorum. Bir dakika ver bana kafamı toparlamak için.

Stiles başıyla onayladı onu. Isaac kelimeleri toparlamaya çalışıyordu. Konuşmak zor gelmişti birden sorulunca. En sonunda kendini hazır hissettiğini anladığında anlatmaya başladı.

- Stiles...ben Scott'tan hoşlanıyorum. Kulağa saçma geliyor olabilir. Gerçi saçma zaten. Sonuçta bir insan arkadaşına aşık olmamalı değil mi? Ama ben oldum. Bir aptal gibi arkadaşıma aşık oldum. Kendimden nefret ediyorum sırf bu yüzden.

Isaac anlatırken birden tıkanmıştı. Stiles arkadaşına dönerek onun omzuna elini koymuştu.

- Isaac sen aptal değilsin. Berbat bir insan değilsin. Kendinden nefret edemezsin bu yüzden. Kimi seveceğini belirleme şansın yok. Elinde olmayan bir şey için kendini suçlama. Şimdi anlatmaya devam et.

Isaac,Stiles'ın bu sözleri ile biraz daha iyi hissetmeye başlamıştı,anlatmaya devam etti.

- Daha sonrasında buraya gelmemden yakın bir süre önce ona bilinmeyen bir hesaptan yazmak istedim. Neden yapmayı düşündüm,neden yaptım gerçekten bilmiyorum. Sadece o an yapmam gerektiğini düşündüm saçma bir şekilde. Sonra kendime uygun bulduğum bir kullanıcı ismi ile hesap açtım.

Stiles olayları anlamaya başladığında sorarcasına arkadaşına döndü.

- Alone?

- Evet Alone. Beni iyi ifade ettiğini düşünmüştüm. Bu yüzden bu ismi koydum. Sonrasında yazmaya başladım. Konuştuk. Ardından ben geri gelmeye karar verdim. Fransa harika bir yer. Ama yanımda kimse yokken daha fazla kalamayacağıma karar verdim. Geri döndüğümde kötü hissettim. Çünkü Scott beni pek güzel karşılamamıştı. Bu beni fazlasıyla üzmüştü. Neyse gelelim biraz yakın zamanlara...Hatırlıyor musun? Bir gün beraber bilinmeyen hakkında konuşurken ona cinsiyetini sormasını söylemiştim. Belki bir şeyler anlar sandım ama anlamadı. Bana sorduğunda beni bulmasın diye kız olduğumu söyledim. Bu tamamen bir hataydı. Keşke yapmasaydım dediğim büyük hatalardan birisi. Sonra zaten Kira geldi tam eş zamanlı bir şekilde. Malia,ben ve Kira'nın ortak Tarih dersimiz vardı ya. O ders bittikten sonra biz mesajlaşmıştık Scott ile. Bana Ekonomi dersinden çıktığını söyledi. Ben de ona Tarih dersi dedim. Scott bu mesajtan sonra bilinmeyenin Kira olduğunu düşünmeye başladı. Bütün gün onunla ilgilendi. Üstüne Kira da yalnızlığı ile ilgili bir hikaye anlattı. Anlayacağın her şey üst üste geldi. Ve şuan Scott bilinmeyenin Kira olduğunu düşünüyor. Keşke elim kırılsaydı yazmasaydım diyorum. Hatta keşke dönmeseydim. Neden döndüm ki ben? Tam bir hataydı. Belki geri giderim.

Stiles Isaac'ın sözünü kesmişti.

- Hey hiç bir yere gitmiyorsun Isaac. Eğer gitmeye kalkarsan seni mahvederim. Scott meselesini de hallederiz. Lütfen buna takılıp kendini parçalama. Bir arkadaşın olarak bunu istemem. Üzülmeyi hak etmiyorsun.

Isaac, Stiles'tan böyle bir tepki beklemiyordu. Bunun sebebi onu tanımıyor olması değildi. Onu gayet iyi tanıyordu. Asıl sebebi gerçekten kimsenin onu sevmediğini düşünmesiydi. Kimsenin onu sevmediğini düşünüyordu. Ama sanırsa onu da seven birileri vardı. Isaac bunun üzerine sıkıca sarıldı Stiles'a.

- İyiki varsın Stiles. Çok teşekkür ederim yanımda olduğun için.

- İyiki varsın Isaac. Asıl ben teşekkür ederim arkadaşım olduğun için.

Merhaba herkese bundan önceki bölümlerin ne kadar kısa olduğunu biliyorum. Aslında hikayeyi silecektim çünkü ben aslında baya ilerdeyim. Sonra silmek yerine bölümleri düzenlemeye karar verdim. İlk 10 bölüm yani şuan yayımlananlar aynı kalacak. Yani arada farklılıklar olabilir. Burdan sonrasında da dediğim gibi düzelteceğim. Mesela ilerde kısa haliyle 3 4 bölüme denk gelen kısımları 1 2 bölüme haline getireceğim. Böylesi kesinlikle daha iyi. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkürler. Unutmadan yorumlarınızı bekliyorum. Kendinize iyi bakın sonraki bölümlerde görüşmek üzere.🧡

Alone | Texting [Scisaac] ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin