17

834 75 60
                                    

- Scott...kaza yapmış.

Scott kaza yapmış.

O an nefes alamadığımı hissettim. Dünya başıma yıkılmıştı.Diğerleri de pek farklı sayılmazdı. Bütün yol boyunca kendimle savaştım. Düşüncelerim beni boğuyordu.

Ona öyle davranmamalıydım.

Onu kırmamalıydım.

Ya onu bir daha göremezsem.

Son konuşmamız bu şu şekilde olmamalı.

Kafamdaki sesler giderek yükselirken hastaneye gelmiştik. Hemen arabadan inip Scott'ın nerede olduğunu sordum ve cevabı aldığım gibi koşmaya başladım. Ameliyattaydı. Ameliyathanenin önüne geldiğimde orda bekleyen Derek'in yanına gittim ve kendimi yere bıraktım. Derek bana sarıldığında Stiles,Lydia ve Malia da gelmişti. Derek benden ayrılıp Stiles'ı gördüğünde gözlerinde hüzün vardı. Stiles da onu görünce olduğu yerde kalmıştı. Kendini toparladığında yanıma oturdu. Çatlayacak gibi olan sesimle ona döndüm.

- Ya ona bir şey olursa Stiles? Ona berbat davrandım. Konuşalım dedi...istemiyorum dedim. Ters davrandım. Bu kadar yüklenmemeliydim. Şimdi ona bir şey olursa...

- Ona bir şey olmayacak Isaac....olamaz. Bizi bırakamaz. İyi olacak....iyi olmak zorunda.

Stiles bunları söylerken onun da sesi titriyordu. Lydia kendini suçluyordu.

- Bana....demişti. Benim yüzümden oldu. Benim yüzümden şuan ameliyathanede.

Malia hıçkıran Lydia'ya sarıldığında daha kötü hissettim. Paramparça olmuştuk. Stiles bu ortama daha fazla dayanamayıp dışarı çıktı.

Stiles'ın Ağzından

İçeride daha fazla dayanamadığımdan hastanenin arka bahçesine gelmiştim. Derin derin nefes alıyordum. O sırada arkamda birisinin olduğunu fark ettim. O gelmişti.

Derek Hale

Şuan arkamdaydı. Onu görmeyeli uzun zaman olmuştu. Hala eskisi gibiydi. Gözlerine bakmamaya çalışarak konuştum.

- Ne istiyorsun?

- Ben sadece iyi misin diye bakmaya gelmiştim.

Alaycı bir şekilde ona baktım.

- Beni önemsiyor musun yani? Buna gülerim işte Derek.

- Neden seni önemsemediğimi düşünüyorsun Stiles?

- Bilmem belki de bana davranışların yüzündendir. Belki de kız arkadaşın Jennıfer için buradan gittiğinden dolayıdır.

- Jennıfer kız arkadaşım değil ve...

Sözünü kesmiştim.

- Onun, senin neyin olduğu umrumda değil Derek Hale. Bana açıklama yapmana gerek yok.

- Neden döndüğümü merak etmiyor musun?

Evet ediyordum. Neden gitmişti? Neden geri dönmüştü? Çok merak ediyordum. Haklıydı. Ama sormayacaktım. Umursamaz bir şekilde omuz silkip onu orada bıraktım.

Bizimkilerin yanına döndüğümde Scott'ın ameliyattan çıktığını ve odasına götürüldüğünü öğrendim. Ona bir şey olmamıştı. İçime gelen rahatlama hissiyle odasına gittim. Lydia kapıda bekliyordu. Malia da sandaleyeye oturmuştu. Isaac büyük ihtimalle içerideydi. Ben de Lydia'nın yanına geçtim. Sonra Derek geldi. Malia'nın yanına oturmuştu. Aramızda rahatsız edici bir bakışma geçti. Bunun daha fazla sürmesini istemediğim için bakışlarımı yere çevirdim ama onun bakışlarını hala üzerimde hissedebiliyordum.

Alone | Texting [Scisaac] ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin