15

840 71 42
                                    

Stiles'ın Ağzından

Isaac bana acımı paylaşabileceğini söylemişti. Sanırım buna gerçekten ihtiyacım vardı. Bazı şeyler artık fazla geliyordu.

- Tamam anlatacağım.

Yutkundum. Isaac bana bakıyordu. Gözlerimi ona ardından yere çevirdim. Böyle anlatması daha kolaydı. Yani kolay değildi aslında. Sadece zorluğunu bir nebze azaltırdı.

- Isaac ben birisinden hoşlanıyorum. Bu aslında saçma....bayağı saçma. Çünkü yani kim olduğunu söylesem sen ciddi olamazsın der kalırsın.

Bana saçmaladığımı belirten bakışlarını yollamıştı bu sözlerimin peşine. Gerçekten her zaman olduğu gibi saçmalamış olabilirdim. Bir süre sessiz kaldık. Ardından Isaac bana dönüp sessizliği bozdu.

- Stiles...hikayenin devamında ne olduğunu tahmin edebiliyorum. Bana düzgün bir şekilde anlatmak ister misin?

Bunu ben kendime düzgünce açıklayamıyorum.

Derin bir nefes aldım.

- Biliyorsun Lydia'ya aşıktım ama o Jackson ile sevgiliydi. Ondan ayrıldıktan sonra Aiden ile sevgili oldu... Beni asla görmedi. Senelerce uğraştım ama bir türlü olmadı. O sıralarda Derek ile tanıştık hatırlarsın. Başta pek anlaşamıyorduk. Sonra iyi anlaşmaya başladık. Onunla beraberken mutlu olduğumu fark ettim. Lydia'yı unutmaya başlamıştım. Artık onu düşünmüyordum. Bir süre sonra Derek'e karşı hislerim olduğunu anladım. Çok saçma gelmişti. Kabullendiğim zaman ise Derek ile Jennıfer'ı beraber görmüştüm. O an çok kötü hissettim Isaac. Gerçekten mutlu olacak mıyım diye sordum. Sanırım asla olamayacağım. Neyse sonra Derek ile konuşmamaya başladım. Siz onunla konuşurken ben onunla göz teması bile kurmuyordum. Her baktığımda aklıma Jennıfer ve O geliyordu. Ardından gitti...uzun zamandır yoktu. Şimdi neden geldi anlamıyorum.

Isaac bir an için olduğu yerde kaldı. Konuştuğunda sesi titriyordu.

- Belki....dönmesinin bir sebebi vardır. Belki...sevdiği birisini özlemiştir. Onu bir daha görmek istemiştir. Bir umut onunla konuşabilmek...

Kendisini düşünüyordu. O da gitmişti ama Scott için geri dönmüştü.

Peki Derek kimin için dönmüştü?
____________________________

Scott'ın Ağzından

Isaac ile olan konuşmamızdan sonra bugün okula gitmek istemiyordum. Hoş...okula gitsem bile berbat bir gün olacaktı eminim. Isaac ile karşılaşacaktım,Lydia zaten benimle konuşmazdı. Gerçekten gitmek istemiyordum. Annem yanıma gelip beni zorladığında istemeyerek kalkıp hazırlandım ve evden çıktım. Berbat bir gün beni bekliyordu.

Okula girdiğimde bizimkileri gördüm, Lydia da beni görmüş hemen bakışlarını çevirip içeri girmişti. Isaac bana bakıp bir süre kaldı. Ardından bakışlarını çekip o da gitti. Malia ve Stiles'ın yanına gitmek istedim ama vazgeçtim. Onlara bakmadan sınıfa doğru yol aldım.

Ders çıkışında Malia yanıma geldi.

- Lydia bana kızgın değil mi?

- Evet. Sadece seninle konuşmak istemişti ama sen onu tersledin. Bu yüzden sinirlendi. Ama yani gidip konuşursan seni affeder.

Lydia'nın affedeceğinden aslında şüphem yoktu fakat Isaac? O beni affeder mi? İşte bundan emin değildim. Her şeyi batırmıştım. Her zaman olduğu gibi.

Okul çıkışında bizimkilerin yanına gittiğimde Isaac gitmeye kalktı. Malia onu kolundan tuttuğunda gitmemişti. Bana bakmıyordu. Cidden bakmasını beklemem saçmaydı ama işte yine de bekliyordum.

Ardından Lydia ile diğerlerinin yanından ayrılıp yürümeye başladık.

- Lydia...özür dilerim. Sana öyle davranmamalıydım. Sadece benim sorunumu çözmeye çalışıyordun. Salakça davrandım.

- Sorun değil. Sen de iyi değildin. Zaten affedecektim seni.

- Gelip özür dilememi mi bekledin? Çok kötüsün!

- Belki,dediğinde gülmeye başladı. Ben de ona eşlik etmiştim.

- Peki Lydia ben şimdi Isaac'e kendimi nasıl affettireceğim?

- İşte orası zor. Ama halledeceğiz.

Umarım halledebilirdik. Lydia'yı eve bıraktıktan sonra ben de eve gittim. O sırada telefonumu çıkardım ve ona mesaj yazdım.

______________________

Bu bölüm beni çok zorladı ve bence o kadar güzel değildi. Neyse aysmatk artık beni öldürmezsin diye umut ediyorum.

Şey bu Isaac, Scott'ı süründürse mi ya? Güzel olmaz mı ama?

İlerleyen bölümlerde görüşmek üzere kendinize iyi bakın millet!🧡


Alone | Texting [Scisaac] ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin