13

959 80 144
                                    

Ben geldim! Medyadaki sahneyi çok seviyorum 3.sezon 5.bölümdeydi hatırlamak veya izlemek isteyenler için Neyse iyi okumalar!

__________________________

Scott 2 gündür  okula gitmiyordu. Arkadaşlarına kendini iyi hissetmediğini  söylemişti. Tabi ki arkadaşları buna inanmamıştı. Söylediğinde  Lydia karşı çıkacaktı ama sonrasında Stiles ve Malia onu durdurmuştu. Lydia da böyle olunca fazla üstelememişti.

Isaac ne yapmıştı? O kendisini daha kötü hissediyordu. Derslere giriyordu ama sadece bedeni sınıftaydı. Aklında ise Scott vardı. Onu 2 gündür görmüyordu. Evine gitmek istemişti ama içinden kendini suçladığı için gidememişti.

İşler bir düğüm gibi karışmışken nasıl düzeleceği hakkında hiç fikri yoktu. Tek dileği hemen bu durumun bitmesiydi. Kimse yara almadan bitmesini  isterdi ama bunun için fazlasıyla geçti. Bundan sonrasının daha güzel olmasını diliyordı.

Okul çıkışında yanına gelen Lydia ile kendisini suçlaması yarım kalmıştı.

- Hey Isaac daha ne kadar kaçacaksın? 2 gündür bizimle gelmiyorsun. Kendini iyi hissetmen için karışmak istemiyorum ama benim de bir sabrım var. Bu iş çok uzamadı mı sence?

Isaac durdu Lydia haklıydı 2 gündür onlarla eve dönmüyordu. Yolu uzatıp ormandan gidiyordu. Müzik dinlerken bir yandan bu olayları düşünüyordu. Akşam olunca eve dönüyordu. Stiles ile pek fazla konuşmuyordu. O da anlayışla karşılıyordu ama onun da sabrının taştığını tahmin edebiliyordu. Bu iş Lydia'nın dediği gibi çok uzamıştı ve çözüme ulaşması lazımdı.

- Haklısın Lydia bu iş çok uzadı. Ama üzgünüm sizinle gelmeyeceğim.

Lydia ona bıkkın bakışlarını gönderdikten sonra arabada bekleyen Stiles ve Malia'nın yanına gitmişti. Isaac kulaklığını takıp müziğin sesini son ses açtığında okuldan çıkmıştı. Yine ormanın içine girip yürümeye başlamıştı. O sırada arkasından birisinin olduğunu hissetti. Hızlıca arkasına döndüğünde Derek ile karşılaştı. Şaşkınlıkla ona dönüp konuştu Isaac.

- Sen geri mi döndün?

- Bence bunu benim sana sormam daha uygun ne dersin?

_________________________

Scott'ın Ağzından

2 gündür okula gitmiyordum. Hatta evden çıkmıyordum. Odamdan zorla çıkıyordum. Annem benim için endişeleniyordu ama ona önemli bir şey olmadığını sadece basit bir halsizlik olduğunu söylüyordum. Zaten genellikle hastanedeydi. Onun için genellikle evde yalnızdım. Aslında başta Lydia olmak üzere Stiles ve Malia beni arıyordu ama aramalarına cevap vermiyordum. Arka arkaya aramaya başladıklarında telefonu kapatıyordum. Hakkımda endişelendiklerini tahmin ediyorum. Ama onlarla cidden konuşmak istemiyordum. Kimseyle konuşmak istemiyordum. Sadece sessiz bir şekilde oturmak,düşünmek istiyordum.

Bunun dışında Isaac beni aramıyordu. Onun için pek bir değerim olmadığını düşünüyordum. Eğer olsaydı beni arardı. Kendime kahve yapıp odama gittim. Oturup Alone yapbozunu yapacaktım. Parçaları yerine koyup bu işi bitirecektim. Sonra ikinci kısmı vardı. Ama şuan önemli olan kim olduğuydu.

Parçaları tek tek almaya başladım. İlk olarak bu kişinin yalnızlığını biliyordum. O gün Isaac ve Malia ile Tarih dersinde olduğunu biliyordum. Böyle düşündüğümde Kira diyebilirdim ama yapbozun oturmayan parçaları vardı. Kira ile daha önce konuşmamıştım. Onunla yeni tanışmıştım. Yani bu onun Kira olmadığı anlamına geliyordu. Ardından aklıma Lydia'nın onun erkek olduğunu söylediği geldi. Bu ihtimali de aldığımda onun mesaj yazdığı zamanları düşündüm. Biz beraberken yazmıyordu. Ondan cevap alamıyordum. Onun Lydia, Malia ve Stiles olmadığını kesinlikle söyleyebilirdim. Geriye Isaac kalıyordu. O an orada kaldım. Neden bilmiyorum ama onun Isaac olmadığını söyleyemedim kendime. Olamaz diyemedim. Sonra bakınca bütün parçaları tamamladığını fark ettim. Yani Alone, Isaac mi?

İçimde tarif edemeyeceğim bir his oluştu. Ne olduğunu tam olarak bilmiyorum. Bunu anlatacak bir kelime de bulamıyorum. Isaac ile sadece arkadaş mıyız diye düşünmeye başladım. Onunla konuştuğumda diğerleriyle olduğu gibi hissetmiyorum. Ya da ona bir şey olduğunda ,üzüldüğünde... Diğerlerinin başına bir şey geldiğinde veya konuştuğumuzda onlara kardeşim gözüyle bakıyorum. Onlar benim kardeşim. Isaac için bunu söyleyemiyorum ama. Yani bunlar nereye çıkıyor?

Ben ona aşık mıyım?

_______________________________

Isaac olanları anlatmıştı. Derek onun sözünü hiç kesmeden dinlemişti. Bunun üzerine Isaac bir tepki bekliyordu. Onun gözlerine çevirdi gözlerini ve bir cevap aradığını belirtti. Derek bir süre sessiz kaldıktan sonra konuşmaya başladı. Isaac'e bakmıyordu gözleri. Konuşmaya başladığında gözünün önüne birisinin geldiği belliydi.

- Isaac aşk karmaşıktır. Seni hem mutlu eder hem öldürür. Onun sana en ufak bir gülümsemesiyle  mutlu olursun. Yanında başkasını gördüğünde ya da sana ters davrandığında ölürsün. Kendinden nefret edebilirsin hatta. Onu görmemek için uzaklaşırsın,kendince kaçarsın. Ama onunla konuşmalısın içine atarak kendine saklayarak bunu çözemezsin. Belki de reddedilme korkun vardır. Bu normal ama bunu bir kenara bırakıp onunla konuş. Sonradan pişman olabilirsin.

Isaac böyle bir cevap beklemiyordu karşısındaki adamdan. Kim diye düşündü. Birisini sevdiği belliydi. Onunla yan yana olmak bir süre sonra Derek'i öldürmeye başlamıştı. Bu yüzden gitmişti yani?

Peki o zaman Derek Hale kimi seviyordu?

________________________

Evet bence güzel bir bölümdü. Siz sevdiniz mi? Düşüncelerinizi merak ediyorum.

Derek Hale kimi seviyor sizce?

Yazım hatası varsa söyleyebilirsiniz düzeltirim.

Sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın millet! Görüşürüz🧡

Alone | Texting [Scisaac] ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin