Yaptığımız plana göre ben Stiles'ı belirlediğimiz yere getirirken Scott da Derek'i getirecekti. İkisinin konuşmasını sağlayacaktık. Bu bana her ne kadar olmazmış gibi gelse de bunları Malia'ya söylememiştim. Eğer söyleseydim beni mahvedebilirdi.
Stiles'a beraber yürümek istediğimi çünkü Scott ile tartıştığımızı söyledim. İşe yaramıştı. Şuan belirlediğimiz yere doğru gidiyorduk. Stiles tedirgin bir şekilde bana baktı.
- Isaac iyisin değil mi?
Beni düşünmesi gerçekten güzeldi. Ona yalan söylemek beni biraz üzse de sonuçta mutlu olacaktı. Yani umarım her şey istediğimiz gibi giderse. Onu geçiştiren cevaplar vererek belirlediğimiz yere kadar getirdim. Scott'a nerede olduğunu soran bir mesaj attığımda hemen cevap vermişti.
- 2 dakikaya ordayız.
Telefonumu kapatıp cebime koydum.
- Stiles bana kızma lütfen sadece mutlu olmanı istiyorum.
Stiles tam ağzını açıp neden bahsettiğimi soracaktı ki Derek ve Scott gelmişti. Pek hoş olmayan bir ortam oluşmuştu. Stiles'a bakıp
- Lütfen ona bir şans ver Stiles, dedim. Derek ve Stiles'ı orada bırakıp Scott ile beraber Lydia ve Malia'nın yanına gittik. Umarım işe yarardı.
Stiles'ın Ağzından
Isaac ve Scott bizi bırakıp gittiğinde Derek'in yüzüne bakmıyordum. Konuşmamızı bekliyorlardı ama benim bunu yapabilecek cesaretim yoktu. Bir süre daha sessizlik devam ettiğinde Derek bana bakıp konuşmaya başladı.
- O gün hastanede cümlemi bitirmeme izin vermedin. Jennıfer kız arkadaşım değildi ve gitmemin başka bir sebebi vardı.
- O zaman neden gittin Derek? Gerçekten mantıklı bir açıklaması var mı?
- Gitmemin sebebi sendin Stiles.
Ne ben mi? Neden benim yüzümden gitmişti ki? Ona bir şey mi yapmıştım?
- Anlamıyorum Derek neden benim yüzümden gittin?
Hemen cevap vermedi.
- Derek lütfen söyler misin?
Gözlerimin içine baktığında kendimi daha kötü hissettim.
- Sen Lydia'ya aşıkken burada kalamazdım Stiles.
Duyduklarımla olduğum yerde kalmıştım.
Sen Lydia'ya aşıkken burada kalamazdım.
Bunun anlamı Derek beni mi seviyordu?
- Yani...sen...
Artık bana bakmıyordu. Anlık öfkemin sonucunda duvara toslamıştım. Yine çenemi kapalı tutamıştım.
- Benim için mi döndün?
Cevap vermediğinde dediğimin doğru olduğunu anlamıştım. Derek benim için dönmüştü. Ona yaklaştım.
- Derek...ben de seni seviyorum.
Bunu dememi beklemediği yüzünden belli oluyordu. Ben de kendimden bunu beklemiyordum. Sonrasında bana sarılmıştı. Ben de ona sarılıp kokusunu içine çektim. Huzurlu hissettiriyordu.
_____________________
Ben bölümü yazarken sakin kalamadım. Umarım beğenmişsinizdir.
Bu arada Sterek kitabı paylaştım. İsterseniz ona da bakabilirsiniz.
Yorumlarınızı bekliyorum
Kendinize iyi bakın millet. Görüşürüz.🧡