21

619 58 67
                                    

Medya: Pinterestte görünce kriz geçirdim...iyi değilim.
__________________________

Bir süredir bitkin hissediyorum.  Nedenini bilmiyorum. Basit bir ağrı da olabilir. Geçen hafta Stiles'ın doğum günü partisini hazırlarken bayağı bir şey taşımıştık. O yüzden olduğunu düşünüyorum. Diğerlerine söyleyip onları tedirgin etmek istemedim.

Yataktan kalktım bugün okul yoktu. Aşağıya indiğimde Stiles mutfaktaydı. Kahvaltı hazırlıyordu. Elime masadan bir elma alıp ısırdım.

(Ahahaha düşününce)

- Günaydın Stiles.

- Günaydın Isaac.

- Yardım etmemi ister misin?

- Bugün mutfağın yakılmasını istediğimi sanmıyorum.

Gerçekten böyle mi düşünüyordu? Tamam bir seferinde yumurta kırmaya çalışırken tavayı yakmış, kek yapmaya kalkıp her şeyi yere düşürmüş ve etrafı savaş alanına çevirmiş olabilirim ama yani bu benim mutfakta kötü olduğumu göstermez bence. Sadece talihsiz durumlar yaşamıştım.

- Hadi ama Stiles. O gün talihsizlik oldu. Senin de başına gelebilirdi.

- Sadece o gün mü?

- Ya....kötü şans hep beni buluyorsa?

- O zaman bırak da ben hazırlayayım. Zaten iyi görünmüyorsun.

- Öyle mi?

- Evet bir süredir eskisi gibi değilsin. Daha yorgun,daha halsiz bir halin var. Bir şey varsa bana söyleyebilirsin.

Onu ya da diğerlerini tedirgin etmek istemediğim için geçiştirdim.

- Hayır. İyiyim. Eee sen bugün Derek ile buluşacak mısın?

(İki dakika Sterek olmadan duramıyorum galiba dhsldhekd)

- Cora'nın yanına gitti. Burada değil,dediğinde biraz morali bozulmuştu. Onu neşelendirmek benim görevim olduğu için konuşmaya başladım.

- Tamam bir Derek değilim ama ben de çok iyi olduğumu düşünüyorum.

- Ne diyorsun Isaac? Bana mı yürüyorsun?

- Bilmem...yakışıklı çocuksun aslında. Tatlısın,zekisin falan. Scott'tan daha iyisin. Yani sevgilin de gitmiş. Ne dersin olur mu bizden?

(Stisaac...hayır siz sadece arkadaşsınız.)

- Ya bir siktir git.

- Ama kırılıyorum,dedim dudağımı büzüp. Bunun ardından gülmeye başladık. Kendimi o güldüğünde iyi hissettim. İnsanları mutlu edebilmek güzel hissettiriyordu. Elime telefonumu alıp koltuğa uzandım. Scott mesaj atmıştı.

Scott:Günaydın sevgilim.

Isaac:Günaydın.♡

Scott: Gerçekten ne kadar uykucusun Isaac daha yeni cevap verdin.

Isaac: Geçen sabahki halini hatırlatmamı ister misin Scott McCall?

Scott: Tamam sustum.

Scott: Ne yapıyorsun şimdi?

Isaac: Stiles kahvaltıyı hazırlamaya yardım etmemi istemedi. Mutfağı yakarım diye. Ben de oturdum seninle yazışıyorum.

Scott: Haksız değil sanki?

Isaac: Öyle mi?

Scott: Güzelim öyle demek istemedim.

Isaac: Eğer güzelim dedin diye şuan konuyu uzatmayacağımı sanıyorsan

Isaac: Haklısın.

Scott: Bugün ne yapacaksın?

Isaac: Bilmiyorum. Derek, Cora'nın yanına gitmiş. Stiles yalnız kaldı. Lydia ve Malia'ya söylesek bowlinge mi gitsek?

Scott: Olur gidelim. Ben kazanırım geri döneriz.

Isaac: Nereden belli senin kazanacağın?

Scott:  Ben kazanmak için doğmuşum.

Isaac: Gidelim bakalım kim kazanacak?

Isaac: Stiles çağırıyor ben gidiyorum.

Scott: Görüşürüz güzelim.💛

Isaac: 💛

__________________________

Finale yaklaşmış olmak bana çok koyuyor...En azından yeni kitaba başlayacağım ama bunun yeri hep ayrı kalacak bende. 🥺

Bölümleri yazarken sakin kalamıyorum.

Cumartesi ve  pazar bu kitaba bölüm atmayacağım. Sterek kitabına bölüm gelir diye umuyorum.

Bölümleri attığım zaman sizin yorumlarınıza bakıp iyi hissediyorum. Gerçekten iyi ki varsınız. Zamanınızı ayırıp burada olduğunuz için çok teşekkür ederim.🥺

Off çok duygusal oldu ama yazmak istedim.

Kendinize iyi bakın millet! Görüşürüz.🧡

Alone | Texting [Scisaac] ✓✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin