on altı

7.3K 673 314
                                    

king princess - talia

"hyunjin bunun neresini sorun ediyorsun ne var bunda, alt tarafı bir markanın yüzü olcağım."

"felix bak, ortada sorun ettiğim bir şey yok. sadece-"

"ne sadece ne?"

"bilmiyorum tamam mı?"

"bilmiyormuş."

"ne yaparsan yap ya."

"nereye gidiyorsun hyunjin, kaç, tamam mı kaç yine."

tek bildiğin kaçmak zaten.

felix ve ona teklifte bulunan adam, ayak üstü konuşabildikleri kadar konuşmuşlardı.
felix ise teklifi düşüneceğini söyleyince, adam ona bir kart uzattı.
markanın numarasının bulunduğu bir kart.
felix kartta yazan markayı gördüğünde küçük çaplı bir şok geçirmişti.
konuşurlarken markayı sormak aklına gelmemişti nasıl olduysa.
kartta yazan marka kore'de çokta ünlü olan bir makyaj markasıydı.
bu felix için normal mesleğinin yanında harika bir kariyer planıydı.
normal olarak.
ama bunu akşam hyunjin'e gidip anlattığında, olaylar pek de tahmin ettiği gibi gitmemişti.

ve hala sevgilisinin bunun neresinde sorun gördüğünü anlamıyordu veya neden söylemediğini.

hyunjin "ne yaparsan yap." diye olayı kestirip,yukarı kattaki odasına çıkmıştı.
felix de odanın kapanma sesini duyduktan sonra dayanamayıp hyunjin'in arkasından yukarıya gitmişti.

odaya girdiğinde hyunjin odasında bulunan tek kişilik koltuğa oturmuş başını kollarının arasına almıştı.
felix'in gözleri masada bulunan -uzun zamandır görmediği- ilaç paketlerine kaymıştı.

hızlıca masanın başına gidip hangi ilaçları kaç tane içtiğine bakmıştı. ardından,

"hyunjin, sadece birer taneydi!"

sevgilisinin ayak uçlarına çöktü, bileklerini tutup kendine bakmasını sağlamıştı.

"felix ben,"

ne diyeceğine karar verememiş gibi nefes verip, başını eğmişti.

"senin için en iyisini istiyorum ve neden böyle bir tepki verdiğimi gerçekten bilmiyorum."

felix sert bakışlarını yumuşatmıştı, biraz da olsa.

"şurada bir hafta sonra aynı eve taşınacağız ve benim tek yaptığım seni üzmekmiş gibi hissediyorum."

"birkaç gündür uyuyamıyorum, aslında daha iyiye gidiyordu. saat üç dört civarı uykuya dalabiliyordum ama şu son hafta,"

"tamam, sevgilim hyunjin bana bakar mısın?"

hyunjin kafasını kaldırıp tekrardan sevgilisine bakmıştı.

"sorun değil tamam mı güzelce konuşarak halledebilriz. beni üzdüğün falan yok. düşünme şöyle şeyler."

felix, hyunjin'in ayak ucundan kalkmıştı, hala birbirlerinin ellerini tutuyorlardı. 

hyunjin felix'i kendine çekip kucağına oturtmuştu. ardından kafasını boynuna gömüp, sevgilisinin güzel kokusunu koklamıştı.

"bu kadar anlayışlı olduğun için gerçekten teşekkür ederim bebeğim."

felix ellerini sevgilisinin saçlarına atıp okşamaya başlamıştı.

"hangi ilaçları içtin?"

"iki uyku, bir de sakinleştirici."

"iki tane fazla hyunjin."

"birden oldu aslında hiç içmeyeceğimi biliyorsun."

biraz daha vakit geçtikten sonra hyunjin'in nefesleri yavaş yavaş düzene girmeye başlamıştı.

"bebeğim kalk hadi yerine yat."

buna karşın hyunjin'den bir mırlama almıştı felix.

"hadiii"

hyunjin'i ikna edip yatağına yatırımıştı felix, ardından köşedeki örtüyle üstünü örtmüştü.
sevgilisinin saçlarına öpücük kondurup çıkmıştı odadan.

sabaha kadar uyanmazdı hyunjin.

uykusu kaçmıştı felix'in.
aşağı inip vakit geçirecek bir şeyler aramaya koyuldu.
bir yandan da düşünüyordu.

ya olaylar daha fazla büyürse.

















selammm asklarım🥺
hyunlix'de 24. sıradayız 💗😭😭😭
hepinize çok teşekkür ederim.💗

bölüm baya kısaydı biliyorum birkaç gün şehir dışındayım😣😣  arayı çok açmak istediğim için yazabildiğim kadar yazıp attım hemen 🥺

okuduğunuz için teşekkürlerr 💞
kontrol etmedim bu arada😣

okuduğunuz için teşekkürlerr 💞kontrol etmedim bu arada😣

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebegimin dogum gunu geliyo 😣😣💗💗💘💓💓💝💝💖💗💗

bebegimin dogum gunu geliyo 😣😣💗💗💘💓💓💝💝💖💗💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
œil | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin