Pov Liv:
Ik negeer haar gewoon en hoop niet dat ze weer iets gaat doen met Samuel dus ik loop snel na hem toe en kus hem hey hebben jullie geen ruzie meer vraagt Jack ineens waarop Samuel zegt nee met echte liefde dan vergeef je je elkaar toch.. Ja inderdaad..
Pov Samuel:
Ik zie Liv na Jack toe lopen en ze geeft hem een knuffel ook zegt ze er ies bij en hij zegt ook iets terug maar kan niet horen wat ze zeggen dus loop ik ook maar weg als ik iets verder weg ben zie ik een strand tentje en loop daar heen als ik ben aangekomen zie ik sari het meisje van het feestje waardoor de ruzie ook kwam tussen mij en Liv maar ik heb gewoon gelogen tegen Liv want ik had gezegd dat ze me dwong maar ze is gewoon zo mooi en ik kon het gewoon niet laten en ik heb ook tegen sari gelogen want ik zei dat ik single gewoon was opeens voel ik een kus op me wang o god wie is dit denk ik in me zelf en kijk dan opzei het is sari hey schatje zeg ik waarop zei zegt hallo poepie wil je iets te drinken vraagt ze dan nou lekker zeg ik en ineens pakt ze me hand en neemt me mee na het water en trekt me in het water ik kijk rond of ik Liv niet zie maar ik zie haar niet na een tijdje kijk ik toch maar weer en ik zie Liv opeens en ze ziet mij ook en sari begint me opeens te zoenen maar Liv ziet dus gewoon alles en ik zie dat ze na me toe komt lopen..
---------------------------
Dit keer niet zo lang maar ik vond het wel een leuk einde plaats in de comment hoe je denkt hoe het verder gaat en vergeet niet te stemmen en me te volgen thnxx alvast x ❤ en plaats vooral iets in de comment❤