1 ontmoeting

663 22 3
                                    

Pov Liv:

 Oke pap en mam ik heb er lang opgewacht maar ik moet jullie iets vertellen. Oke lieverd vertel maar zegt mijn moeder. Oke mag ik bij iemand anders wonen. Waarom wat doen wij fout vraagt mijn vader en mijn moeder kijkt verdrietig. Ik voel me gewoon niet zo thuis hier ik kan het gewoon niet ik heb het al heel lang geprobeerd maar het wil gewoon niet sorry. En mijn moeder begint te huilen en mijn vader kijkt mijn moeder aan en zegt dan: als je het wil dan mag het. En een poosje later zitten we dan met iemand die er over gaat de formulieren in te vullen en ze stelt allemaal vragen dus na weer een poosje later zegt ze oke ik bel zo snel mogelijk als iemand de op gereageerd heeft. Ja is goed zegt mijn vader en als de vrouw weg is zeg ik tegen mijn ouders: sorry het spijt me en ren naar boven iets later gaat de telefoon en ren weer naar beneden mijn vader neemt de telefoon op en het is de vrouw weer ik kan niet precies horen wat ze zegt dus wacht af tot dat mijn vader heeft opgehangen en zegt dan: oke lieverd die vrouw belde en iemand wilt je wel ze hebben ook 4 kinderen maar niet iedereen woont meer thuis dus willen ze je wel een fijne thuis geven en je mag nu al je spullen pakken en we gaan er zo al heen dus beetje opschieten mag wel. Oke ik kom er zo snel mogelijk aan en loop naar boven pak wat verhuis dozen en pak mijn spullen in na een uur ben ik dan eindelijk klaar en loop naar beneden met de spullen omdat het niet in 1 keer kan loop ik een paar keer naar boven en weer naar beneden als ik dan klaar ben loop ik naar mijn ouders toe en zeg dat ik klaar ben en we zetten de spullen dan in de auto en we rijden er heen in de auto vraag ik: waar is het eigenlijk.. en daarop reageert mijn vader dat zul je vanzelf wel zien en negeren me de rest van de rit heel erg ik zie dat ze boos en heel verdrietig zijn op mij waardoor er weer een beetje spijt naar boven komt maar dan denk ik weer aan van dat ik het niet zo heel leuk had thuis en na een tijdje in de auto te hebben gezeten zijn we er dan mijn vader belt aan en er doet een vrouw de deur open het is een mooi, groot huis. Hallo ik ben roos en jij bent zeker liv vraagt en zegt roos dan en ik antwoord: ja terwijl mijn ouder bezig zijn de spullen te pakken en brengen het naar het aangewezen plek ik denk dat het mijn nieuwe kamer is. Sam kom je even helpen schreeuwt roos dan en er komt een jonge aan maar als ik goed kijk.. en mij hart begint sneller te kloppen het is samuel van b brave omg maar ik laat het niet merken hij loopt om me af ik geef hem een hand en hij zegt: hoi ik ben samuel hallo ik ben liv zeg ik dan en voel dat ik een beetje rood word en pak snel een doos maar hij is best zwaar moet ik je even helpen zegt samuel opeens hmm ja is goed en zo lopen we naar de plek en zo te zien is het inderdaad mijn nieuwe kamer gelukkig was het mijn laatste doos en lopen we naar beneden willen jullie nog koffie vraagt roos aan mijn ouders maar mijn ouders zeggen: nee dank u wel wij moeten weer gaan maar wilt u alsjeblieft goed voor haar zorgen. Ja dat zal ik doen zegt roos weer en ze zeggen elkaar nog gedag en dan doet ze de deur dicht.

-----------------

ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden! plaats in de comment als je in het  verhaal wil !

ik plaat elke keer weer een nieuw stukje!

meteen verliefd ( b brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu