en opeens gaan mijn benen bewegen en lopen naar haar toe ze kijkt naar me en mijn armen gaan opeens ook om haar heen en ik knuffel haar wauw wat is dit ongemakkelijk maar ze knuffelt me ook terug wil jij misschien de eerste nacht bij mij slapen vraagt ze opeens ik kijk haar aan en zeg ja natuurlijk moppie als je me nodig heb moet je me maar gewoon roepen, wil je wat drinken. Ja lekker antwoord ze en wat kan ik voor je inschenken vraag ik zo lief mogelijk he doe maar appelsap zegt ze dan hou je ook zo van appelsap waarop ze antwoord: jaaa het is echt super lekker en ik begin te lachen en loop naar beneden en zie mijn moeder zitten ik schenk 2 appelsap glazen in en wil weer naar boven toe lopen als ik word tegen gehouden door mijn moeder en wat vind je van haar… vraagt mijn moeder dan. hoezo vraag ik nou ik zie het ook wel je vind haar leuk he lacht ze. Hoe kom je daar bij maar ik voel dat ik rood word. Haha samuel hoor ik gaya zeggen wat is er zeg ik dan weer nou we zien gewoon dat je haar leuk vind zegt gaya weer maar ik heb geen zin om in discussie te gaan dus loop ik naar boven en dan roept gaya: gewoon ingrijpen sam niet wachten he. Hierdoor moet ik wel een beetje lachen maar hopelijk heeft liv het niet gehoord en als ik in haar kamer komt zie ik dat ze oortjes in heeft en dat ze een beetje aan het huilen is en ik loop naar haar toe he lievie wat is er aan de hand en geef haar een knuffel, en zo zitten we een tijdje en dan zegt ze nou jullie zijn zo aardig en mijn vader uhh mijn vader en ze barst in huilen uit he liv als je het niet wilt vertellen hoeft het niet he. Ja dat weet ik maar misschien moet ik het wel gewoon zeggen als opluchting maar ik wil niet dat je me nu zielig vind oke zegt liv dan waarop ik antwoord als jij het niet wil doe ik het niet en dan zegt ze: oke mijn vader heeft me aangeraakt als je me snapt wat ik bedoel en mijn moeder heeft niks doorgehad en mijn vader sloeg me ook en ja zegt ze zonder adem te halen, en ik schrik ervan en zeg: ah wat erg voor je dat wist ik niet moet ik iets voor je doen. Nou wat je al doet vind ik al super lief van je en dat je bij mij wilt slapen de eerste nacht zegt ze maar liv als ik honderden nachten bij je moet slapen vind ik het ook niet erg hoor en begin haar te zoenen en besef wat ze me net heeft verteld en heb een beetje spijt van dat ik haar nu opeens zoen maar toen deed ze iets wat ik niet verwachte maar wel hoopte ze zoende me terug en het was heel erg fijn. Liv samuel komen jullie mee film kijken roept me moeder opeens waar ik wel een beetje van baal maar ja daar heb je ouders ook voor dat ze het verstoren denk ik bij me zelf en vraag aan liv: zullen we film kijken waarop ze antwoord: ja leuk ik hou van films haha ik ook zeg ik dan en dan lopen ik en liv naar beneden ik ga op de bank zitten en liv komt naast me zitten en dan begint de film en ik leg een arm om haar schouder heen en ze legt haar hooft op mijn schouder ze is zo mooi zo lief en ze ruikt echt heel erg lekker en ik heb bijna de hele film gemist omdat ik de hele tijd aan liv dacht hoe mooi ze is en hoe lief ze is en wat haar vader haar wel niet heeft aangedaan ik ben helemaal in gedachte tot dat ik opeens merk dat iedereen me aankijkt. Wauw waar zit je met gedachte sam vraagt gaya en geeft me een knipoog en ik weet op precies wat ze hier mee bedoelt en ik steek een tong uit en ze begint te lachen roos en sjoerd “zo hete mijn ouder” ik wil jullie erg bedanken dat jullie mij in huis wouden en dat jullie zo lief zijn tegen mij en ik ben er nog maar een dag maar ik voel me al wel thuis omdat jullie allemaal zo aardig zijn heel erg bedankt dus als ik iets moet doen moeten jullie het maar zeggen zegt liv dan ah schatje je hoeft het echt niet zo vaak te zeggen hoor je bent echt zo lief liv en fijn dat je je al thuis voelt en hoe vind je je kamer zegt mijn moeder weer waarop liv antwoord heel erg mooi en samuel heeft me geholpen met het uit pakken heel erg bedankt nog graag gedaan zeg ik en geef gaya een knipoog en ze begint te lachen maar ik ben bang dat liv denkt dat ze word uitgelachen dus zeg snel zullen we na boven liv waarop mijn moeder zegt: ow sinds wanneer kan je niet meer alleen naar boven en geeft mee een knipoog en begint te lachen en ik zie gaya en mijn vader ook lachen maar ik zie dat liv ook moet lachen en dan zegt ze: oke ik loop wel mee en als we iedereen gedag hebben gezegd en welterusten lopen we naar boven.