Pov kaj:
Floor is nu ook weg mijn meisje we moeten nu echt gaan zeg ik dan maar. We willen er net heen lopen als de jonge opeens de deur uit komt lopen en hij loop gewoon weg. Oké jongens de kust is veilig zegt jai. En we lopen naar de deur toe. Hu de deur is gewoon open zegt dioni. Dat raar zeg ik. Maar dan lopen we toch naar binnen toe. Floor..! Roepen we met z'n alle in koor, maar er is nog geen antwoord dus roepen we nog maar een keer. Floor..! Jaaa hier ben ik horen we iemand roepen dus lopen we de richting toe waar het geluid vandaan kwam. En we openen de deur. Het is mega donker in de kamer en we zien niks. Liv.. Roept samuel ineens. Samuel ben jij dat vraagt liv onzeker. Ja roept samuel en rent naar haar toe en geeft een knuffel. Maar nu heeft Liv ons ook gezien. Waar is floor zegt ze stotterend. Uh we hebben haar gebruikt om jou te zoeken zeg ik aarzelend. En waar is ze nu dan vraagt ze weer. Uhm ja uh dat weten we ook niet zeg ik verwarrend. Neeee is ze nu ook weg schreeud ze en dan begint ze te huilen. Na een tijdje staat ze ineens op en loopt met deken de kamer uit ik zie dat Samuel haar volgt dus loop er achter aan en ik zie dat dan de rest ook mee gaat, ze loopt een kamer in en zegt dan: floor ben je hier. Ja ik ben hier zegt iemand terug en inderdaad is het Liv dus ren naar haar toe en knuffel haar. Kom we moeten snel weg hier zegt jai dan. En we lopen weg. Wacht we vergeten iemand zegt floor en loopt terug en pakt een vrouw en dan rennen we na buiten..