pov samuel:
eindelijk is het de volgende dag en bijna 11 uur dus doe nog snel de laatste dingen en dan precies om 11 uur gaat de bel. hey noa kom binnen zeg ik als ik de deur heb open gedaan. en ze loopt naar binnen. het voelt vast wel raar om hier weer te zijn denk ik zeg ik dan maar. ja maar er is ook niks veranderd maar zullen we na jou kamer gaan en dan rent ze naar boven. nou nou je kent de weg nog goed zeg ik als we mijn kamer binnen komen. ja dhu we waren hier vaak weet je nog en begint te lachen. wat is er vraag ik nieuwsgiergig. ah heb je een vriendin zegt ze lachend. umh ja hoezo zeg ik zenuwachtig. nou gewoon ik zie allemaal foto's van een meisje zegt ze lachend en dan gaat de bel. ik ga effe naar de deur hoor zeg ik en loop er dan heen als ik de deur open doe zie ik dioni staan. hey gast wat doe jij hier vraag ik. uh we zouden gaymen weet je nog zegt dioni dan. ow helemaal vergeten sorry. uh ik wil niet gemeen zijn maar ik dacht dat je met liv had zegt dioni ineens. ja dat heb ik ook zeg ik weer. ja maar gast wat doet zei hier dan... uh nou... zei.. uhm hoe kan ik dat uit leggen zeg ik stotterend. nou samuel het is heel makkelijk ik ben noa en ze steekt een hand uit naar dioni. hoi noa ik ben dioni vriend van sam zegt hij vriendelijk terug. nou ik ben dus ook een vriendin van samuel en niet verliefd zeg maar, maar gewoon beste vrienden om het zo maar te zeggen toch samuel zegt noa. uh ja inderdaad zeg ik snel en ik zie dat dioni en noa elkaar aan kijken, ik denk dat dioni haar wel leuk vind ik dacht het op 1 of andere manier maar ja..
-----------------------------------------------------------------------------------
oke sorry dat deze hoofdstuk kort is maar ik had weinig tijd en moest veel huiswerk maken sorry x maar ik hoop wel dat jullie het leuk vinden en als er nog meer mensen in willen plaats maar in de comment en wat informatie over je zelf en als je nog leuke iedeen heb zeg ook maar in de comment dan xx