Pov samuel:
Als ik ben omgekleed loop ik de badkamer uit en loop meteen naar gaya’s kamer toe en zeg: waarom liep je de badkamer in. Ik wou zien of je met haar zat te douchen want je bent wel verliefd he antwoord gaya. Ja oke ik ben wel verliefd maar dan hoef je toch niet de badkamer in te lopen schreeuw ik uit. Kan liv een beetje zoenen praat ze erover heen. Ja praat er maar overheen gaya en als ze dat kan ga ik jou dat niet vertellen hoor, weet je hoe er ik me schaam en wat zou liv nu denken zei schaamt zich denk ik ook wel echt je had dit beter niet moeten doen maar ja het is wel heel slim om er achter te komen. Ja toch ik denk dat ze jou ook leuk vind want misschien na dit denkt ze van ja ze heeft het toch al gezien ik kan het haar wel vertellen en misschien vertel ik dan wel aan jou spreekt gaya. Ik moet erom lachen en zo zitten we nog een tijdje na een tijdje horen we iemand naar boven komen en dan klopt de persoon aan en zegt: samuel ben je hier. Het is liv dus en ik antwoord: ja kom maar binnen. En de deur word open gedaan. Je vroeg of ik mee ging naar je vrienden en dat ik ook een vriendin mee mocht nemen en ik heb haar gebeld maar ze komt met de trein hier heen maar ik weet niet waar het stadion is en roos zei dat jij me er wel heen wilt brengen dus wil je me misschien er heen brengen zegt ze dan. Ja natuurlijk moet ik je er nu heen brengen vraag ik dan. Als het kan wel antwoord ze. Nou veel plezier zegt gaya en dan lopen ik en liv de kamer uit naar beneden en pakken we onze fietsen en fietsen we er heen als we aan zijn gekomen komt de trein er net aan en rennen we naar het perron toe er komen allemaal mensen uit en opeens rent liv naar een meisje toe met bruin haar en bruine ogen ow liv heeft trouwens soms blond en soms bruin haar en groene blauwe ogen en ze roept dan: hey lieverd echt super leuk dat je er bent waarop het meisje antwoord: haha schatje dat vind ik ook.