Liv: ik weet dat dit heel slecht is maar ik kan het gewoon nu niet meer en ik wil gewoon op nieuw beginnen dus loop snel na Jack toe en geef hem snel een kus : wat hou ik toch veel van je zeg ik er snel bij hou ook veel van jou antwoord Jack terug zullen we anders na het strand gaan zeg ik maar na een tijdje en dat vind hij een goed idee.
Later bij het strand
Wat is het lekker hier zeg zullen we daar zitten zegt Jack als we aan zijn gekomen dus ik zeg: haha ja wie er als eerst is en ik begin te rennen maar natuurlijk haalt Jack me in en we vallen om in het zand kom laten we nu gaan zwemmen en dan lekker zonnen en zo te zien vind Jack het een goed idee en rent al na het water toe. Ik ren er achter na maar merk al snel dat ik niet snel genoeg ben eindelijk aan gekomen is hij al helemaal nat maar het water is heel koud dus zeg snel brr het is echt heel koud zeg hoe ben jij er zo snel in gegaan. Hij loopt na me toe maar bedenk nog helemaal niks dus geeft hij me een knuffel awh koud gil ik maar hij lacht alleen en dan opeens tild hij me op en loop het water in ahhh nee niet doen ahh het is koud gil ik maar hij gaat door en zegt we gaan zo zonnen dus moet je wel effe nat zijn he en hier moet ik toch om lachen en dan laat hij me los...
Kaj: eh Samuel heb je nou al wat van Liv gehoord ofzo. Nee kaj anders had ik het wel gezegd spreekt Samuel uit. Zo rustig joh het is wel jou schuld he. Ja praat me maar een schuld gevoel aan kaj gaat Samuel nog harder te keer. Ja maar samuel je weet dat we er nu niet nog lang hier zijn he dus we moeten haar vinden zeg ik maar iets rustiger terug. Ja ik weet het. Maar nu komt Noa ook aangelopen hey zegt ze gaan jullie mee na het strand vraagt ze dan. Ja is goed roep ik en ren na haar toe en ook Samuel komt en dan lopen we met bijna iedereen na het strand. Eenmaal aangekomen rennen we met z'n alle het water in maar plots botsen we op een jongen die toevallig onderwater zwom. Dus zeg ik maar snel: oh sorry ik had je niet gezien nee maakt niet uit antwoord hij terug ik ben Jack zegt hij erachter oh hey ik ben kaj leuk je te ontmoeten ja inderdaad maar ik ga maar weer snel weg ik volg hem nog effe met me ogen en zie dat hij na een meisje loopt en haar een kus geeft maar hu wat zie ik dat goed maar ik weet het niet zeker Samuel roep ik maar en hij komt snel na me toe, samuel is dat niet Liv..? Vraag ik maar. Hu ja antwoord hij maar wie is die jongen dan hij heet Jack hij stond hier net antwoord ik terug.. Kom we moeten snel na haar toe en we rennen snel na haar toe maar ze is te ver en hun lopen ook al uit het water snel proberen we achter ze aan te gaan maar even later zijn we ze uit het oog dus lopen we terug na de handdoeken maar dan ineens tring tring de telefoon gaat dus snel nemen we op ik zet hem snel op luidspreker.. Je had haar bijna he maar blijf niet opgeven of oh wacht doe maar want ze wil je niet meer Samuel haha en dan hangt die gene op..
Wtf wat is dit groept samuel boos maar ik reageer hier maar niet op en loop weer na het water toe..--------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden!❤ en sorry dat ik er lang niet iets op heb gezet.. En als jullie leuke ideeën hebben plaat dan graag in de comment..❤