2 wie weet...

435 13 0
                                    

Pov samuel: dus liv jij komt hier nu wonen. Ja ow nogmaals bedankt dat ik hiet mag wonen zegt liv dan tegen mijn ouders wat is ze mooi en lief denk ik bij mezelf. Graag gedaan reageert mijn moeder terug. Maar ik had een vraagje mag ik wel op mijn school blijven vraagt liv weer waarop mijn moeder antwoord: ja natuurlijk lieverd durf je met te trein te reizen waarop liv weer reageert: hmm ja hoor maar ik weet niet vanaf hier hoe ik daar moet komen. Ow we kunnen ook wel gewoon een keertje er heen dan rij ik wel met je mee daar heen en ik glimlach naar haar en ze zegt: ja dankje dat lijkt me leuk. Kom je mee naar boven vraag ik dan maar. Ja is goed antwoord ze en ik voel dat ik rood word en ik zie mijn moeder lachen en dan lopen ik en liv naar boven naar mijn kamer ik ga op mijn bed zitten en ze komt naast me zitten dus heb je een vriendje vraag ik, oeps zei ik dat nou echt.. dat was de bedoeling niet denk ik bij me zelf maar ze geageerd: nee jij wel een vriendinnetje nee ook niet, zou ik je helpen met je nieuwe kamer hm ja is goed antwoord ze en we lopen naar haar kamer toe ze heeft de kamer naast die van mij dus als je de trap op gaat en je recht door wel iets naar recht loopt loop je naar haar kamer als je bij de trap naar rechts gaat en iets verder is mijn kamer en daar naast zit de badkamer dus als ze gaat douchen zie ik haar lopen denk ik blij in mezelf ik loop naar een doos en wil hem net open maken zegt liv opeens: ow samuel die doos hoeft niet en ze loopt naar de doos en pakt hem en stopt hem onder haar bed maar waarom niet denk ik bij mezelf maar ga er niet over door maar ik kom er nog wel achter en na een tijdje zijn we klaar en dan loopt ze na me toe en geeft me een knuffel en zegt: heel erg bedankt ik voel me nu al helemaal thuis mooi zo zeg ik en geef haar een kus op haar voor hoofd ik zie dat ze bloost en ze is zo schattig als ze bloost ze is al schattig maar dan meer wat zou ze van mij vinden..

--------

wat zou er gebeuren wat denk je plaats in de comment

meteen verliefd ( b brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu