*Volgende dag *
Ik word wakker en zie liv nog slapen ze is zo mooi ik hou echt van haar ook al ken ik haar nog niet zo lang maar ze is lief, leuk en echt gewoon perfect dan zie ik langzaam haar ogen open gaan. Goede morgen schoonheid zeg ik. Hallo schatje zegt ze met een sexy ochtend stemmetje waardoor ik begin te lach. Wat is er vraagt ze nou ik zat gewoon te bedenken hoe leuk ik je vind zeg ik snel en dan zie ik haar blozen na een tijdje is iedereen wakker en gaat naar huis om de spullen te pakken en dan na een poosje staan we daar op Schiphol en gaan in het vliegtuig zitten na een tijdje in het vliegtuig te hebben gezeten zijn we er eindelijk en nemen we een taxie naar het huisje en halen de sleutel op en lopen we naar het huisje toe.
Liv: hoe gaan we de kamer indelen.
Kaj: geen idee.
Dioni: zullen wij samen kaj.
Kaj: ja is goed.
Cassius: ik ga wel alleen. We kijken hem een beetje raar aan maar oke hij wil het zelf dus ja...
Floor: liv wij gaan wel samen he.?
Liv: ja hoor moppie.
Jai: nou wij dan sam.
Samuel: ja is goed.
Liv: oke dan is dat geregeld.
En ik kijk naar de kamers toe en zie floor en liv net een kamer binnen gaan dus ga ik er snel een kamer naast en roep: jai kom dit word de kamer en dan komt jai aangerend dit word echt de leukste vakantie ooit denk ik in mezelf.