17 vakantie

223 15 1
                                    

Pov noa:

We gaan eindelijk op vakantie we moesten namelijk eerst nog 3 weken wachten, ondanks dat heb ik alleen dioni en Samuel gezien of tenminste die ken ik. dus ik ben best zenuwachtig maar ja het gaat echt gebeuren. ik heb er zo veel zin in want ook liv het vriendinnetje van samuel gaat mee haha.

*deurbel gaat*

hoi noa kom je. ja is goed ik kom er aan zeg ik het is samuel ik mocht namelijk bij iemand in huis logeren dus ja.. en pak snel mijn spullen en loop achter samuel aan naar zijn auto en zet mij spullen erin.

oke Jongedame stap maar in en hij doet de deur open. Haha doe niet zo raar samuel zeg ik lachend. Ik doe toch normaal noa zegt samuel ook lachend en stap dan snel in de auto ook hij stapt in de auto en zo rijden we naar dioni. Als we zijn aangekomen lopen we naar zijn voordeur. Na een tijdje doet hij open. Hallo dioni kom snel mee want we moeten snel naar de volgende zegt samuel. En we lopen naar zijn auto toe. Uh dioni en noa jullie mogen achterin zitten zegt samuel. Nou oke antwoord dioni terug dus stap ik ook maar achterin in. En dan rijden we naar liv eenmaal aan gekomen bij har huis zegt samuel ineens: blijven jullie maar hier ik kom zo terug. Waarop ik en dioni oke in koor zeggen. En dan loopt hij naar liv haar huis, na een tijdje komt hij terug met liv hand in hand als ze bij de auto aan komen beginnen ze opeens te zoenen na een tijdje zijn ze nog bezig. En doe het raampje na beneden. Ja zo is het wel genoeg he we moeten het vliegtuig halen he zeg ik dan maar. Jaja we komen al lacht samuel. En liv komt op me afgelopen en steekt haar hand uit en zegt: hey ik ben liv hey ik ben noa. En dan stapt ze ook de auto in. En rijden we naar het vliegveld waar de andere al zijn en dan vliegen we naar spanje toe.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

het is niet zo heel lang stukje maar ik vond dit een leuk stukje om te stoppen en ik zou eerst elke dag een stukje erop zetten maar ik heb niet zo heel veel tijd dus doe ik het om de 2 dagen x

meteen verliefd ( b brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu