11 plan

237 12 0
                                    

Pov floor:

Ik loop achter Samuel aan. Waarom achtervolg je me vraagt Samuel dan. Ow en nu achtervolg ik je weet je mijn beste vriendin is kwijt en ik ga haar zoeken dus ik achtervolg je niet zeg ik boos terug. Nou je bent dus niet de enige want mijn vriendin is ook kwijt hoor dus ik zou maar heel normaal doen tegen mij.... Hallo jongens maak geen ruzie we willen allemaal dat we Liv vinden maar het is nou eenmaal zo dat ze weg is en daarom gaan we nu met z'n alle zoeken zegt kaj lief maar ik zou je wel effe om kleden floor. Uh waarom ik wil Liv vinden en ik ga haar nu zoeken en dus maakt het mij niet uit of ik er nou goed uit zie of in mijn pyjama ga zeg ik boos. Nou oké maar schatje mensen gaan je wel raar aan kijken he zegt kaj. Ja je hebt gelijk antwoord ik terug en loop snel naar mijn kamer en kleed me snel om want na 10 minuten ben ik klaar en ren naar ze toe ik zie dat iedereen opeens na me kijkt en dan zegt jai: ga maar zitten Floor en ik luister wat hij zei en ga zitten. Oke waar beginnen we vraagt kaj. Nou dit heeft dus geen zin want we kennen het hier helemaal niet schreeuwt Samuel uit rustig zegt kaj snel maar dan zegt Samuel weer: we vinden haar nooit meer he en er komt een traan op zijn wang en kaj slaat een hand om hem heen. Die jonge waar ze gister mee danste misschien heeft hij haar wel zegt dioni opeens. Nu zeg je iets dioni zegt kaj maar hoe weten we waar hij woont zeg ik maar.. We moeten een plan bedenken zegt dioni weer. Maar wat voor plan vraag ik weer. Ik weet nog hoe hij eruit zag en misschien komt hij vanavond weer naar dat feest en dan ga jij met hem dansen floor en dan neemt hij jou ook mee en dan volgen we hem om te kijken of Liv daar ook is vertelt dioni snel. Ja maar dat is pas vanavond en ik wil nu dat ze terug komt en misschien is hij het niet en dan... En na die woorden barst ik in tranen uit kaj geeft me een knuffel. Het komt allemaal goed en starks is het hem wel en dan is Liv weer terug zegt kaj erbij. Oké ik doe het zeg ik uiteindelijk.

------------------------------------------

Is het de jonge waarmee ze danste of toch niet hij heeft het wel gezegd maar is dat wel zo... Plaats maar in de comment wat je denkt❤

meteen verliefd ( b brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu