vervolg doen durf of de waarheid

280 11 0
                                    

Pov samuel:

En liv komt naar me toe en dan voel ik haar zachte lippen op die van mij komen het voelt fijn maar ja we hadden al wel gekust maar zou ze me leuk vinden denk ik bij me zelf en dan zegt jai: hey jullie zijn al 40 seconde aan het kussen en van schaamte loopt liv snel weg denk ik en dan vraagt liv aan dioni en hij zegt durf en toen vroeg liv aan dioni durf jij een jonge te kussen waarop hij zegt ja hoor en dan kiest hij mij en ik zeg waarheid en dan vraagt hij: ben jij verliefd op liv....

Ik vind het jammer dat ik het als eerste moet zeggen want ik weet niet of ze ook op mij is maar zeg dan: ja en ik kijk snel naar liv en ik zie liv blozen echt super schattig is ze dan en dan ben ik dus ik zeg cassius en hij zegt durf en dan zeg ik durf jij te zoenen met een jonge waarop hij zegt ja hoor en dan vraagt cassius aan liv en zei zegt waarheid en dan vraagt hij: ben je verliefd op samuel....

Ik ben zo benieuwd wat ze gaat zeggen en ik ben bang dat ze nee gaat zeggen maar dan zegt ze ....

Ja ik ben verliefd op samuel en ze begint de blozen maar ik voel dat ik ook rood word en ik ben heel erg blij ze is verliefd op mij, ik ben echt zo blij. Maar dan gaat liv verder en ze zegt dioni en dioni zegt doen en dan zegt liv: oke net was de vraag of je met een jonge durfde te zoenen dus ga je gang maar zoen 10 seconde lang cassius omdat hij het ook durfde waarop dioni zegt: nee dat is echt raar dat ga ik niet doen maar dan zegt jai lachend: haha je moet het toch doen en ik zie liv ook lachen dus moet ik ook lachen dus loopt dioni naar cassius toe en dan zoenen ze elkaar 10 seconde en iedereen begint te lachen oke zullen we stoppen met het spel zegt kaj dan en dan zeggen dioni en cassius te gelijken tijd ja dat is een goed idee en dan zeg ik: zullen we dan film kijken waarop iedereen zegt: ja leuk en ik pak liv haar hand en trek haar mee naar de keuken en zet haar op het aanrecht en ik zie dat iedereen nu film zit te kijken dus begin ik liv te zoenen en ze zoent ook terug en het voelt zo fijn en zo zoenen we een tijdje en vraag ik aan haar: liv wil je je mijn meisje zijn waarop ze heel lief antwoord: ja heel graag en ze geeft me een kus en dan lopen we weer terug naar de bank en gaan er bij zitten en liv komt naast me zitten en legt haar hoofd op mijn borst neer en ik leg mijn schouder over haar heen en ze geeft me een kusje op mijn hand en na een poosje is de film afgelopen het is al laat en dan vraagt kaj blijven jullie hier slapen waarop iedereen zegt; ja is goed en iedereen helpt mee en dan gat liv naast me zitten en zegt dan: misschien is het leuk dat we op vakantie gaan met z'n alle naar ibiza of naar een ander land kan ook. Ja leuk zeg ik en geef haar een kusje en dan zeggen de andere ook dat het een leuk idee is dus pakt liv haar laptop en iedereen gaat om ons heen zitten en dan kijken we wat het leukste is.

Liv: gaan we in een hotel of huisje?

Jai: een hotel is lekker luxe.

Samuel: maar een huisje is wel gezelliger toch..

Liv: ja dat vind ik ook, wie kiest er voor een huisje. En bijna iedereen steekt zijn hand op.

Samuel: oke dan gaan we in een huisje. En dan boeken we het.

Kaj: maar hoelang gaan we dan?

Liv: 4 weken en morgen vetrekken we al zegt ze blij. En dan gaat iedereen weer naar hun plek.

meteen verliefd ( b brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu