episode 3- Medicines

620 45 50
                                    

אני:אין ימי פרקים קבועים.
גם אני: מעלה בימים הקבועים.😂
זה חזק ממני אוף .

{דראקו}

לעזאזל.
מהרגע שיצא מביתו הוא ידע ששכח משהו.
רק חבל שהוא שכח דווקא את התרופות שלו.

בגיל 5 דראקו התחיל לראות דברים משונים, מדרקונים בשמי הבוקר הבהירים עד לילד יפיפה  וירוק עיניים. בהתחלה הוא נהנה מהמצב, כי מי לא אוהב לראות יצורים יפיפיים מעופפים בשמי לונדון? אך מהר מאוד ההזיות הפכו לסיוטים, והוא התעורר כל לילה בצרחות, וכל לילה אמו הגיעה למיטתו, לוחשת לו מילים מרגיעות ומלטפת את ראשו עד שנרדם.

יום אחד, שאמו לא הייתה בבית, הוא התעורר בצרחות אימה, רמות יותר מאי פעם. אם עד אותו הרגע היה אפשר לשמוע אותן באופן עמום ברחבי המסדרונות, כעת הן נשמעו לאורך כל הבית, מטלטלות את קירות האחוזה.
אביו נכנס לחדרו, גורר אותו באכזריות ממיטתו, ללא כל התחשבות בעובדה שהתעורר ברגע זה מחלום בלהות. "מחר אני לוקח אותך לטיפול, אולי שם יהפכו אותך לאדם נורמלי." אמר.

ומאותו הרגע חייו של דראקו השתנו, הוא אובחן בהזיות, פסיכוזה, והוקצו לו תרופות מיוחדות, שאביו לחץ עליו לקחת בכל יום, כי הרי אסור שיגלו שבנו של לוציוס מאלפוי - איש העסקים המפורסם- חולה, אך החלומות מעולם לא נפסקו, רק הצרחות.

_____
למה הוא היה חייב לקפוא כך ליד הארי?
למה דווקא עכשיו? הוא דפק באגרופו על קיר חדרו,שוב, ושוב, ושוב. זה עזר לו לחשוב בצורה צלולה, למקד את מחשבותיו דרך הכאב.
הוא החליט להאשים את הפתעתו.
ברגע שזיהה אותו, הבין שההזיות שלו היו אמיתיות. ואם הארי אמיתי, אז למה גם לא השאר?
אל תשלה את עצמך, דראקו, אתה באמת מאמין שקיים קסם? קול זדוני ליחשש במוחו.
בעצם, למה לא? הוא הרגע גילה שהנער שרדף את חלומותיו אמיתי.
אך מה זה אומר? כל השנים האלה הוא היה תחת התווית של חולה נפש, אולי בעצם...ידו של דראקו עצרה באוויר.

אולי הארי הוא גם הזיה?
אחרי הכל, זה הגיוני. המקרה עם הספל שעבר כאילו דרך ידו של הארי, רגעים שבו צעק ולא זכה למענה... דראקו יכל לספור את כמות המקרים הללו על קצות אצבעותיו, אבל מצד שני, הוא לא מכיר את הארי הרבה זמן...

"דראקו, אתה בסדר?" שאל הארי, כאילו בסימן.
ואולי באמת? אולי המוח שלו מנסה להראות לו שהארי קיים, מנסה לשכנע אותו שהוא לא מטורף?
לעזאזל, הוא הגיע למצב שאפילו מוחו משטה בו.
דראקו ספר עד שלוש וענה בקול אטום שלא שיקף את הרגשתו "כן, אני בסדר."

אך הוא לא יכל להרפות מההרגשה שדיבר לרוח ותו לא.

»»————- - ————-««

הכותרת לא בהשראת הארי סטיילס, אז כל ההאריז שכאן, בבקשה להירגע. (לא אני שומעת את השיר בזמן שאני בודקת את הפרק:)

שאלה לא קשורה (כרגיל 😂): איך עבר לכם השבוע?
אני יודעת שהפרק קצר, אבל זו רק ההתחלה.
מה אתם חושבים? הארי אמיתי?

תצביעו ותגיבו אם אהבתם.
יום מנצנץ לכולם🌈🌈🌈✨✨✨

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now