אוי התמונה הזאת מקסימה .
{דראקו}
עקב מה ששמע בחדר ,סקרנותו של דראקו גברה יותר ויותר .
הוא חייב להיכנס לחדר . משום מה ,הייתה לו הרגשה שתכולתו קשורה גם לרצח אמו . איך שהצל ההוא התפוגג...זה לא היה משהו אנושי .
זה היה...קסם.
אל תהיה מגוחך ,דראקו .קסם לא קיים . אמר לעצמו בפעם המי-יודע -כמה לשבוע האחרון .
אז איך אפשר להסביר את הצל ? צדו האי -רציונלי התווכח איתו.
זה הזייה ,דראקו . זה כל מה שזה, הזייה .
אבל הארי הוא לא הזייה ,זוכר?
אבל מה אם כן ,והכל זה רק שקר אחד גדול ?
בשביל זה אני צריך להיכנס לחדר .
שני צדדי מוחו הסכימו , כך שדראקו היה בטוח שזה רעיון טוב.
הוא ניסה להסיח את דעתו של הארי מה״תחקיר״ שלו ,למילותיו ,כאשר דראקו אזר אומץ ושאל אותו מה נמצא בחדר .
״תחקיר״ אמר ,אך לא פירט.
דראקו החליט להכין ארוחת צהריים ,כי כמו שכולם יודעים ,הדרך ללבו של האדם היא דרך קיבתו .
הוא הכין ,הוא לפחות ניסה ,להכין פיצה איטלקית ,מה שהתגלה אחר כך כאסון גמור ,כאשר שכח את הפיצה בתנור .אבל לפחות הצליח להסיח את דעתו של הארי ,גם אם לא בדרך שקיווה לה .
בערב ,שהארי עלה לחדרו ,דראקו נשאר בסלון כדי ״לקרוא״ ,לא שוכח להניח נשיקה רכה על לחיו של הארי . הוא שוב תהה על טבען של הנשיקות . הרי זה מה שחברים טובים עושים ,לא ?
הוא החליט שלא להתעמק בזה בינתיים ,זאת תעלומה ליום אחר .לאחר שעה קלה ,דראקו עלה חרש לקומה השלישית ,ורק אז הבין את הפגם היסודי בתוכניתו .
אין לו מפתח.
הבעיה נפתרה מעצמה כאשר הדלת השמיעה ״קליק״ של פתיחה ,נפתחת לפקודתו של דראקו ,אך הוא ישים לב לכך רק כעבור שבוע.
הוא פתח את הדלת באיטיות ,חושש למה שעלול להתגלות מולו ,מוחו הריץ את התסריטים המוזרים ביותר .
הארי הוא רוצח ,שמחזיק גופות ומשמר אותם בחדר...
הארי חבר בכת השטן ,ששומר שקיות דם בחדר עם הקפאה ...
מכל התסריטים המוזרים ,הקרוב ביותר היה ״הארי הוא בלש צעיר.״
החדר היה חדר עבודה .ליתר דיוק ,חדר עבודה בעל קירות מרופטים ,שבמבט מקרוב הבין שהם מצופים דפים.
דראקו בילה בחדר שעות ,קורא על מקרים וכתבות משונות ,תמונות ללא הסבר הגיוני והערות של הארי בגבם ,לחשים,שיקויים ,אנשים משני צורה...
והוא .
בפינה קטנה ,כמעט בלתי אפשרית להבחנה ,הייתה תמונה שלו כילד קטן . ציור ,ליתר דיוק ,שנעשה ביד בלתי מיומנת ונראה כאילו הושקעו בו שעות על גבי שעות ,אבל ללא ספק ,זה היה הוא .
דראקו התחיל לחפון אליו ערימות של דפים כתובים ,מקווה שיעזרו לו אפילו בטיפה לגלות את הקשר שלו לעיניין .
לאחר שעתיים של חיפושים ,הוא מצא .
הארי חלם עליו .
דראקו זכר את התאריכים המדויקים לסיוטיו -ככה זה שיש לך מוח ארור שלא מסוגל לשכוח דבר - והתאריכים ברישומיו של הארי ,היו מדויקים לשלו .
״דראקו ?״ קול נשמע מהקומה השנייה .
דראקו קפץ בבהלה ,מנסה למצוא דרך לצאת מהחדר בלי שהארי יגלה .
שכבר שקל לקפוץ מהחלון ,קול נפץ נשמע ,והוא ישב על המיטה בחדרו.
דראקו לבש הבעה ניטרלית ,עדיין מנסה לעכל מה שקרה באותו הרגע ,והתמתח כאילו קם בזה הרגע ,שבעצם כלל לא קם ,וחייך אל הארי הנשען על משקוף הדלת ״כן ,הארי?״
״סתם ,פשוט חשבתי ששמעתי משהו נשבר.״ אמר ,ועזב.
דראקו נשף בהקלה ,ושקע בשינה עמוקה .»»————- - ————-««
יש עוד פרק ,תגללו למטה .
דראקו מתכווח עם האלטר אגו שלו זה מקסים.😌
אני מעלה עכשיו במקום מחר . עכשיו :3 בלילה ✌🏻
תודה ל shoev_avak על השם לפרק .
תצביעו ותגיבו אם אהבתם .
יום מנצנץ לכולם ופסח שמח 🌈🌈🌈✨✨✨
YOU ARE READING
Hallucinations(הזיות) -drarry
Fantasy{הושלם} דראקו נזרק מביתו בשעת לילה מאוחרת ,למזלו מישהו מוצא אותו . הפרקים הראשונים לא כל כך ארוכים.סליחה על זה,אולי אני אמצא זמן לשכתב אותם.כרגע הפרקים נעים בין 800 ל1000+ מילים. מכיל : קללות (סוג של) בןxבן 🏳️🌈 דרארי תכנים 14+ (אני אודיע שיהיו...