episode 15- the talk

318 25 71
                                    

האיכות של התמונה 😍

הוא התעורר ,רואה לצידו את הארי כמו בכל אחד מהשבועות האחרונים ,הוא כמעט קם כדי להתלבש ,אך מראהו של הארי הישן גרר אותו בחזרה למיטה .

הוא היה שקוע בשינה עמוקה כל כך ,יהיה חבל להעיר אותו עכשיו ,מבלי ששם לב מבטו נדד אל שפתיו . מותר לו הרי...לא? זה לא שהם לא התנשקו בעבר ...אז מדוע ליבו פועם עכשיו בחוזקה יוצאת דופן ,ממש כאילו עומד לצאת מגופו ,ובטנו מלאה פרפרים? לא. בבטנו לא היו פרפרים , אלא עטלפים . הוא פחד . הוא היה מבועת מההרגשה שתקפה אותו בכל פעם שהיה עם הארי ,הוא כבר התחיל לחשוב :אולי זה נכון? אולי כולם צודקים ואני טועה ? הוא ניער את ראשו בניסיון לסלק את מחשבותיו ,הוא עוד ישתגע אם ימשיך לחשוב כך. ומה אם הוא בעצם ...מדמיין? מה אם הכל הזיה אחת גדולה ? מה אם ...מה אם הוא נמצא עכשיו במרתף האחוזה שהייתה פעם ביתו ,והוא פשוט החליט לברוח אל עולם הפלאות שהתחולל בראשו?

הוא הרביץ לכרית בעצבים ,הוא חייב להפסיק לחשוב מחשבות בסגנון זה .הוא עוד ישגע את עצמו .אולי יותר משהוא עכשיו.

״דראקו,מה אתה עושה?״ הארי התעורר למשמע הרעש .

״כ-כלום״ אמר .לעזאזל,הוא שקרן גרוע.

כנראה שהארי הבחין בכך ,כי שנייה לאחר מכן הוא שאל : ״אתה בטוח ,דראקו? אין שום דבר שתרצה לספר לי? ״

״לא״ הוא קרא איפשהו שאם תסתכל למישהו בעיניים תראה יותר אמין .לכן ,כשענה לו ,הוא הסתכל היישר לתוך נשמתו, דבר שגרם להארי להסמיק ולהסיט את מבטו.

הארי משך בכתפיו ,ולאחר מכן החל להתארגן לקראת היום החדש .

הנער הזה...שיגע אותו .למה הוא חייב להתלבש באיטיות כזאת?

הוא זימן בגדים ,לובש אותם במהירות ויצא מבלי לומר מילה להארי .

הוא חייב לצאת מכאן.

הוא לא שם לב שיצא מגבולות הוגוורטס ,לפחות לא עד שנתקל במישהו מוכר.

"מגנוס" מה הסיכויים לפגוש בו דווקא כאן?

מגנוס שפשף את מצחו "שלום דראקו. אתה נראה קצת אבוד , לאיפה התכוונת להגיע ?"

"טוב ,לא באמת ניסיתי להגיע למקום מסויים. איפה אנחנו בעצם?" דראקו הסתכל על הסביבה הבלתי מוכרת .

"הוגסמיד" ענה מגנוס בפשטות.

"הוג- מה ? אתה יודע מה ,תעזוב .אני בחיים לא אתרגל לשמות האלה. בכל מקרה ,יש כאן בר איפשהו?"

מגנוס דאג לשלומו ,אם כי ניסה לא להביע זאת . הוא החליט להוציא את מה שעל ליבו של דראקו בערמומיות.במילים אחרות ,דרך אלכוהול. בכל זאת ,הוא לא שובץ בסליתרין לחינם .

 "בטח. בוא נלך לשלושת המטאטאים ,זה רק כמה דקות מכאן."

דראקו הטיח את כוסו ,שלא ממזמן מולאה בוויסקי אש, בפעם השלישית לשעה האחרונה. 

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now