episode 19 - Back hom(o)e

272 18 45
                                    

כן,התמונה רומזת משהו.

סליחה הכותרת מצחיקה אותי. (כמובן שהיא לא נועדה לפגוע,כן?)

פרק קודם: (כי לא העליתי שנים) דראקו הצליח להחזיר את הארי והוא גילה שהארי איבד את הזיכרון.

הוא הרגיש כאילו עולמו נפל עליו. איך ייתכן שהארי שכח אותו, את הוגוורטס, את חייו?

"אי אפשר להחזיר אותם?" שאל במבט אטום.

"ייתכן שכן, דראקו. אך בינתיים אין מה לעשות בקשר לכך."

הוא ידע שדמבלדור משקר לו, אמנם למטרה טובה. אך הוא בכל זאת שיקר.

הוא ניסה לדבר אל הארי במשך שבועות, עד שמזג האוויר התחיל להתקרר והשמיים נצבעו באפור כהה. הוא ניסה להזכיר לו מי הוא, לקחת אותו למקומות שונים בהוגוורטס, אבל לא משנה מה הוא עשה, ניצוץ הזיהוי לא הופיע בעיניו.

ובעודו מתמודד עם אבלו, ינשוף עופף אל חלון חדרם המשותף (שדרך אגב, נשאר משותף. דמבלדור לא הפריד אותם במחשבה שזה אולי יעורר את זכרונו של הארי) , ובמקורו הודעה מפרופסור דמבלדור המבקשת להגיע למשרדו.

"פרופסור" דראקו עמד על סף דלת המשרד, הארי איתו.

"היכנס, דראקו."

"מדוע קראת לי, פרופסור?"

דמבלדור הצמיד את כפו ידיו זו לזו, נאנח, והתחיל לדבר: "שניכם עברתם לא מעט בהוגוורטס." דראקו התאפק לא להחטיף לזקן. לא מעט? "כעת, הכל נגמר. תוכלו לחזור לחייכם הרגילים באם תרצו. כמובן, קיימת אופציה אחרת, שבה תישארו כאן והארי יקבל את הטיפול הטוב ביותר על מנת להשיב את זכרונותיו, אך תזכרו שזה בגדר אופציה בלבד, ואני לא יכול להתחייב שהדבר אכן יעבוד."

דראקו העיף מבט לכיוונו של הארי, הוא ישב קפוא במושבו, כאילו מנסה להיזכר בדבר מה.

"א-אני..." הוא התכוון להסכים להצעתו של דמבלדור, אבל... מה אם אין לו את הזכות לכך? האם מותר לו להחליט כך על הארי? אם הארי היה צלול בדעתו, האם זה מה שהיה בוחר? היו לו כל כך הרבה שאלות, והוא לא ידע את המענה לאף אחת מהן.

להפתעתו, הארי דיבר: "אנחנו נחזור."

דראקו היה משותק מהלם. הייתכן שהוא בכל זאת זוכר משהו? האם תשובתו נובעת מגעגועים לביתם?

הוא קיווה שכן.

אחרי מה שקרה במשרדו של דמבלדור, דראקו לא חשב שיוכל להיות יותר מופתע. תשובתו של הארי הייתה בגדר נס בשבילו, התשובה הראשונה המשמעותית שנתן למישהו מאז שאיבד את זכרונו (דראקו הקפיד לא לחשוב: חזר מהגיהנום) ,פריצת דרך של ממש להחזרת זכרונותיו האבודים.

מה גרם לו לענות? הייתכן שזה היה אינסטינקט ממעמקי התת מודע שלו, הייתכן שעדיין יש תקווה?

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now