episode 6 -back to "normal"

561 44 65
                                    

*בדרך כלל אני שונאת שמציירים את הדמויות ככה אבל זה פשוט חמוד מדי *
יש שם נוסף לפרק ,באדיבות שקד : דראקו מוגש על אדן החלון ,מוזמנים להוסיף שוקולד מעל ולאכול 😂 (די תודו שזה גאוני)
{הארי}

הארי מצא את שתיקתו של דראקו כמעיקה .כבר היה עדיף לו אילו היה צועק עליו ,מכה אותו ,או מכריז שהוא עוזב את הבית ולא שותק בעקשנות , אפילו לא מחליף איתו מילה.
כעת הארי הצליח להבין את המשפט המפורסם ״מים שקטים חודרים עמוק״ ,ככל שדראקו המשיך לשתוק ,כך הנער הצית את סקרנותו יותר ויותר ,גורם לו לתהות מה כל כך מציק לדראקו בסיטואציה שקרתה לפני כשבוע .
האם לא שם לב ועקף את אחד החוקים שחוקקו בתור שותפים ?
אה,רגע,אין כאלה .
האם...המחשבה הייתה קשה מנשוא.
האם דראקו נגעל ממנו ?עכשיו כשראה את הארי מנשק בן ,אולי סוף סוף הבין ?
אבל הבין מה ?
ואיך יוכל לספר לו שרון לא החבר שלו ,לא באמת ,מבלי לחשוף את סודו? ויותר גרוע ,את תכולת החדר ?
הארי עצם את עיניו ,חושב על כמה שדראקו חסר לו כרגע ,ושקע בסיוטים על טירות ודרקונים.
_____

אור הפציע בפתאומיות.
עיניו נפקחו ,מטושטש ,הרכיב את משקפיו ,לעיניו נגלה דראקו העומד ליד חלון חדרו , חסר חולצה.
הארי הזדקף במיטתו ,בניסיון להיראות מכובד מעט לאור השיחה שהם צריכים לנהל ,דבר שנכשל ,בהתחשב בכך שהיה לבוש בתחתונים בלבד.
״דראקו״
״אנחנו צריכים לדבר״ אמר ,מפתיע את הארי .הרי הוא זה ששתק במשך כמעט שבוע שלם.
״כ-כמובן״ הארי קם ממיטתו ופנה לארון הבגדים ,נוטל גופיה ומכנס קצרים בהתאם לעונה ,והחל להתלבש מול עיניו החוקרות של דראקו . ״עכשיו?״
״קודם הכנתי לנו ארוחת בוקר ,אחר כך דיבורים.״
״מה השעה עכשיו,בכל מקרה?״
״7 בבוקר״ זווית פיו התרוממה בשעשוע.
״אתה מעיר אותי בקיץ ב7 בבוקר? ארור תהיה ,דראקו מאלפוי.״
דראקו קפא למשמע שם משפחתו.
לדראקו,אני מצטער,שכחתי...״
״שכחת?שכחת?״ דראקו צעק ״אתה זה שהוציא אותי מ...המצב הזה ,ופשוט...שכחת?״
הארי הבין ללבו ,אם כי לא הבין בדיוק למה ,הוא הרי לא זוכר את משפחתו .
הנה עוד דבר שמוזר בי ,חשב במרירות.
״אתה רוצה לספר לי?״ שאל בעדינות,מניח את ידו על כתפו ומצפה לדחייה,אך דראקו השעין את ראשו על כתפו של הארי בתגובה.
״לא עכשיו ,אני עדיין לא מוכן,לא עכשיו .״ בקולו נשמעה נימת תחנונים ,והארי לא יכל שלא לחשוב שמדובר בדבר נוסף.
״אני רק רוצה שתדע ,רון לא החבר שלי ,לא עוד .״ זה לא היה שקר ,הוא פשוט...לא סיפר לו הכל. הארי ניסה לא להרגיש אשם על כך .
חיוך פתאומי נמתח על פניו ״בוא,יש לנו ארוחת בוקר לאכול.״

_____

הקרפ שדראקו הכין היה מדהים ,ואת שאר היום הם בילו בצפייה בסרטים , בלגון של הבית ובערב אפילו יצאו יחד לריצה ,מתחרים זה בזה ומנסים להכשיל אחד את השני בהתנגחויות קלות ובלתי מזיקות.
כשחזרו ,כל אחד הלך להתקלח ,לאחר מכן ירדו למטבח כדי להכין ארוחת ערב .
כאשר פינו את הכלים ועלו לחדריהם ,דראקו הניח נשיקה קלה על לחיו של הארי .

»»————- - ————-««
שם לפרק ? (כל הצעה תתקבל בברכה וקרדיט בסוף הפרק)
עדכון : השם לפרק באדיבות funnyilcool3 ו __Shaked__
נראה לי שהתאהבתי בקטע של הנשיקות לחי אופ .
הנה עוד פרק שהקלדתי בחירוף נפש עקב הלחץ האטומי בנקיונות לפסח 😂
יום מנצנץ לכם 🌈🌈🌈✨✨✨

Hallucinations(הזיות) -drarryWhere stories live. Discover now